Tdi coolerite teema
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Tdi coolerite teema
Et siis kes n?eb kusagil mingeid turbu ?hu jahuteid e. turbo intercoolerit.
olen natuke vaadanud aga suuri coolereid pole nagu m?rganud mis oleks terve radika suurune.
olen natuke vaadanud aga suuri coolereid pole nagu m?rganud mis oleks terve radika suurune.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Suurim jahuti, mida ma s?iduautol n?inud olen, on Saab 9000 oma.See ongi veeradika suurune.Selliseid on mul mitu t?kki m??gis.Mingil Volvol pidi ka l?hedase suurusega asi olema.Saabi omi v?in raha eest anda.
Laenan turboklubist pildi, et n?idata, milline ee v?lja n?eb-http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... highlight=
V6 diislitel on ka kaks kuulerit-?ks ?helpool stange nurgas ja teine teisel pool.
Laenan turboklubist pildi, et n?idata, milline ee v?lja n?eb-http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... highlight=
V6 diislitel on ka kaks kuulerit-?ks ?helpool stange nurgas ja teine teisel pool.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Mul ?ks saabi oma juba on aga seelle m?tlesin corradole passatile niisuurt poleks tahtnud ja m?te on ilma ?mberehituseta see sinna k?lge saada bolton. Liiga suur cooler nagunii v?ikse turbo j?rel pole hea. Kas mitte rs2l pole kaks v?ikest. Ahjaa praegu on golf 5 2.0 tfsil kah ees samsuur pea egu nagu see saabi oma
[Edited on 19-1-2008 by samzik]
[Edited on 19-1-2008 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Mul on n??d solgi?mber jala otsas, et ma pannud ?ldse t?hele, kes oli teema autor.?he Saabi oma Sa ju ?ra mult juba viisid.;D;D;D;D;D:dd:;D;D;D;D;D
Audi Biturbol on need sama suured, kui V6 tdil.Olen sellist n?ppinud.Ehk siis kaks t?kki, umbes sama suurt, nagu Su enda autol ?ks on.H?da on seal j?lle selles, et kahe kuuleri vahel on ka j?lle lisatorustik.Parem oleks ?ks suur ees.Selle saabi oma saaks nii panna, et keeraks torude sisenemise otsad ?lespoole ja selle arvelt saaks l?hema vollik-torustiku.
Parim lahendus oleks selline, et jahuti oleks kohe mootori peal ja v?imalikult turbole ja sisselaskele l?hedal.Siis v?iks v?ga suure k?lge lajatada.Sest torustikku, kus paisumis-kahanemise ?leliigset ruumi oleks v?hem ja asi t??taks konkreetselt suure jahutina.Nagu WRX Imprezal on.Ja osadel maasturitel on kapotis auk selleks.Muidugi on v?ike h?da sel lahendusel selle teiselt poolt kiire ?hu ?rajuhtimine.Ja eriti suure pindalaga asi sinna ?ra ei mahu.
V?hemalt pooled tuunitud Nissanid s?idavad nende saabi jahutitega ringi.Mina olen neile neid v?hemalt 5 t?kki m??nud.Aga ma ei ole ju ainuke, kellel seda kolu on.
Nagu Sa oled n?inud, siis on mul garaazis neid v?iksemaid cuulereid ka mitut sorti.Need Biturbo omad on mul ka olemas.Nii vasak, kui ka parem.
Audi Biturbol on need sama suured, kui V6 tdil.Olen sellist n?ppinud.Ehk siis kaks t?kki, umbes sama suurt, nagu Su enda autol ?ks on.H?da on seal j?lle selles, et kahe kuuleri vahel on ka j?lle lisatorustik.Parem oleks ?ks suur ees.Selle saabi oma saaks nii panna, et keeraks torude sisenemise otsad ?lespoole ja selle arvelt saaks l?hema vollik-torustiku.
Parim lahendus oleks selline, et jahuti oleks kohe mootori peal ja v?imalikult turbole ja sisselaskele l?hedal.Siis v?iks v?ga suure k?lge lajatada.Sest torustikku, kus paisumis-kahanemise ?leliigset ruumi oleks v?hem ja asi t??taks konkreetselt suure jahutina.Nagu WRX Imprezal on.Ja osadel maasturitel on kapotis auk selleks.Muidugi on v?ike h?da sel lahendusel selle teiselt poolt kiire ?hu ?rajuhtimine.Ja eriti suure pindalaga asi sinna ?ra ei mahu.
V?hemalt pooled tuunitud Nissanid s?idavad nende saabi jahutitega ringi.Mina olen neile neid v?hemalt 5 t?kki m??nud.Aga ma ei ole ju ainuke, kellel seda kolu on.
Nagu Sa oled n?inud, siis on mul garaazis neid v?iksemaid cuulereid ka mitut sorti.Need Biturbo omad on mul ka olemas.Nii vasak, kui ka parem.
samzik sa vist ajasid rs2 ja rs4 sassi;). RS4 on bi turbo kahe v?ikse cooleriga (2.7 v6 bi turbo ja rs2 2.3 R5 20v) ja rs2 on natuke suurem ja ?ks cooler. Saab on jua ka ?ks lolli kindlamaid ja vanemad turbo masinate ehitajaid ja nende detaile kasutatakse v?ga paljudel masinatel. Kas saab polnud see kes leiutas s?iduautole turbo mootori?
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Mulle ?ks varuosam??ja ?tles et mingil audil on selline cooler mis poole radikat katab umbes ja on ees pikalt. aga torustiku osas on sul termiit ?igus. Kui see asi panna kapoti alla siis torustiku saaks t?esti v?ga l?hikese teha kuna seal on moootor pikki. Ja nagu mainisin et kardan et see saabi turbo jahuti j??b natuke suuureks omab liialt takistust 96 kw puhu?. Et kasutegur k?l kasvab kuid kadusi suurendab kah.
The first Turbo-Diesel truck was produced by the "Schweizer Maschinenfabrik Saurer"
The first production turbocharged automobile engines came from General Motors in 1962. The A-body Oldsmobile Cutlass Jetfire and Chevrolet Corvair Monza Spyder were both fitted with turbochargers.
http://en.wikipedia.org/wiki/Turbo#History" onclick="window.open(this.href);return false;
[Edited on 20-1-2008 by samzik]
[Edited on 20-1-2008 by samzik]
vaevalt et leiutas.Originally posted by riio
Kas saab polnud see kes leiutas s?iduautole turbo mootori?
The first Turbo-Diesel truck was produced by the "Schweizer Maschinenfabrik Saurer"
The first production turbocharged automobile engines came from General Motors in 1962. The A-body Oldsmobile Cutlass Jetfire and Chevrolet Corvair Monza Spyder were both fitted with turbochargers.
http://en.wikipedia.org/wiki/Turbo#History" onclick="window.open(this.href);return false;
[Edited on 20-1-2008 by samzik]
[Edited on 20-1-2008 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
See mis saab puudutas siis mina m?tlesin pigem s?iduautot mis euroopasse ikka tehtyi mitte veoautot mida Saurer tootis ja mis siiani eesti kaitsev?ge teenivad:) ja sammuti ameerika rauda:D Aga v?isin ka eksida.
Mis aga audisse puutub siis Rs2 on pool radika suurust kuid ta asub natuke all pool kui jahutus radikas jne. Muidu tavaliselt on audidelgi (nagu volksul) cooler kas koopas (v?ike...umbes nagu corradol G60) v?i siis jahutus radika all;), rs4 on k?ll kaa Abt ja Mtm versioonidel coolerid jahutus radika ees kuid see eest kaks v?iksemat jne. Ei tea kuidas ette kuijutaks seda Subaru stiilis coolerit...kuskile pead siis ?hu peale v?ttu tegema ja sammuti ?ra mineku. Kahtlane kas selline agressive stiil sobiks jne. Mina uuriksin pigem v?ike busside-kaubikute coolereid. Olen endalegi avastanud, et Iveco ja muud sellised teevad suuremaid ja ka ?hema k?rjega coolereid. Sammuti liiguvad nad odavamalt kui s?iduautode omad. See otsime on paras jebla ja aega n?udev t?? aga kindlasti tasuks asja ajada;)
Mis aga audisse puutub siis Rs2 on pool radika suurust kuid ta asub natuke all pool kui jahutus radikas jne. Muidu tavaliselt on audidelgi (nagu volksul) cooler kas koopas (v?ike...umbes nagu corradol G60) v?i siis jahutus radika all;), rs4 on k?ll kaa Abt ja Mtm versioonidel coolerid jahutus radika ees kuid see eest kaks v?iksemat jne. Ei tea kuidas ette kuijutaks seda Subaru stiilis coolerit...kuskile pead siis ?hu peale v?ttu tegema ja sammuti ?ra mineku. Kahtlane kas selline agressive stiil sobiks jne. Mina uuriksin pigem v?ike busside-kaubikute coolereid. Olen endalegi avastanud, et Iveco ja muud sellised teevad suuremaid ja ka ?hema k?rjega coolereid. Sammuti liiguvad nad odavamalt kui s?iduautode omad. See otsime on paras jebla ja aega n?udev t?? aga kindlasti tasuks asja ajada;)