A/C pressure switch F129
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
A/C pressure switch F129
Tere
Kas keegi oskaks öelda kus täpselt asub see pressure switch F129.
Annab sellise veateate ja noh muidugi külma ka ei puhu.
Autoks 1999 aasta Sharan 1,9 TDI,81 kw.
Kas keegi oskaks öelda kus täpselt asub see pressure switch F129.
Annab sellise veateate ja noh muidugi külma ka ei puhu.
Autoks 1999 aasta Sharan 1,9 TDI,81 kw.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: A/C pressure switch F129
Selle veateate taga peitub tihti kirjeldus sellest, et su süsteem on lihtsalt tühi ainest. Paikneb ta kuskil kliima torustiku küljes või kliimaradika juures. Sharani kohta ei tea, aga kui mööda kliima torusid järge ajad, siis leiab üles, aga siiski oleks mõistlik esimese asjana lasta kellad külge panna ja vaadata kas üldse süsteemis rõhku on.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: A/C pressure switch F129
Teemaalgataja masinal asub rõhuandur kliima kuivati küljes. Ligipääs võimalik ja ka mugavam ülalt peale mootori õhufiltri kopsiku eemaldamist.
Aga vea põhjus on sellel masinal tüüpiliselt omaalgatuslikult tühjenenud süsteemis, mitte rõhu anduris...
Aga vea põhjus on sellel masinal tüüpiliselt omaalgatuslikult tühjenenud süsteemis, mitte rõhu anduris...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: A/C pressure switch F129
Ja tavaliselt sharanid jooksevad tühjaks katkise toru pärast.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: A/C pressure switch F129
Tõsi ta on. Meie talvine teehooldus mõjub alumiiniumist kondi torudele kahjustavalt. Kõige kiiremini hävivad tagumisse kliimasse(selle olemasolul) kõhu alt minevad torud. Ja ei ole see ainult Sharaniliste probleem. Sama probleemiga maadleb enamus vanemate tagumise kliimaga masinate(nt Voyagerid, Länkarid jms) omanikke. Töökaaslase neli aastat vanal Vivarol ka sama lugu sel kevadel. Endal 99-nda aasta masin ca kolm aastat olnud ja kaks korda on tulnud kõhu alla erinevatesse kohtadesse tekkinud lekkekohtadega tegeleda.rako kirjutas:Ja tavaliselt sharanid jooksevad tühjaks katkise toru pärast.

Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Jaan 2008, 13:08
- Auto: Sharan 1,9tdi 85kw, Aut. 07.a & Golf 3 1,9td, 55kw
- Asukoht: Luige
Re: A/C pressure switch F129
Oma masinal sai just parandatud taga ratta koopas olev toru. Kõhuall ei olnud midagi viga, veel! Ma ei kujutagi ette kui palju võiks maksta uus toru, eest taha välja, see ju kõik ühes tükis.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: A/C pressure switch F129
Kui kolm aastat tagasi seda hinna küsimust uurisin, siis öeldi eest tagumisse rattakoopasse jõudva pundi hinnaks 380 Euri ja seal viimaste juppide(logari taga liitekoht- sealt üles salongi) 230 Euri.
Kus suunas hinnad praegu liikunud on, ei tea kommenteerida.

Kus suunas hinnad praegu liikunud on, ei tea kommenteerida.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...