1.8 92kw ADR ketipinguti

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
roodla
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 08 Juun 2009, 15:21
Asukoht:

1.8 92kw ADR ketipinguti

Lugemata postitus Postitas roodla »

Otsing kahjuks mu küsimusele vastust ei andnud.
Hetkel mootor pealt lahti, kett ja tald on korralikud. Autol peal pistikuga ketipinguti ehk siis elektriline. Auto ise 99a 1.8 92kw ADR

Kas keegi seletaks kiirelt tööpõhimõtte elektilisel pingutil? Mis on neil vahet tavalisega. Mida see solenoid täpsemalt juhib seal taga, kas ülesurvet?
Loogliline oleks, et õlirõhk korralikult üleval ja kett pingul. Käik sees mootoril ajades kett kohati pingul ja samas lõtv, sisselaske nukk muutub päris palju.
Pikalt seistes ei taha auto korralikult käima minna, minek pole vääriline 92kw-se autoga ja küttekulu koguaeg 10l 100le sõida kuidas tahad.

Ette tänades
Alo

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 1.8 92kw ADR ketipinguti

Lugemata postitus Postitas Sander. »

Minuteada juhib see solenoid õlirõhku pingutisse ja õlirõhk omakorda juhib pinguti tööd. Niipalju kui kuulnud olen siis remontida neid vist ei saa, tuleb uus osta. Võin ka eksida..Keegi kunagi rääkis oli üks 1.8T millel oli õlirõhk madal ja tänu sellele ei töödanud ka pinguti korralikult ja kett hakkas klõbisema. Vahetati välja õlipump, saaled ja kogu ketipinguti süsteem.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7849
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: 1.8 92kw ADR ketipinguti

Lugemata postitus Postitas GTI »

Elektrilise pinguti (camshaft timing) ülesanne on muuta väljalaske nuka ajastust sisselaske nuka suhtes ning tehti seda eesmärgiga saada külmal mootoril heitgaaside näite paremaks. Motor pidavat töötama probleemideta ka selle süsteemi rikke korral, samuti võib elektrilise asendada tavalisega, küll tekib mootori ajusse veakood. Vähemalt nii räägivad targad piiritagused foorumid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

ziimz
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 02 Mär 2014, 13:40
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: 1.8 92kw ADR ketipinguti

Lugemata postitus Postitas ziimz »

Sooviks näha seda tavalist pingutit. 5v mootoril ei ole kuulnudki et tavapinguti olemas.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7849
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: 1.8 92kw ADR ketipinguti

Lugemata postitus Postitas GTI »

ziimz kirjutas:Sooviks näha seda tavalist pingutit. 5v mootoril ei ole kuulnudki et tavapinguti olemas.
058109217 peaks olema kood.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2587
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: 1.8 92kw ADR ketipinguti

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Nukkvõll jääb võlliks,metall nagu ta on. Seda ei kääna ega vääna ükski G T I.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7849
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: 1.8 92kw ADR ketipinguti

Lugemata postitus Postitas GTI »

t6nis3 kirjutas:Nukkvõll jääb võlliks,metall nagu ta on. Seda ei kääna ega vääna ükski G T I.
:clap:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: 1.8 92kw ADR ketipinguti

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES »

Käik sees mootoril ajades kett kohati pingul ja samas lõtv
Kui kett niimoodi mängib siis on ta veninud! Kett ei kulu kunagi ühtlaselt.Need mm mis mõned lülid on veninud,panevadki keti niimoodi käituma!

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: 1.8 92kw ADR ketipinguti

Lugemata postitus Postitas rako »

GTI kirjutas:
t6nis3 kirjutas:Nukkvõll jääb võlliks,metall nagu ta on. Seda ei kääna ega vääna ükski G T I.
:clap:
:wave: Vahel on lahe läbi astuda ja selliseid pirne lugeda.

Teemasse ALT 2.0 96kw mootoril on näiteks mehaaniline pinguti. Põhimõtteliselt sama mootor nagu see 92kw mõlemad 20v
Ja need pingutid surevad suhteliselt eduliselt.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

roodla
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 08 Juun 2009, 15:21
Asukoht:

Re: 1.8 92kw ADR ketipinguti

Lugemata postitus Postitas roodla »

Tõstan teemat kuna töö ammu tehtud.
Autol oli peal el. pinguti. Ostsin terve kaane koos keti ja pingutiga mis oli mehaaniline. Vahetasin ära mõlemad kuna ketil oli venimist omajagu.
Ehituse poolest tasuks eelistada igakell mehaanilist pingutid kuna tundub lihtsam ja töökindlam olema, välimuselt on nad suht erinevad.

Ketiklõbin kadus ära, muidugi sai väga korralik õli ka peale vahetust, ketipinguti pistik jäi lahti, veakoode ega miskit ei tekkinud. Käivitus läks mootoril paremaks igatahes. Küttekulus ja minekus ei muutunud midagi.
Ühesõnaga üks mõttetuim mootor mis vaag grupp on suutnud valmis teha.

Vasta

Mine “Mootor”