Milline TSI mootor töökindlam?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas vwgolf »

Milline TSI mootor on kõige töökindlam? 1.2, 1.4 või 1.8 ? Võimsamad võib jätta kõrvale.

Kasutaja avatar
jojoonas
Huviline
Postitusi: 226
Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
Auto: Golf 7.5 Variant R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas jojoonas »

1.4

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2107
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 147 korda

Re: Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas siLc »

1.4 TSI EA111 või EA211 ? :]

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas vwgolf »

kas osad või kõik TSI-d on ketiga?

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas vwgolf »

Niisiis 1.4 TSI mootoritest peaks üheks töökindlamaks olema 92 kw mootor, kuna on rihmaga, mitte ketiga. Siit küsimus, kas nii on see iga mootorikoodiga isendi puhul või ainult mõnede uuematega? Kusagilt lugesin, et osad 1.4 TSI-d on topeltturboga, mis pole ka just kõige meeldivam, eriti kasutatuna ja igapäevasõiduks.

Näitena, siin on üks Superb: http://www.auto24.ee/used/2607087
Mootorikood: CAXC

ja siin üks Golf: http://www.auto24.ee/used/2714036
Mootorikood: CZC

Mis vahe neil on, kas on ikka rihmaga?

Kasutaja avatar
jojoonas
Huviline
Postitusi: 226
Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
Auto: Golf 7.5 Variant R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 12 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas jojoonas »

vwgolf kirjutas: 24 Jaan 2018, 14:49 Niisiis 1.4 TSI mootoritest peaks üheks töökindlamaks olema 92 kw mootor, kuna on rihmaga, mitte ketiga. Siit küsimus, kas nii on see iga mootorikoodiga isendi puhul või ainult mõnede uuematega? Kusagilt lugesin, et osad 1.4 TSI-d on topeltturboga, mis pole ka just kõige meeldivam, eriti kasutatuna ja igapäevasõiduks.

Näitena, siin on üks Superb: http://www.auto24.ee/used/2607087
Mootorikood: CAXC

ja siin üks Golf: http://www.auto24.ee/used/2714036
Mootorikood: CZC

Mis vahe neil on, kas on ikka rihmaga?

See Superb on EA111 mootoriga ja on ketiga.
See Golf on EA211 mootoriga ja on rihmaga.

Jään täpse vastuse võlgu, mis aastal see muutus konkreetselt toimus kuid võib eeldada, et umbestäpselt siis kui kõik MQB peale üle liikus.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 908
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 103 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas Golhv »

Esimesed golf seitsmed olid ka VIST ketiga.

Aga mul rihmaga motoga 13500km soitnud golf müüa kui soov :D

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2776
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 36 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Minu arvamine auto mootori kohta on selline. 1,4 on vaevaline. Milleks ,arusaamatu, neid ültse tehti ?

Kasutaja avatar
outlaw1
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 07 Mai 2017, 19:26
Auto: Touareg 7P 3.0TDI V6 180kw
Asukoht: Tallinn

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas outlaw1 »

enda kogemuse põhjal 1.8 TSI 118kw võttis korralikult õli
Let's Make VW Great Again

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2776
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 36 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Hea kui üteldakse mootori K W. kohta ka pöörde, või väände moment N.M. ja mis pööretel see saavutakse. Pakun.et need 92 KW. saadakse jõhkra vägistamise tulemusel.(stend ju näitas),ja kütusekulu on normaalne 10 sajale. Milleks pilku peale visata autole,millel on võrri mootor aiste vahel?` See lihtsalt minu arvamine.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 908
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 103 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas Golhv »

1.4 golfil on väga okei mu meelest ja ei vägista ühestki otsast. 92kw variandil 200nm vahemikus 1400-4000 pööret, sellist kütusekulu reaalses elus samuti ei näe nagu viimane kõneleja siin räägib

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2776
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 36 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kuidas on dünaamikaga? Viies käik sees,kiiruselt 80 kuni 120. Mitu sekundit kulub? 10,6?. Ületa see number ja saa küttekuluks 5.5 . Ei see 1,4 tee halli emmigi. Lohiseb ainult tänaval. Aga ärge pahandage,see lihtsalt minu arvamine.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 908
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 103 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas Golhv »

t6nis3 kirjutas: 28 Jaan 2018, 21:39 Kuidas on dünaamikaga? Viies käik sees,kiiruselt 80 kuni 120. Mitu sekundit kulub? 10,6?. Ületa see number ja saa küttekuluks 5.5 . Ei see 1,4 tee halli emmigi. Lohiseb ainult tänaval. Aga ärge pahandage,see lihtsalt minu arvamine.
Kui on vaja kiirelt 80ga kiirendada teen seda neljandaga. Selliseid möödasõite tuleb ette pidevalt. Kaks kolm
Inimest autos ja kuluks 5,5 saada ei ole küsimus. Sina arvad, aga ma reaalselt sõidan sellega...

madoc
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
Asukoht:
Tänatud: 5 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas madoc »

1.4TSI lahjem variant 92kw on golfile paras. Kiirendab 0-100ni 9.1s (DSG). 80-120 kiirendus 6.5-7s. Veab ilusti madalalt ning 1400 pöörde juures max moment olemas. Max võimsus on 5000-6000 pöörde vahemikus pidevalt olemas.
Sama mootor saab hakkama ka Passati, Superbi, Tiguani ja Kodiaqi liigutamisega, mis on golfist 100-200kg raskemad.

Gull
Moderaator
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Okt 2014, 19:56
Auto: Passatid B4 VR6 '95, B5 1.6 '97, B5.5 TDI '04
Asukoht: L-Virumaa
Tänanud: 7 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas Gull »

Omast käest positiivsed kogemused 1.2 63kw, Skoda Praktiku piruka näol.. kõige hullem kütuseröövel ei ole, jõuab asju vedada küll ja siiamaani ainult korralised hooldused olnud

Kasutaja avatar
S4BiT
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 6 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas S4BiT »

Kuule t6nis3, esiteks on su kirjastiil kohati nii segane, et sellest ei saa arugi, teiseks on uue põlvkonna väikesed turbomootorid vägagi võimekad. Oled sa üldse proovinud kunagi ühtegi sellist? Minu eelmine 103kw dsg kastiga 1.4TSI (250nm) oli väga reibas, ei usukski kui ei prooviks. Isegi ‘12a Octavia 1.2TSI ja manuaal kast reaalselt sõidab, mitte ei veni niisama, ja seda isegi maanteel, tõsi küll mitte nii nagu eelpool mainitud auto.
Need vanakooli mõtlemisega mehed, kes pole uute autodega kokku puutunudki, käivad tihti oma kubatuuri jutuga lihtsalt korralikult ajudele :)
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."

murf
Huviline
Postitusi: 916
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 162 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas murf »

Eks igaühe ootused kiirendusele ja kütusekulule ole erinevad, sellest ka erinevad arvamused. Maitse üle ei vaielda, vaid kakeldakse - nagu targad teavad :D
Töökindluse ja kett vs rihm osas ei oska kaasa rääkida. Samuti on minu jaoks oluline sõidust saadav emotsioon, mitte lihtsalt punktid A punkti B võimalikult ökonoomne kohalejõudmine. Seetõttu on igapäevaseks kasutamiseks 2.0TSI. Aga kokku olen puutunud ka 1.0TSI, 1.4TSI ja 1.8TSI mootoritega. 1.4TSI on naisel igapäevaselt kasutada, see siis 103kW seades Octavia. Mingil ajal sõirsin mõne nädala 1.4TSI Jettaga, 92kW. See 11kW on ikka märgatav vahe, maanteel käivad möödasõidud hoopis teises rütmis. Sama seis on Passatiga kui võrrelda 1.4, 1.8 ja 2.0 mootoreid. Liigutavad seda autot need kõik, aga 1.4 ise ei tahaks. Kõige optimaalsemaks peaks 1.8 motot, parajalt reibas ja kick down puhul teeb mõnusat häält kah. 1.4 on loomulikult ökom, kuid sõidurõõmu ei paku. 1.0 on paras kodupoes piima järel käia, ei muud.
A see on minu subjektiivne arvamus lihtsalt. :wave:

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3455
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 748 korda
Tänatud: 104 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Kujutage nüüd ette kuidas kolmkümmend aastat tagasi tulid passatid ja golfid tehasest 1.0 ja 1.1 bensumootorite ja 1.5 diisel mootoritega. Vabalthingavad ja puha. :)

Täitsa ennast ka huvitab milline neist paremini kestab.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
S4BiT
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 6 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas S4BiT »

92kw ja 103kw ei määra minekut see 11kw, vaid hoopis +50nm mida seal tunneb.
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."

Kasutaja avatar
jojoonas
Huviline
Postitusi: 226
Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
Auto: Golf 7.5 Variant R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 12 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas jojoonas »

Enne kui endale 1.8 132kW Passatit tellima hakkasin, tegin nädalavahetusel proovisõitu 1.4 110kW'ga.
Linnavahel - täiesti okei.
Maanteel - minujaoks vähe.

Sõitsin sel hetkel igapäevasel V6 diisel A6'ga, mistõttu oli see vahe väga tuntav. Otsustasin 1.8 kasuks.

Alles hiljem sain teada, et mingite eripäringute ja importööri säärekraapimise tulemusena oleks olnud võimalik ka 2.0 162 kw mootorit tellida.
Oli meil siin üks reklaamauto (seisis majaees konteineri peal) selle mootoriga, mis hiljem demokaks läks. Ohjeebus mis mürglit see mootor teha oskas. Meeletult reibas.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7924
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 184 korda
Kontakt:

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas R36 »

Hetkel ka 1.8tsi-cjsa aiste vahel. Täiesti mõistlik ja mõnus mootor. Enne seda olen diislit pressinud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

murf
Huviline
Postitusi: 916
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 162 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas murf »

jojoonas kirjutas: 31 Jaan 2018, 13:18 Alles hiljem sain teada, et mingite eripäringute ja importööri säärekraapimise tulemusena oleks olnud võimalik ka 2.0 162 kw mootorit tellida.
Oli meil siin üks reklaamauto (seisis majaees konteineri peal) selle mootoriga, mis hiljem demokaks läks. Ohjeebus mis mürglit see mootor teha oskas. Meeletult reibas.
Mingil kummalisel põhjusel see hinnakirjast puudu jah, samas pidavat seda saama tellida vabalt. Vähemalt nii öeldi mulle Møller’ist. Lihtsalt ise peab oskama küsida. Meil neid Lätis ettevõttes 2tk. Päris mõnusa hääle ja minekuga ning 6.käiguga pöörded palju madalamad kui mu Alltrackil 7.-ndaga.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5178
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas tito »

t6nis3 kirjutas: 27 Jaan 2018, 22:38 ... Milleks ,arusaamatu, neid ültse tehti ?
Et ahve ja inimesi gaasitada? :roll:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

madoc
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
Asukoht:
Tänatud: 5 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas madoc »

Ärge ka unustage, et kõige töökindlamat sooviti teada saada ;)

cocco
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Okt 2017, 14:25
Asukoht:

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas cocco »

kõige töökindlam mootor alles selgub 4-5 aasta pärast, kui uutest rääkida.
Kõige hullem neist 1.4TSI dest on kindlasti 118kw 1.4TFSI aastast 2007 alates kuni 2014(aastaga võin mööda panna). Praegu on juba terve saksamaa esindused neid "surevaid" TSI-sid täis.
olles ka proovinud ja ka omanud erinevaid Tsi-sid pean samuti tõdema, et 1.8TSI on juba täitsa mõnus sõitmiseks. 1.4tsi ja reisilised kaasas siis möödasõidu alustamisel peab enne ikka mitu korda mõtlema kas minna või mitte :)
alates 2017 lõpp aga on tootmises juba 1.5 TSI
Jälle teemaväline aga mis vahe võiks olla uuemate mootorite 2.0TSI-del - ühel 132kw (CUL) teisel vist 162kw vms?

Vasta

Mine “Mootor”