Tere
Olen siin foorumis uus liige, sai esimesks masinaks soetatud Volskwagen Passat B5
1997 aasta
bensiin
manuaal
110kw
1.8
läbisõit näitab 253 000 aga ei tea kas on keritud või mitte.
Ostetud sai veebruaris. Probleem aga selline, et kui auto pikemalt seisnud ja mootor külm, siis käivitades tuleb tiba suitsu sumpsist, talvel tuli suurem tossu pilv aga tõenäoliselt külmast ilmast arvasin, kestis see niikaua kuni mootor soojemaks läks ja kadus aru. Kui ilmad soojemad siis tuli järjest vähem tossu ja paari minuti möödudes ei tule üldse enam. Praegune seisukord on nii, et kui külmalt tööle panna siis vahepeal ei tule üldse suitsu, vahepeal jälle väike surts, kuidas kunagi. Nii kui mootor soe siis suitsu ei tule. Kokku olen sõitnud ise 5000km ja 1 liiter õli juurde pannud ja viimase kuuga pole ka see tase langenud. Küll aga on jahutusvedeliku tase langenud, ostes oli ülemise ja alumise kriipsu vahe peal ning praegu on täpselt alumisel kriipsul. Milles võib asi olla? klapisääre tihendid? Tahan ka õli ja filtrite vahetuse teha, aga kas seda on mõtet enne tihendite vahetamist teha (kui on vaja tihendeid vahetada)? (autode hingeelus olen suhteliselt võhik )
Olen lugenud siin foorumis teisi teemasid kus on sarnaseid probleeme, aga alati on õli jubedalt neelanud, minul aga õli ei neela.
Oskab keegi soovitada Tallinnas või Keilas töökoda kuhu pöörduda, ei tahaks väga naha üle kõrvade tõmbamist tundmatute remondikohtate poolt ?
Loodan, et keegi oskab kenasti aidata Aitäh!
Passat B5 97 110kw käivitades suits
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 200
- Liitunud: 28 Juun 2011, 14:13
- Telefon: 5555üheksa6üks4
- Skype: el.mumm
- Auto: B6 1.4tsi r-line 2010 tornado red
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Passat B5 97 110kw käivitades suits
Jõudu! Igatahes äge masin, vähemalt nendel hetkedel, kui mootor töötab nii nagu peab. Mis aga puudutab jahutusvedeliku leket ja suitsupilve, siis tasub vaadata, kas õlikork on puhas või tekkib sina emulsioonilaadne ollus peale. Kui nii on, siis kahtlustaks, et kuskilt tihendi vahelt pressib jahutusvedelikku õlisse.
Passat B6 r-line 1.4 tsi ecofuel 🍅IG @el.mumm
Re: Passat B5 97 110kw käivitades suits
Ei saa 100% kindel olla, et sinu mootor õli ei söö sest neid juhuseid on ka olnud, kus jahutusvedeliku inside leke nullib õlitaseme kaotuse Õli kaob ja dosool jookseb asemele.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Passat B5 97 110kw käivitades suits
Jahutusvedeliku kao otsingut alusta sellega, et vaata kas mootoril pole väliseid lekkeid, haprad kohad on erinevad plastist flantsid plokikaane ja mootoribloki küljes. Kaane tihendi viga testitakse co-testriga. Mis tüüpi suits see peale käivitust tekib - sinine, must või valge?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..