Milline TSI mootor töökindlam?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Milline TSI mootor töökindlam?
Milline TSI mootor on kõige töökindlam? 1.2, 1.4 või 1.8 ? Võimsamad võib jätta kõrvale.
- jojoonas
- Huviline
- Postitusi: 226
- Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
- Auto: Golf 7.5 Variant R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 12 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Milline TSI mootor töökindlam?
Niisiis 1.4 TSI mootoritest peaks üheks töökindlamaks olema 92 kw mootor, kuna on rihmaga, mitte ketiga. Siit küsimus, kas nii on see iga mootorikoodiga isendi puhul või ainult mõnede uuematega? Kusagilt lugesin, et osad 1.4 TSI-d on topeltturboga, mis pole ka just kõige meeldivam, eriti kasutatuna ja igapäevasõiduks.
Näitena, siin on üks Superb: http://www.auto24.ee/used/2607087
Mootorikood: CAXC
ja siin üks Golf: http://www.auto24.ee/used/2714036
Mootorikood: CZC
Mis vahe neil on, kas on ikka rihmaga?
Näitena, siin on üks Superb: http://www.auto24.ee/used/2607087
Mootorikood: CAXC
ja siin üks Golf: http://www.auto24.ee/used/2714036
Mootorikood: CZC
Mis vahe neil on, kas on ikka rihmaga?
- jojoonas
- Huviline
- Postitusi: 226
- Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
- Auto: Golf 7.5 Variant R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 12 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
vwgolf kirjutas: ↑24 Jaan 2018, 14:49 Niisiis 1.4 TSI mootoritest peaks üheks töökindlamaks olema 92 kw mootor, kuna on rihmaga, mitte ketiga. Siit küsimus, kas nii on see iga mootorikoodiga isendi puhul või ainult mõnede uuematega? Kusagilt lugesin, et osad 1.4 TSI-d on topeltturboga, mis pole ka just kõige meeldivam, eriti kasutatuna ja igapäevasõiduks.
Näitena, siin on üks Superb: http://www.auto24.ee/used/2607087
Mootorikood: CAXC
ja siin üks Golf: http://www.auto24.ee/used/2714036
Mootorikood: CZC
Mis vahe neil on, kas on ikka rihmaga?
See Superb on EA111 mootoriga ja on ketiga.
See Golf on EA211 mootoriga ja on rihmaga.
Jään täpse vastuse võlgu, mis aastal see muutus konkreetselt toimus kuid võib eeldada, et umbestäpselt siis kui kõik MQB peale üle liikus.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 908
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Esimesed golf seitsmed olid ka VIST ketiga.
Aga mul rihmaga motoga 13500km soitnud golf müüa kui soov
Aga mul rihmaga motoga 13500km soitnud golf müüa kui soov
-
- Huviline
- Postitusi: 2776
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Minu arvamine auto mootori kohta on selline. 1,4 on vaevaline. Milleks ,arusaamatu, neid ültse tehti ?
- outlaw1
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 07 Mai 2017, 19:26
- Auto: Touareg 7P 3.0TDI V6 180kw
- Asukoht: Tallinn
Milline TSI mootor töökindlam?
enda kogemuse põhjal 1.8 TSI 118kw võttis korralikult õli
Let's Make VW Great Again
-
- Huviline
- Postitusi: 2776
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Hea kui üteldakse mootori K W. kohta ka pöörde, või väände moment N.M. ja mis pööretel see saavutakse. Pakun.et need 92 KW. saadakse jõhkra vägistamise tulemusel.(stend ju näitas),ja kütusekulu on normaalne 10 sajale. Milleks pilku peale visata autole,millel on võrri mootor aiste vahel?` See lihtsalt minu arvamine.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 908
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
1.4 golfil on väga okei mu meelest ja ei vägista ühestki otsast. 92kw variandil 200nm vahemikus 1400-4000 pööret, sellist kütusekulu reaalses elus samuti ei näe nagu viimane kõneleja siin räägib
-
- Huviline
- Postitusi: 2776
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Kuidas on dünaamikaga? Viies käik sees,kiiruselt 80 kuni 120. Mitu sekundit kulub? 10,6?. Ületa see number ja saa küttekuluks 5.5 . Ei see 1,4 tee halli emmigi. Lohiseb ainult tänaval. Aga ärge pahandage,see lihtsalt minu arvamine.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 908
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Kui on vaja kiirelt 80ga kiirendada teen seda neljandaga. Selliseid möödasõite tuleb ette pidevalt. Kaks kolm
Inimest autos ja kuluks 5,5 saada ei ole küsimus. Sina arvad, aga ma reaalselt sõidan sellega...
Milline TSI mootor töökindlam?
1.4TSI lahjem variant 92kw on golfile paras. Kiirendab 0-100ni 9.1s (DSG). 80-120 kiirendus 6.5-7s. Veab ilusti madalalt ning 1400 pöörde juures max moment olemas. Max võimsus on 5000-6000 pöörde vahemikus pidevalt olemas.
Sama mootor saab hakkama ka Passati, Superbi, Tiguani ja Kodiaqi liigutamisega, mis on golfist 100-200kg raskemad.
Sama mootor saab hakkama ka Passati, Superbi, Tiguani ja Kodiaqi liigutamisega, mis on golfist 100-200kg raskemad.
-
- Moderaator
- Postitusi: 94
- Liitunud: 05 Okt 2014, 19:56
- Auto: Passatid B4 VR6 '95, B5 1.6 '97, B5.5 TDI '04
- Asukoht: L-Virumaa
- Tänanud: 7 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Omast käest positiivsed kogemused 1.2 63kw, Skoda Praktiku piruka näol.. kõige hullem kütuseröövel ei ole, jõuab asju vedada küll ja siiamaani ainult korralised hooldused olnud
- S4BiT
- Huviline
- Postitusi: 584
- Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
- Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 6 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Kuule t6nis3, esiteks on su kirjastiil kohati nii segane, et sellest ei saa arugi, teiseks on uue põlvkonna väikesed turbomootorid vägagi võimekad. Oled sa üldse proovinud kunagi ühtegi sellist? Minu eelmine 103kw dsg kastiga 1.4TSI (250nm) oli väga reibas, ei usukski kui ei prooviks. Isegi ‘12a Octavia 1.2TSI ja manuaal kast reaalselt sõidab, mitte ei veni niisama, ja seda isegi maanteel, tõsi küll mitte nii nagu eelpool mainitud auto.
Need vanakooli mõtlemisega mehed, kes pole uute autodega kokku puutunudki, käivad tihti oma kubatuuri jutuga lihtsalt korralikult ajudele
Need vanakooli mõtlemisega mehed, kes pole uute autodega kokku puutunudki, käivad tihti oma kubatuuri jutuga lihtsalt korralikult ajudele
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."
-
- Huviline
- Postitusi: 916
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 162 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Eks igaühe ootused kiirendusele ja kütusekulule ole erinevad, sellest ka erinevad arvamused. Maitse üle ei vaielda, vaid kakeldakse - nagu targad teavad
Töökindluse ja kett vs rihm osas ei oska kaasa rääkida. Samuti on minu jaoks oluline sõidust saadav emotsioon, mitte lihtsalt punktid A punkti B võimalikult ökonoomne kohalejõudmine. Seetõttu on igapäevaseks kasutamiseks 2.0TSI. Aga kokku olen puutunud ka 1.0TSI, 1.4TSI ja 1.8TSI mootoritega. 1.4TSI on naisel igapäevaselt kasutada, see siis 103kW seades Octavia. Mingil ajal sõirsin mõne nädala 1.4TSI Jettaga, 92kW. See 11kW on ikka märgatav vahe, maanteel käivad möödasõidud hoopis teises rütmis. Sama seis on Passatiga kui võrrelda 1.4, 1.8 ja 2.0 mootoreid. Liigutavad seda autot need kõik, aga 1.4 ise ei tahaks. Kõige optimaalsemaks peaks 1.8 motot, parajalt reibas ja kick down puhul teeb mõnusat häält kah. 1.4 on loomulikult ökom, kuid sõidurõõmu ei paku. 1.0 on paras kodupoes piima järel käia, ei muud.
A see on minu subjektiivne arvamus lihtsalt.
Töökindluse ja kett vs rihm osas ei oska kaasa rääkida. Samuti on minu jaoks oluline sõidust saadav emotsioon, mitte lihtsalt punktid A punkti B võimalikult ökonoomne kohalejõudmine. Seetõttu on igapäevaseks kasutamiseks 2.0TSI. Aga kokku olen puutunud ka 1.0TSI, 1.4TSI ja 1.8TSI mootoritega. 1.4TSI on naisel igapäevaselt kasutada, see siis 103kW seades Octavia. Mingil ajal sõirsin mõne nädala 1.4TSI Jettaga, 92kW. See 11kW on ikka märgatav vahe, maanteel käivad möödasõidud hoopis teises rütmis. Sama seis on Passatiga kui võrrelda 1.4, 1.8 ja 2.0 mootoreid. Liigutavad seda autot need kõik, aga 1.4 ise ei tahaks. Kõige optimaalsemaks peaks 1.8 motot, parajalt reibas ja kick down puhul teeb mõnusat häält kah. 1.4 on loomulikult ökom, kuid sõidurõõmu ei paku. 1.0 on paras kodupoes piima järel käia, ei muud.
A see on minu subjektiivne arvamus lihtsalt.
-
- Veteran
- Postitusi: 3455
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 748 korda
- Tänatud: 104 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Kujutage nüüd ette kuidas kolmkümmend aastat tagasi tulid passatid ja golfid tehasest 1.0 ja 1.1 bensumootorite ja 1.5 diisel mootoritega. Vabalthingavad ja puha.
Täitsa ennast ka huvitab milline neist paremini kestab.
Täitsa ennast ka huvitab milline neist paremini kestab.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- S4BiT
- Huviline
- Postitusi: 584
- Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
- Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 6 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
92kw ja 103kw ei määra minekut see 11kw, vaid hoopis +50nm mida seal tunneb.
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."
- jojoonas
- Huviline
- Postitusi: 226
- Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
- Auto: Golf 7.5 Variant R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 12 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Enne kui endale 1.8 132kW Passatit tellima hakkasin, tegin nädalavahetusel proovisõitu 1.4 110kW'ga.
Linnavahel - täiesti okei.
Maanteel - minujaoks vähe.
Sõitsin sel hetkel igapäevasel V6 diisel A6'ga, mistõttu oli see vahe väga tuntav. Otsustasin 1.8 kasuks.
Alles hiljem sain teada, et mingite eripäringute ja importööri säärekraapimise tulemusena oleks olnud võimalik ka 2.0 162 kw mootorit tellida.
Oli meil siin üks reklaamauto (seisis majaees konteineri peal) selle mootoriga, mis hiljem demokaks läks. Ohjeebus mis mürglit see mootor teha oskas. Meeletult reibas.
Linnavahel - täiesti okei.
Maanteel - minujaoks vähe.
Sõitsin sel hetkel igapäevasel V6 diisel A6'ga, mistõttu oli see vahe väga tuntav. Otsustasin 1.8 kasuks.
Alles hiljem sain teada, et mingite eripäringute ja importööri säärekraapimise tulemusena oleks olnud võimalik ka 2.0 162 kw mootorit tellida.
Oli meil siin üks reklaamauto (seisis majaees konteineri peal) selle mootoriga, mis hiljem demokaks läks. Ohjeebus mis mürglit see mootor teha oskas. Meeletult reibas.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7924
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
Milline TSI mootor töökindlam?
Hetkel ka 1.8tsi-cjsa aiste vahel. Täiesti mõistlik ja mõnus mootor. Enne seda olen diislit pressinud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 916
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 162 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Mingil kummalisel põhjusel see hinnakirjast puudu jah, samas pidavat seda saama tellida vabalt. Vähemalt nii öeldi mulle Møller’ist. Lihtsalt ise peab oskama küsida. Meil neid Lätis ettevõttes 2tk. Päris mõnusa hääle ja minekuga ning 6.käiguga pöörded palju madalamad kui mu Alltrackil 7.-ndaga.jojoonas kirjutas: ↑31 Jaan 2018, 13:18 Alles hiljem sain teada, et mingite eripäringute ja importööri säärekraapimise tulemusena oleks olnud võimalik ka 2.0 162 kw mootorit tellida.
Oli meil siin üks reklaamauto (seisis majaees konteineri peal) selle mootoriga, mis hiljem demokaks läks. Ohjeebus mis mürglit see mootor teha oskas. Meeletult reibas.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5178
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Et ahve ja inimesi gaasitada?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
Milline TSI mootor töökindlam?
kõige töökindlam mootor alles selgub 4-5 aasta pärast, kui uutest rääkida.
Kõige hullem neist 1.4TSI dest on kindlasti 118kw 1.4TFSI aastast 2007 alates kuni 2014(aastaga võin mööda panna). Praegu on juba terve saksamaa esindused neid "surevaid" TSI-sid täis.
olles ka proovinud ja ka omanud erinevaid Tsi-sid pean samuti tõdema, et 1.8TSI on juba täitsa mõnus sõitmiseks. 1.4tsi ja reisilised kaasas siis möödasõidu alustamisel peab enne ikka mitu korda mõtlema kas minna või mitte
alates 2017 lõpp aga on tootmises juba 1.5 TSI
Jälle teemaväline aga mis vahe võiks olla uuemate mootorite 2.0TSI-del - ühel 132kw (CUL) teisel vist 162kw vms?
Kõige hullem neist 1.4TSI dest on kindlasti 118kw 1.4TFSI aastast 2007 alates kuni 2014(aastaga võin mööda panna). Praegu on juba terve saksamaa esindused neid "surevaid" TSI-sid täis.
olles ka proovinud ja ka omanud erinevaid Tsi-sid pean samuti tõdema, et 1.8TSI on juba täitsa mõnus sõitmiseks. 1.4tsi ja reisilised kaasas siis möödasõidu alustamisel peab enne ikka mitu korda mõtlema kas minna või mitte
alates 2017 lõpp aga on tootmises juba 1.5 TSI
Jälle teemaväline aga mis vahe võiks olla uuemate mootorite 2.0TSI-del - ühel 132kw (CUL) teisel vist 162kw vms?