Kus asub (ja milline on) Passati (1992) l?hitulede relee?

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Tunnel
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 24 Sept 2005, 17:06
Auto: Golf III
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Tunnel »

V?in k?ll eksida, aga minu teada, ei olegi neil tehase poolt pandud releesid!
reaalsus on alkoholi puudusest tekkinud illusioon:P

Peasilinder
Huviline
Postitusi: 201
Liitunud: 16 Mai 2007, 22:32
Auto: vw golf II td 44kw`91, BMW 525 TDS E39`97, BMW 316 E36 , Saab 95` 97,Corolla AE82 ,GSX-R 600`99,Jawa 350 `71,Riga 91
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Peasilinder »

relee asub ikka releeblokis, relee number peaks olema 173,kuid v?ib ka varieeruda number
WARNING! To avoid possible breathing problems caused by rapid acceleration of this Corrado,all females are advised to remove any tight fitting clothes. TELF : 53739123

sigaelmar
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 02 Dets 2003, 00:18
Asukoht: Ösel

Lugemata postitus Postitas sigaelmar »

Algselt postitas: Tunnel
V?in k?ll eksida, aga minu teada, ei olegi neil tehase poolt pandud releesid!
Sa ei eksi! Passatil ei ole tehase poolt mingit esitulede releed.
Jooksik...

cooler
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 22 Juun 2006, 20:48
Auto: Impreza STI
Asukoht: Pärnu mk. / Tallinn

Lugemata postitus Postitas cooler »

Algselt postitas: Lupo
Tulede l?liti
See v?ib olla k?ll, testi ?ra kui l?litini vool tuleb ja edasi ei l?he siis j?relikult l?liti...

Peasilinder
Huviline
Postitusi: 201
Liitunud: 16 Mai 2007, 22:32
Auto: vw golf II td 44kw`91, BMW 525 TDS E39`97, BMW 316 E36 , Saab 95` 97,Corolla AE82 ,GSX-R 600`99,Jawa 350 `71,Riga 91
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Peasilinder »

Algselt postitas: cooler
Algselt postitas: Lupo
Tulede l?liti
See v?ib olla k?ll, testi ?ra kui l?litini vool tuleb ja edasi ei l?he siis j?relikult l?liti...
no ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma ei saa aru kuidas l?liti niil lihtsal l?bi saab minna?kusjuures tuledel peaks ikka relee olema,vahet ple kas t?istuli v?i l?hituli..m?lemad on ?he relee all raudselt.?x l?litab teist funktsiooni lissalt.

Tunnel
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 24 Sept 2005, 17:06
Auto: Golf III
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Tunnel »

L?liti l?hebki selle relee puudumisel nii lihtsalt l?bi, aitab see, kui ise releed paigaldada, hakkavad tuled ka paremini valgustama!
reaalsus on alkoholi puudusest tekkinud illusioon:P

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

Sada korda l?bik?inud teema - releesi pole, ega tule, kui ise ei pane. Oleks, Poleks ja nende ?de Pidi on halvad lapsed.
Selle ajastu passati ja golfi tulede ahelad on praktiliselt identsed. L?hi- ja kaugtuled saavad oma voolu s??telukust kontakti X alt- > tuledel?liti X -> l?liti v?ljund 56 -> ?mberl?liti roolil 56 -> sealt jaguneb v?ljunditesse 56a kaugtuled ja 56b l?hituled ( vilgutamise toide tuleb mujalt - see tekitab segadust)-> 56a&56b jooksevad kaitsmeplokki, kus on siis m?lemale poolele eraldi kaitsmed v?ljuvad jutmed ka vasakule ja paremale eraldi v?rvikoodiga.
Gabariitide toide tuleb tuledel?litisse eraldi ega ole kuidagi seotud l?hi ega kaugtuledega. X toidab minu m?letamist m??da ka soendus venti ja selle abil on lihtne tuvastada, kas tuled ja soendus kaovad samal ajal ?ra v?i ei. Kui kaovad, siis s??telukk, kui ei kao, siis tuledel?liti v?i ?mberl?li roolil - suure t?en?osusega viimane.
Releed on alati m?tekas paigaldada - v?imalikult l?hedale tuledele ja loomulikult kaitsmed ette ( aku juurde siis). Juhmete ristl?ige peab olema piisav. Releede paigaldamine annab peale parema valguse veel j?rgmise kokkuhoiu:

1. S??teluku p?hi peab kauem vastu, kuna sealt v?etakse koormust maha.
2. Tuledel?liti peab kauem vastu samal p?hjusel.
3. ?mberl?liti ei anna kah nii kiiresti otsi lahti.
4. Parem n?htavus v?hendab avariiohtu ja hoiab remondi ja haiglakulude pealt kokku.
5. T??kindlam liiklusvahend hoiab kokku n?rve.

Ei ole m?tet k?sida, miks tehasest releed vahele ei pandud - Vastus: RAHA. korruta m?nik?mmend krooni k?igi sellel ajastul toodetud passatite, golfide, jettade, LT-de, transporterite arvuga. Saadud summa eest saab rohkem kui kaks j??tist. Kes on tehnikat ?ppinud, see kindlasti teab, mis on ideaalne konstruktsioon - piisavalt kerge, tugev, odav ja kestab kenasti garantiiaja ja natuke rohkem. Varuosam??k on k?llatki oluline osa sissetulekust - eriti t?nap?eva tihedakonkuretsi ajastul, kus autom??gis v?ib kate suht ?hukeseks j??da, aga varuosadele kannatab kenasti peale panna, sest kliendil pole p??su.

Kellel saksa tehnikaga probleeme, see v?ib alati midagi kvaliteetsemat hankida - ainuke probla, et kui golfi tuli maksab m?nisada krooni, siis vastava aasta japsi oma enamasti kordades rohkem ning ka saadavus kehvem.

Tegelikult pole vahet, kas japs v?i sakslane, sest ka releed v?sivad l?puks - 15 aastat on v?ga pikk aeg. Need, kes seda masinat kunagi projekteerisid, ei arvestanud, et ta ?ldse enam olemaski on selle aja peale on. ?ra virise, s?ida ja ole ?nnelik, et sul seegi olemas on. Vana masin tahab hoolt ja m?istmist - ainult siis saate kenas ?ksmeeles koos eksisteerida ilma pankrotita.

[Muudetud: 29-12-2007 uduuurija]

cooler
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 22 Juun 2006, 20:48
Auto: Impreza STI
Asukoht: Pärnu mk. / Tallinn

Lugemata postitus Postitas cooler »

Algselt postitas: Peasilinder

no ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma ei saa aru kuidas l?liti niil lihtsal l?bi saab minna?kusjuures tuledel peaks ikka relee olema,vahet ple kas t?istuli v?i l?hituli..m?lemad on ?he relee all raudselt.?x l?litab teist funktsiooni lissalt.
Eespool juba mainiti, et selle ajastu passatitel pole tehasepoolt tuledes?steemis releed kasutusel.
Nii, et ma ei saa h?sti aru, mida sa kohe targutad.

Vasta

Mine “Elektroonika”