Uuriks infot, mis Teie siin arvate.
Nimelt sõitsin autoga ja äkki läks õlituli põlema, peatasin auto. Nägin et mootorist õli lekkis õlifiltri juurest.
Kuid kuna asusin pärapeses kallasin õli juurde muudkui ja sõitsin ära garaazi (30 km), garaazi juures oli kuulda klõbinat mootorist. Arvasin, et mootor ongi õhtal.
Kuid leke oli siis õli jahutuse, (radiaaotri) tihendil oli mõra sees ja sealt jooksis õli siis välja.
Vahetasin tihendi ära ja panin õli sisse, kuid klõbin on alles. Tundub, et on üleval pool klapikambri kaane all. Nüüd olen lasknud mootoril käia kohapeal ja sõitnud on klõbin vaiksemaks jäänud. Ning kui kapott kinni on siis kuulda otseselt ei olegi. Ise arvan, et tegi ühele hüdrotõukurile liiga, et jäi õlist kuivaks.
Kas tuleks ära vahetada, ning kas oskaksite mind siis kuhugipoole suunata, mingi õpetuse juurde?
Ootan Teilt soovitusi ja ideid.
2.0l 85 kw õli jooksis välja ja nüüd väike klõbin sees.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
everforever5
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 10 Juun 2015, 18:18
- Telefon: 58152135
- Auto: VW Passat 1993
- Asukoht:
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 2.0l 85 kw õli jooksis välja ja nüüd väike klõbin sees.
Uued hüdrokad ja lase õlirõhk ka ennem ära mõõta, siis otsusta. Õnneks neid mootoreid liigub ka juba enamvähem kilohinnaga.

