1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Autoks 1.9 85kw tdi passat.
Autot pidi juba mitu aastat vaevama selline probleem, et läheb külmemate ilmadega kehvalt käima.
kui pluss kraadid väljas, läheb ilusti, aga miinustega juba jamam seis, käima saab, aga mitte poolest pöördest.
Täna -7 väljas ja proovisin ise, tahtis ikka väga pikka ketramist ennem kui läks.
Ise olen teinud/ vaadanud:
*Rihmavahetus tehtud rakistega.
*Tõukurid ja nuka saaled ära vahetatud.
*Syncro angle kõigub 0.5-1.1 vahel, seega peaks ok olema.
*Pihusti väärtused: 1silinder -0,52mg/str
2silinder -0.59mg/str
3silinder 0.24mg/str
4silinder 0.85mg/str
*Eelsüüteküünlad kontrollitud(esimesed 3tk korras, neljas küünal oldi uue sissekeeramisel ära murtud). Üks neljast ei tohiks siiski olla põhjus, miks auto käivitub mingi 10sek ehk.
*Pihustid reguleerisin veel ära.
*Eelsüüteküünaldele tuleb vool peale ja salongi on ilusti kuulda, kui relee klõpsu teeb ja küünlad tagant ära võtab.
Mingiaeg oli käinud auto Tartus diesellandis, kus võeti pihustid maha ja kontrolliti ära ning kõik 4 pihustit olid korras olnud. Omaniku sõnul oli ka uued pihusti tihendid pandud seal.
On kellegil ideid ?
Autot pidi juba mitu aastat vaevama selline probleem, et läheb külmemate ilmadega kehvalt käima.
kui pluss kraadid väljas, läheb ilusti, aga miinustega juba jamam seis, käima saab, aga mitte poolest pöördest.
Täna -7 väljas ja proovisin ise, tahtis ikka väga pikka ketramist ennem kui läks.
Ise olen teinud/ vaadanud:
*Rihmavahetus tehtud rakistega.
*Tõukurid ja nuka saaled ära vahetatud.
*Syncro angle kõigub 0.5-1.1 vahel, seega peaks ok olema.
*Pihusti väärtused: 1silinder -0,52mg/str
2silinder -0.59mg/str
3silinder 0.24mg/str
4silinder 0.85mg/str
*Eelsüüteküünlad kontrollitud(esimesed 3tk korras, neljas küünal oldi uue sissekeeramisel ära murtud). Üks neljast ei tohiks siiski olla põhjus, miks auto käivitub mingi 10sek ehk.
*Pihustid reguleerisin veel ära.
*Eelsüüteküünaldele tuleb vool peale ja salongi on ilusti kuulda, kui relee klõpsu teeb ja küünlad tagant ära võtab.
Mingiaeg oli käinud auto Tartus diesellandis, kus võeti pihustid maha ja kontrolliti ära ning kõik 4 pihustit olid korras olnud. Omaniku sõnul oli ka uued pihusti tihendid pandud seal.
On kellegil ideid ?
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Starter väsinud.
Külma ilmaga on takistus suurem ning ei jõua vedada ~220 rpm, et pump kütte peale lubaks.
Külma ilmaga on takistus suurem ning ei jõua vedada ~220 rpm, et pump kütte peale lubaks.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
See pöörete nõue on ainult sooja mootoriga ehk külmalt otseselt selle viga olla ei saa. Kas eelsüüte küünlad voolu ka saavad? Relee klõpsumine veel ei garanteeri seda, tuleks testri või kontrolllambiga üle vaadata.AA3 kirjutas:Starter väsinud.
Külma ilmaga on takistus suurem ning ei jõua vedada ~220 rpm, et pump kütte peale lubaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Ühel 74kw-sel diislil aitas aku laadimine. Mõõda natuke aega seisnult aku pinge, äkki liiga madal. Kui on 12.0V või alla selle, siis tasuks alustuseks akulaadija külge panna.
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Autol see probleem olnud juba 4 või 5 aastat.
Akut on vahetatud juba mitu korda selle aja jooksul (uute vastu), seega võib kindlalt välistada selle.
Starter käis samuti hoolduses. kasu 0.
Küünaldele tuleb ka reaalselt vool peale, üle kontrollitud kõik küünlad eraldi veel.
Panen tagasivoolule läbipaistva vooliku vahele ära ja eks näis mis tulemus on. kas õhumullid lööb sisse või mitte.
Akut on vahetatud juba mitu korda selle aja jooksul (uute vastu), seega võib kindlalt välistada selle.
Starter käis samuti hoolduses. kasu 0.
Küünaldele tuleb ka reaalselt vool peale, üle kontrollitud kõik küünlad eraldi veel.
Panen tagasivoolule läbipaistva vooliku vahele ära ja eks näis mis tulemus on. kas õhumullid lööb sisse või mitte.
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Mida näitab torsion value?
Kas h.rihm pole üle hüppanud?
Kas h.rihm pole üle hüppanud?
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Kirjas esimeses postis, et 0.5-1.1 vahel ja hammasrihma vahetatud selle aja jooksul juba kaks korda.
Rihmavahetuse tegin vastavate rakistega ja kui rihma oleks üle visanud, oleks ilmselt klapid peas ja kindlasti ei toimiks ta muidu normaalselt. auto mootor ise käib vägagi ilusti.
Rihmavahetuse tegin vastavate rakistega ja kui rihma oleks üle visanud, oleks ilmselt klapid peas ja kindlasti ei toimiks ta muidu normaalselt. auto mootor ise käib vägagi ilusti.
-
- Huviline
- Postitusi: 106
- Liitunud: 23 Mai 2009, 10:03
- Telefon: 56204368
- Auto: Golf 2 1.6,Golf 2 1.6d x2,Golf 2 1.3,Golf 3 1.8,Audi 80b3 x6,Audi 80b4 x 12assat b3 1.9td,Passat b4 1.9tdi x4,Vento 1.9td, passat b5 1.9tdi x3,audi a4 1.9tdi,bmw 725tds,audi 100 2.4d,peugeot 306xm 1.4,mazda mx3 1.8,
- Asukoht: Tõrva
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Oman vw borat,millel samuti raske käivitus külmalt.Kõik pihustid,tandempump,aku jne sai läbi käidud ja lõpuks selgus kurb tõsiasi.Mõõtes silindri surveid selgus tõsiasi,et surved on madalad.20-24 bar.Ilmselt ei jõua klapid enam hoida.
Rõhutan,et samuti just külmalt ei taha hästi käivituda.
Rõhutan,et samuti just külmalt ei taha hästi käivituda.
Ära usalda naisi ega pidureid!
-
- Huviline
- Postitusi: 93
- Liitunud: 02 Jaan 2017, 21:55
- Telefon: 56734326
- Auto: VW Golf 3 GTI 2.0 85 KW, VW Golf 1 1.6 40KW
- Asukoht: Sindi
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Olen ise sellise jama diisel audiga läbi elanud(2,5 TDI 85kw rida 5). Ma vahetasin/kontrollisin järgmised asjad ja sain enam vähem asja paika
Eelsüüte küünlad/aku/temp andur/kütuse filter/mootori ruumi kütuse torustik/tagasi voolu klapp paigaldatud/kõrgsurve pumpa keeratud varasenaks. Targemad diisli mehed on rääkinud ka vigasest starterist/sissepritse moment vale/vända-nuka asend vale(Rihma vahetus halvasti tehtud)/klapid/vigane ploki kaane tihend/pihustid/kütuse süsteem saab lisa õhku. Kindlasti tasuks üle vaadata ka vända-nuka tehase oma märgete kokku langemist. Ehk siis kui on tehtud mitmeid rihma vahetusi siis need liiguvad vähekene ikka paigast. Eriti veel siis kui ei ole tehtud rakistega. Ehk aitab väheke
Eelsüüte küünlad/aku/temp andur/kütuse filter/mootori ruumi kütuse torustik/tagasi voolu klapp paigaldatud/kõrgsurve pumpa keeratud varasenaks. Targemad diisli mehed on rääkinud ka vigasest starterist/sissepritse moment vale/vända-nuka asend vale(Rihma vahetus halvasti tehtud)/klapid/vigane ploki kaane tihend/pihustid/kütuse süsteem saab lisa õhku. Kindlasti tasuks üle vaadata ka vända-nuka tehase oma märgete kokku langemist. Ehk siis kui on tehtud mitmeid rihma vahetusi siis need liiguvad vähekene ikka paigast. Eriti veel siis kui ei ole tehtud rakistega. Ehk aitab väheke
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
siin teemas varem räägitu on ikka pumpdüüspihustitega, mitte kõrgsurvepumbaga nagu sul. Seega niimõnegi asja sinu listist võib rahulikult maha tõmmata. Rihma teema ilmselt ka, sest syncro angel on ju korras.Weiko kirjutas:Olen ise sellise jama diisel audiga läbi elanud(2,5 TDI 85kw rida 5). Ma vahetasin/kontrollisin järgmised asjad ja sain enam vähem asja paika
Eelsüüte küünlad/aku/temp andur/kütuse filter/mootori ruumi kütuse torustik/tagasi voolu klapp paigaldatud/kõrgsurve pumpa keeratud varasenaks. Targemad diisli mehed on rääkinud ka vigasest starterist/sissepritse moment vale/vända-nuka asend vale(Rihma vahetus halvasti tehtud)/klapid/vigane ploki kaane tihend/pihustid/kütuse süsteem saab lisa õhku. Kindlasti tasuks üle vaadata ka vända-nuka tehase oma märgete kokku langemist. Ehk siis kui on tehtud mitmeid rihma vahetusi siis need liiguvad vähekene ikka paigast. Eriti veel siis kui ei ole tehtud rakistega. Ehk aitab väheke
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Vana r5 sellega võrrelda pole jah kõige õigem päris.
Aga kirjutan siis taaskord uuesti:
*Hammasrihma vahetust tehtud mitu korda selle aja jooksul ja vähemalt viimane kord rakistega(100% teada kuna tegin ise viimasel korral) ja kõik on ilusti paigas.
*Syncro angel on paigas ja ei oskakski pmslt kuskile poole muuta, et paremaks saada..
*Pihustid on stendis käinud ja kontrollitud ja samuti vahetatud pihusti tihendid
*Eelsüüteküünlad korras ja vool tuleb peale kõigile küünaldele
*Mootori temp andur toimib nii nagu peab, samuti kütuse temp andur
*Aku uus ja starter läbinud hoolduse
*Kütusefilter uus ja vahetatud selle aja jooksul päris mitmeid kordi
Nüüd said mõõdetud veel silindri surved, suurepärased pole aga tulemus järgmine:
1sil - 23bar
2sil - 25bar
3sil - 26bar
4sil - 26bar
Sai asendatud ka kütuse pealevoolu ja tagasivoolu voolikud läbipaistvatega, eks näha ole..
Aga kirjutan siis taaskord uuesti:
*Hammasrihma vahetust tehtud mitu korda selle aja jooksul ja vähemalt viimane kord rakistega(100% teada kuna tegin ise viimasel korral) ja kõik on ilusti paigas.
*Syncro angel on paigas ja ei oskakski pmslt kuskile poole muuta, et paremaks saada..
*Pihustid on stendis käinud ja kontrollitud ja samuti vahetatud pihusti tihendid
*Eelsüüteküünlad korras ja vool tuleb peale kõigile küünaldele
*Mootori temp andur toimib nii nagu peab, samuti kütuse temp andur
*Aku uus ja starter läbinud hoolduse
*Kütusefilter uus ja vahetatud selle aja jooksul päris mitmeid kordi
Nüüd said mõõdetud veel silindri surved, suurepärased pole aga tulemus järgmine:
1sil - 23bar
2sil - 25bar
3sil - 26bar
4sil - 26bar
Sai asendatud ka kütuse pealevoolu ja tagasivoolu voolikud läbipaistvatega, eks näha ole..
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Küttevoolikus õhk sees hommikul, vahetan vist ise nüüd pihustitihendeid veel, ei võta komplekti vaid arvatavasti võtan paksemad tihendid hydroscandist või kuskilt sellisest poest.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Pigem võta Forssist korralikud Boschi omad. Seda on siin foorumis ennegi mainitud, et need odavad peavadki paar kuud vastu. Ise olen mitmele autole boschi omad võtnud ja ühe puhul oma 4-5kuud probleeme ei täheldanud, teine äkki ka umbes niipalju käes olnud peale seda, aga sellega pole sõitnud eriti.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Justnimelt, odavatega kogemusi endalgi, et paar kuud ja jokk, aga siin käis auto pihustitega stendis ja pandi uued pihusti tihendid ja kohe järgmisel hommikul oli sama teema. ei tahaks uskuda ka, et dieselland päris praaki paneb külge, niipalju kui diislitega tegelevate asutustega kokku olen puutunud, on need kõik kasutanud boschi komplekte.
Niipalju kui ise boschi tihendeid paigaldanud, pole muidu siiani ühegi autoga probleeme olnud, sõitnud need ikka 70+ tuhat km peale vahetust.
Üks mõte ongi lihtsalt see, et äkki pesad niivõrd kulunud, et originaal paksusega tihendist jääb väheks. Kuskilt peab ometigi õhk süsteemi pääsema.
Niipalju kui ise boschi tihendeid paigaldanud, pole muidu siiani ühegi autoga probleeme olnud, sõitnud need ikka 70+ tuhat km peale vahetust.
Üks mõte ongi lihtsalt see, et äkki pesad niivõrd kulunud, et originaal paksusega tihendist jääb väheks. Kuskilt peab ometigi õhk süsteemi pääsema.
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Viga käes ilmselt, siinkohal suur häbi diisellandile.
Kakkusin pihustid maha ja kõigil neljal pihustil tihend vigastatud, plokikaanel pihustipesadel päris jõhkrad nn sooned sees. Ilmselt uue pihusti pessa panekul lõhuti juba uus tihend ära.
Kakkusin pihustid maha ja kõigil neljal pihustil tihend vigastatud, plokikaanel pihustipesadel päris jõhkrad nn sooned sees. Ilmselt uue pihusti pessa panekul lõhuti juba uus tihend ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Sai siis sellele autole remont tehtud ära, eks tulemus tuleb suuremate külmadega välja.
Igaljuhul kuna vana kaane pihustipesad olid ikka meeletult kulunud, sai võetud teine veidi paremas seisus kaas lammutusest ning too ära tehtud(tasalihv ja klapid tegin ära).
Igaljuhul peale kaane remonti sai puht huvipärast mõõdetud silindri surveid uuesti ja kui esimene oli muidu 23bar ja teine 24bar, siis nüüd mõlemad 27bar.
Pihustitele said uued boschi tihendid. Kõik eelsüüteküünlad said uued. Samuti tandempumba ja kaane vahelised tihendid uued.
Hetkel -1 väljas ja käivitub vähemalt poolest pöördest, aga külmalt jätab mootor natukene vahele, ise kahtlustan ikkagi et äkki mõni pihusti ka rohkem otsakorral. surved korras ja küünlad uued, ei oska nagu muud põhjust väga mõelda, miks peaks vahele jätma hommikusel käivitusel.
Igaljuhul kuna vana kaane pihustipesad olid ikka meeletult kulunud, sai võetud teine veidi paremas seisus kaas lammutusest ning too ära tehtud(tasalihv ja klapid tegin ära).
Igaljuhul peale kaane remonti sai puht huvipärast mõõdetud silindri surveid uuesti ja kui esimene oli muidu 23bar ja teine 24bar, siis nüüd mõlemad 27bar.
Pihustitele said uued boschi tihendid. Kõik eelsüüteküünlad said uued. Samuti tandempumba ja kaane vahelised tihendid uued.
Hetkel -1 väljas ja käivitub vähemalt poolest pöördest, aga külmalt jätab mootor natukene vahele, ise kahtlustan ikkagi et äkki mõni pihusti ka rohkem otsakorral. surved korras ja küünlad uued, ei oska nagu muud põhjust väga mõelda, miks peaks vahele jätma hommikusel käivitusel.
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Täna hommik -19kraadi ja käivitus ikka pikemalt. käima läks siis jättis päris kõvasti vahele ka. tandempumpa sai teise auto peale proovitud mingiaeg ja sõideti nii mitu päeva ringi, teisel autol igasugused hädad puudusid, seega vast saaks selle vea ka välistada.
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Sul veab veel,et üldse reageerib. Minu 1.9 81kw ei käivitu üldse.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Järelikult pole mootor korras. Eelmised talved käivitunud sama mootor ka -25 kraadiga pea "poolest pöördest" natukese vahele jättes.tnt768 kirjutas:Sul veab veel,et üldse reageerib. Minu 1.9 81kw ei käivitu üldse.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Just, see tnt768 postitus on suht sisutühi, kui pole kirjutanud mida tegid. Mul üks esimesi Borasid ka suurte külmadega ei tahtnud hästi käivitada. Enam-vähem kaks akut oli pidevalt käepärast, et lõpuks käima käiata. Teadnud siis ise ka suurt midagi disladest. Täna enam kui kindel, et kõik eelsüüteküünlad olid lihtsalt surnud. Võiks ju siis kohe kirjutada ka, et mida oled kontrollinud ja mida mitte. Olen ka Inglismaalt päris palju autosid siia tarinud ja sealmaal on jumala kindel, et tihtipeale on kõik eelsüüteküünlad surnud ja mõnele teisele autole tehnika swapil rändavad kohe uued küünlad. Teine asi, et isegi kui on veel "töökorras", siis on ikka piiripealsed ja tark uued panna. Järgmisena, et mis korras on aku jne. Peale seda pole siiani ükski diisel talvel käivitamata jäänud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
mõnikord aitab külmaga ka kaks korda eelsüüteküünalt soojendada
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Teemas oleva auto kohta ei oska ise midagi enam arvata..
*mootor hõre ei ole
*kõik 4 eelsüüteküünalt uued
*küünaldele tuleb vool peale ja külmalt hoiab pikalt küünlaid taga(relee klõpsu kuulda kui küünlad niiöelda välja lülitab ja reaalselt kontrollitud ka seda, kõik õige)
*tandempump korras(vahetatud prooviks)
*pihustipesadelt krässid maha korralikult lihvitud nind uued boschi tihendid paigaldatud
*starter käinud hoolduses
*aku aasta vana, proovitud ka puht huvipärast lisavoolu külmalt, aga tulemus sama
*kütusefilter vahetatud
*rihmavahetus tehtud rakistega ja süüde hiljem ülevaadatud, kõik paigas
*kütusetemp. andur vahetatud
*arvutiga vaadates midagi kahtlast pole leidnud
Igaljuhul -19ga olid käivitusprobleemid, nüüd viimased kaks päeva mõned kraadid soojemad olnud, kuid pole omanikuga suhelnud, et kuidas nüüd käivitus on.
*mootor hõre ei ole
*kõik 4 eelsüüteküünalt uued
*küünaldele tuleb vool peale ja külmalt hoiab pikalt küünlaid taga(relee klõpsu kuulda kui küünlad niiöelda välja lülitab ja reaalselt kontrollitud ka seda, kõik õige)
*tandempump korras(vahetatud prooviks)
*pihustipesadelt krässid maha korralikult lihvitud nind uued boschi tihendid paigaldatud
*starter käinud hoolduses
*aku aasta vana, proovitud ka puht huvipärast lisavoolu külmalt, aga tulemus sama
*kütusefilter vahetatud
*rihmavahetus tehtud rakistega ja süüde hiljem ülevaadatud, kõik paigas
*kütusetemp. andur vahetatud
*arvutiga vaadates midagi kahtlast pole leidnud
Igaljuhul -19ga olid käivitusprobleemid, nüüd viimased kaks päeva mõned kraadid soojemad olnud, kuid pole omanikuga suhelnud, et kuidas nüüd käivitus on.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus
Kas pealevoolul kuskil läbipaistvat voolikut on vahel? Isiklikult veel veenduksin uuesti, et ikkagi küte alla ei vajuks ja õhku käivitamise ajal sisse ei veaks. Mul 81kw kogemus kus peale voolikute vahetust jooksis pumpa nagu morss sisse ja seisma jätmisel enam käivituda hästi ei tahtnud. Täiesti müstiline kust kohast see õhk koguaeg tuli aga peale korralikumat peenestamist pumba ja filtri vahelt õhk kadunud ja käivitub ka peale nädalast seismist hetkega.