Tere,kuna foorumis palju teemasid selle kohta pole siis küsin teilt: Kohapeal töötades tahab auto mind vinguga ära tappa.....
Kas keegi teist on vahetanud 1,9 96kw pd sumpsi sukka? Kust saaks osta(pole forsist küsinud Veel) sukka pealinnas? Või kus lastud vahetada ja palju rahhi läinud? Äkki oskab keegi isegi mõõtusid anda?
Igasugu know.how oleks teretulnud!
1,9 96kw summuti suka vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
murkamarko
- Klubiline
- Postitusi: 1752
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 101 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: summuti suka vahetus
Sukk forsis maksab kopikaid. kõige lihtsam vahetada kui saad turbo küljest sumpa lahti ja alt ka. Siis relakaga maha ja uus külge keevitada. Soovitan võtta vahetuseks ja uued tihendid, poldi, klambrid, ja sumpa pastat ka mis käib kõik vahetuse juurde.
-
t6nis3
- Huviline
- Postitusi: 2996
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 41 korda
Re: summuti suka vahetus
Nii lihtsalt ei tohi kirjeldada summuti suka vahetust, hr.murkamarko. Peale suka eemaldust tuleb ju tuletoru tagasi panna +++ summuti toru trippidega alg asendisse. Siis viid kokku suka tuletoruga ja sumpsi toruga.. Keevitad fikseerimis täkid, sukk on fikseeritud .summuti nurgad on samad. Siis alles keevitatakse täis ring sukale. Ja seljuhul on garanteeritud,et sumpa toru ei ole ,,pinges,, .
-
100avant
- Huviline
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: summuti suka vahetus
Kusjuures väga õige tähelepanek seekord Tõnise poolt.
Ise olen samas olukorras käitunud ka nii teinekord et mõlemal pool sukka olevad osad kohal oleva sukaga põhimõtteliselt töölaua külge punktinud (vajadusel kasutanud käepärast olevat metalli vahelüliks), siis suka vahelt lõiganud ja uue vahele keevitanud. Seda varianti ei saa kasutada kui sukk tõsiselt lagunenud, küll aga siis kui asi veel muidu ühes tükis, aga laseb läbi.
Asja alt võttes saab ka hinnata, kas vana jupp seal pingevabalt või mitte...
Aga parim ja pingevabam on jah Tõnise poolt seletatud meetod.
Ise olen samas olukorras käitunud ka nii teinekord et mõlemal pool sukka olevad osad kohal oleva sukaga põhimõtteliselt töölaua külge punktinud (vajadusel kasutanud käepärast olevat metalli vahelüliks), siis suka vahelt lõiganud ja uue vahele keevitanud. Seda varianti ei saa kasutada kui sukk tõsiselt lagunenud, küll aga siis kui asi veel muidu ühes tükis, aga laseb läbi.
Asja alt võttes saab ka hinnata, kas vana jupp seal pingevabalt või mitte...
Aga parim ja pingevabam on jah Tõnise poolt seletatud meetod.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

