K: Visko vahetus?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
K: Visko vahetus?
Autoks Passat B5 1,9 tdi. Küsin targematelt, et kas visko vahetusel piisab vaid tiiviku eemaldamisest või peab hakkama nina (vmt. rihmaseibe, radikat, jne..) maha kakkuma?
Edit: Tegu jah 81 kw-lise motoga.
Edit: Tegu jah 81 kw-lise motoga.
Viimati muutis TiitRE, 21 Aug 2015, 19:29, muudetud 1 kord kokku.
-
Laur
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: K: Visko vahetus?
1,9PD ma olen nikerdanud, saab kätte küll. kõrgsurve pumbaga ei ole kindel
M.O.T.T
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K: Visko vahetus?
Bensukal väga hull ei tundugi? https://www.youtube.com/watch?v=g-Ey0hxSeDE" onclick="window.open(this.href);return false;
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5342
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: K: Visko vahetus?
Lihtsalt huvipärast küsin, et miks ültse vahetada on vaja? Kui sellepärast, et koguaeg veab siis vist üsna lootusetu üritus seda paremaks saada... Lõpuks sai ültse labad ära võetud ja ei lähe see diisel mootor kuumaks ega midagi, lisaks ka olemas väike elektriventikas (kliimaga masinatel töötab kliimaga ta nagunii koguaeg).
Igastahes kätte saamiseks tuleb genekas eest ära võtta ja siis sealt kuskilt otsida ülesse polt mis hoiab visco sidurit kinni (kuskil kaugel augus ja ligipääsetavus väga kehv). Peale seda saab radika ja mootori vahelt ta kätte ning alles siis saab labad ära võtta, et uuele panna vms. Nikerdamist on aga täiesti tehtav ilma esinina lammutamata.
Igastahes kätte saamiseks tuleb genekas eest ära võtta ja siis sealt kuskilt otsida ülesse polt mis hoiab visco sidurit kinni (kuskil kaugel augus ja ligipääsetavus väga kehv). Peale seda saab radika ja mootori vahelt ta kätte ning alles siis saab labad ära võtta, et uuele panna vms. Nikerdamist on aga täiesti tehtav ilma esinina lammutamata.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K: Visko vahetus?
Vastupidi - liiga laisalt toimetab kohapeal ja ajab kliimal freooni rõhu liialt kõrgeks (seda ütles viimati kliimat täitnud töömees). Kui "econ"-i peale panna, hakkab kiiremini ketrama, kui, aga "auto" peale, väsib jälle ära. 2 remondimeest vähemalt selle visko diagnoosi panid ja täna sai ka uus visko (Hella-Behr) ära tellitud. Samas temp. pole kordagi üle 90C läinud...enne pole seda viskot tähelegi pannudJ.Aru kirjutas:Lihtsalt huvipärast küsin, et miks ültse vahetada on vaja? Kui sellepärast, et koguaeg veab siis vist üsna lootusetu üritus seda paremaks saada... Lõpuks sai ültse labad ära võetud ja ei lähe see diisel mootor kuumaks ega midagi, lisaks ka olemas väike elektriventikas (kliimaga masinatel töötab kliimaga ta nagunii koguaeg).
Igastahes kätte saamiseks tuleb genekas eest ära võtta ja siis sealt kuskilt otsida ülesse polt mis hoiab visco sidurit kinni (kuskil kaugel augus ja ligipääsetavus väga kehv). Peale seda saab radika ja mootori vahelt ta kätte ning alles siis saab labad ära võtta, et uuele panna vms. Nikerdamist on aga täiesti tehtav ilma esinina lammutamata.
Viimati muutis TiitRE, 21 Aug 2015, 23:45, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K: Visko vahetus?
Mõtled seda kliima vendikat?J.Aru kirjutas:Väike elektri ventikas ikka töötab?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5342
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: K: Visko vahetus?
Seda kliima oma jah. Küsin sellepärast kuna minuteada peaks see väike ventikas kliima süsteemiga "hakkama saama" ehk siis see suur ventikas ei tohiks rolli mängida. Võimalik, et olen ka lihtsalt asjast natuke valesti aru saanud.TiitRE kirjutas:Mõtled seda kliima vendikat?J.Aru kirjutas:Väike elektri ventikas ikka töötab?
Viimati muutis J.Aru, 22 Aug 2015, 10:04, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K: Visko vahetus?
Kliimavent uhab mis hirmus ja reageerib korralikult nuppudele "econ" ja "auto"J.Aru kirjutas:Seda kliima oma jah. Küsin sellepärast kuna minuteada peaks see väike ventikas kliima süsteemiga "hakkama saama" ehk siis see suur ventikas ei tohiks rolli mängida. Võimalik, et olen ka lihtsalt asjast natuke valesti aru saanud.TiitRE kirjutas:Mõtled seda kliima vendikat?J.Aru kirjutas:Väike elektri ventikas ikka töötab?
Huvitav ongi see, et kuigi see põhivendikas laisalt ringi käib, ei lähe mootor kunagi üle 90c? Ja nii kui kliima tagant ära lükkad, hakkab põhivent kiiremini liikuma, kliima järele lükates jälle vastupidi. Tunne nagu, et kui kliimavent uhab, siis põhivent ei näe põhjust ise uhada
-
Laur
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: K: Visko vahetus?
Peabki nii olema ju. Kliimavent jahutab maha, visko jaoks piisavalt sooja ei tule ja vent lukku ei lähe.
M.O.T.T
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K: Visko vahetus?
Kõik loogiline, kuid kui õues oli 27c ja auto oli kohapeal päris pikalt tuksunud, siis põhivent käis ikka mega aeglaselt ringi, pmst seisis lausa. Ja kliimafirma nägi oma aparaatidega, et sellisel juhul ajas freooni rõhu liialt kõrgeks?Laur kirjutas:Peabki nii olema ju. Kliimavent jahutab maha, visko jaoks piisavalt sooja ei tule ja vent lukku ei lähe.
Aga vahet pole. Just käisin siduril järel ja külge ta ka läheb...halvem ikka ei saa ju
Loodan, et sai õige asi tellitud, oskab mõni seda varuosa nr-i kinnitada, et just minu autole sobib?

-
murkamarko
- Klubiline
- Postitusi: 1752
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 101 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: K: Visko vahetus?
Ei näe vahetusel pointi. Freooni rõhk võib kõrgeks minna ka vähese freooni ehk r134 vms olemasolul.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K: Visko vahetus?
No freoon pandigi värskelt sisse, õige rõhuga ja kogusega. Freooni sissepanemisel see visko värk avastatigi.murkamarko kirjutas:Ei näe vahetusel pointi. Freooni rõhk võib kõrgeks minna ka vähese freooni ehk r134 vms olemasolul.
-
murkamarko
- Klubiline
- Postitusi: 1752
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 101 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: K: Visko vahetus?
Kui nüüd natuke mõelda siis ju kuidagi seoses ei ole see visko vent kliima radika jahutusega. Kuna ikkagist see soojus ei kuma kuidagi läbi jahutusradika vms. Samuti miks ta hakkab käima aeglasemalt kui teine vent töötab on vast sellest et tekib miskit õhuliikumine mis takistab tema liikumist. Viskole vast kumab soojust ikka mootori poolne ots ja sellest tulenevalt hakkab see vent kiiremini käima kui seal sees olev õli paisub või kahaneb vms. Kuna sõites jahutab ka paremini ja puhub külma ka paremini siis vast ongi loogiline et see rõhk seistes kohapeal kõrgeks läheb. Palju sa ikka kohapeal seisad ja palju on neid ilmasid mis kuumad. Aga jah kui läbi see visko siis ikka tasub hoida kõik korras ja ära vahetada.TiitRE kirjutas:No freoon pandigi värskelt sisse, õige rõhuga ja kogusega. Freooni sissepanemisel see visko värk avastatigi.murkamarko kirjutas:Ei näe vahetusel pointi. Freooni rõhk võib kõrgeks minna ka vähese freooni ehk r134 vms olemasolul.

