NOTFAST kirjutas:Sinime annab ajule aga kui sul on nelja jalaga andur juba küljes, siis seda on kasutatud punniks seal. Sinine andur ajule ja must kelladele 2+2 andurite puhul.
Seal jah, neljane andur olemas, neli karva taga ka. Siis tuleb see kahene sinine ja juhtmestikus ka sellele karvad olemas. Kolmas on must, plastikust punn,
mis on siis lihtsalt nö. pimedaks pandud.
Pean juhtmete värvide järgi vaatama veidi ja otsima, et kuhu need sinise anduri omad ikkagi suunduvad.
Hetkel nagu veidike kahtlustan seda, et mul teda üldse connectida vaja ei ole, sest...
Kui masina ostsin, siis oli selline kummaline nähtus, et kui paned mootori külmast peast käima, siis lataki ja käis nagu kellavärk. Sõitis, rebis ja möllas nagu vr6 ikka, ei miskit häda. Nüüd kui aga mootor oli juba oma normaalsel töötemperatuuril ja näiteks jätsin seisma korra ning uuesti käivitasin, siis läks küll ka kohe paugust käima aga esimesed 10-20 sekki ikka mootor täiega puterdas nagu tahaks kohe kohe ära surra. Gaasipedaali ei tohtinud üldse torkida, nagu ei saaks kütust kätte vms. Puterdas ja värises seal oma 20 sekki ära ja siis jälle lambist käis nagu miilenki, kuni järgmise väljasuretamiseni. Samas kordan, et külmast peast sellist nähtust ei esinenud. VAGCOM diagnostika mulle vähemalt mingeid veateateid ei andnud.Eks paistab, mis nüüd toimuma hakkab, varsti saab käivitada. Õhusisselaskes paar mõranenud/katkist lõdvikut asendatud. Küünlad uued, kõrgepingejuhtmed uued, jagajakaas ning rootor ka uus. Kuna autost tuleb rahvusliku E-rühma võistlussaan, siis on ka praeguseks hetkeks peal juba ATL turvapaak koos Bosch 044 kütusepumba ja kogu uue kütusetorustikuga. Eks paistab, kas viga on jätkuvalt päevakorras või mitte.
Kui kellelegi volkari asjapulkadest eelpool mainitud nähtus kuidagi kahtlaselt tuttav tundub, siis võib mõtteid jagada või miskit viga pakkuda/oletada.