1,9 tdi k?rgsurvepump asendada 1,9 td k?rgsurvepumbaga.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

1,9 tdi k?rgsurvepump asendada 1,9 td k?rgsurvepumbaga.

Lugemata postitus Postitas tants »

probleem nimelt selline et algul oli plaan panna 1,9td mootorile tdi plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] kuid avastasin et neil kolvid erinevad ning otsustasin terve tdi mootori peale t?sta kuid probleemiks see et tal elektrooniline k?rgsurvepump (puudub nn. trossiga ajam pedaalilt vaid pedaali all reostaat ning pumbas astmeline mootor) ning sooviks asendada seda tavalise 1,9td k?rgsurvepumbaga.
?kki on kellegil kogemusi et kas peab midagi ?mber seadistama v?i kohendama?

[Muudetud: 23-4-2008 tants]

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

ja k?simus t?rgatas veel p?he et kas pihustussurved pihustitel kah 1,9td ja 1,9tdi`l sama.

meelo
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 16 Dets 2003, 22:36
Auto: Vw Golf 4 Variant 1,9TDI, C6 A6 3,0 TDIQ
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas meelo »

Boschi pihustitel on reeglina kirjas mis surve peal nad t??tama peaksid.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

autodata r??gib, et 66kw tdi-l on pihustisurve

220-230/200 bari

81kw tdi-l

190-200/170 bari


ja tavaline 1.9TD 55kw

150-158/140

need peaksid ?iged asjad olema...

et siis v?id hakata uut k?rgsurvepumpa otsima ;)

[Muudetud: 24-4-2008 RKsilver]

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

kui midagi muud ?le ei j?? siis uut pumpa vast otsima ei hakka kuid tuleb ehitada see astmelise mootoriga jura mehhaaniliseks lihtsalt.

madis_l
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 23 Apr 2007, 16:03
Asukoht: Tartu tel_55_34125

Lugemata postitus Postitas madis_l »

Aga miks elektrooniline juhtimine ei sobi? Kui pedaali ei taha vahetada siis v?ib sobiva potentsiomeetri ka mootoriruumi trossi otsa aretada. Muuseas ?ks hea koht kust TDI mootori istutamist vaatada:
http://www.haywood-sullivan.com/vanagon/TDI/" onclick="window.open(this.href);return false; tippides TDI conversion google'sse saab veel muudki ilmselt.
Kui vaja siis on mul ?ks 1Z mootori ECU ?le: http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=27671" onclick="window.open(this.href);return false;
Volkswagen, kah auto... VW usenet group

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

kardan et ise pole nii tragi selle elektri ja nende ajudega et ?hendada ning oleks palju ?nnelikum kui oleks ikka nagu trossiga ajam mitte mingi elektriline asi...mida v?hem elektroonikat seda v?hem asju millega oma v?ikest pead vaevata.

aga on ?kki keegi pannud v?i ?mber ehitanud tdi pumba nii et oleks mehhaaniline ajam?
ja kas pole mingeid tdi pumpade variante millel trossiga ajam?

volksvento
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 17 Dets 2007, 15:33
Asukoht: järvamaa-harjumaa

Lugemata postitus Postitas volksvento »

anna teada kuidas tdi pumba ?mber tegemine l?heb. Ma ostaks sult TD pumba ?ra kui korralik on!

3way
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Dets 2005, 01:54
Auto: VW GOLF IV TDI
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas 3way »

http://www.vwdiesel.net/phpBB/index.php
loe sealt TDI alateemade alt seal peaks neid TDI to M-TDI projekte k?ll olema. Ainult ingliskeele oskus peab hea olema, et nendest mehaanilistest terminitest aru saada

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

Algselt postitas: volksvento
anna teada kuidas tdi pumba ?mber tegemine l?heb. Ma ostaks sult TD pumba ?ra kui korralik on!
kahjuks j??b see td pump tagavaraks kuna endal veel ?ks 1,9td ?kop?ka.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

Algselt postitas: 3way
http://www.vwdiesel.net/phpBB/index.php
loe sealt TDI alateemade alt seal peaks neid TDI to M-TDI projekte k?ll olema. Ainult ingliskeele oskus peab hea olema, et nendest mehaanilistest terminitest aru saada
pole teemadega kaugele j?udnud kuid niipalju kui siiamaani ?ra loetud teemadest aru olen saanud siis on paigaldatud nii tdi aju ning muu kamarajura mis sellega kaasas k?ib kuid endal soov t?is mehhaanika ?les ehitada.

kuulsin isegi et tavalise td pumba pea sobib tdi pumbale.tuleb vist lammutama hakata ?hte vana ja v?sind td pumpa siis saab kohe aru.

kuid kergelt alla ma ei anna nii et otsin edasi.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

ei hakanud uut teemat tegema kuna k?simus sama mootori kohta (1,9tdi 66kw).
oskab keegi targem mulle ?ra seletada selle asja t??p?him?tet mis pildil:

Pilt
Pilt
ise arvan et laseb v?ljalaske kollektorist vajadusel heitgaasid sisselaskesse kuid milleks ja kui see vahelt ?ra v?tta kas muutub midagi?

[Muudetud: 29-4-2008 tants]

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

siis k?simus j?rgmine et kuhu see vaakumvoolik ?hendatakse...sain ise aind mootori millelt enamus asju maha lammutatud v?i lahti ?hendatud ning ei oska seda voolikut eriti kuhugi tagasi panna.pole ise v?ga terves komplektis tdi mootorit n?ppinud ka kunagi.
k?simus j?rgmine, kas selle turbos oleva ?ler?huklappi ajami voolik l?heb sisselaske torustiku k?lge?
pildil:
Pilt

nagu n?idatud sellel skeemil:
Pilt

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

ja kas t?esti l?hevad need surved selle v?ikese turboga nii suureks et peab ?lemineva r?hu v?lja kuskile laskma?

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas riio »

Diislitel on suuremad r?hud. Minu arust 55kw Td mootori turbiin puhub juba originaalis 0.8 bar

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon

Lugemata postitus Postitas mix17 »

minu oma laseb kah koha peal on 0,8 ja p??retel jookseb kusagil 1,2 v?i nii aga no v?ibt mul see seier valetab aga nii ta mulle n?itab autoks on 1,9tdi81kw

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

ei ma m?tlen et kas turbo puhutavad ?hu surved l?hevad selle v?ikse turboga nii suureks sisselaske kollektoris et peab mingil hetkel selle r?hu v?lja laskma.pole ju tavalisel td`l siukest asja vahel ja turbod neil iseenesest ju samad.
teab ?kki plusse v?i miinuseid kui see vahelt ?ra j?tta v?i lihtsalt et milleks tal see s?steem?

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

keegi targem siis ei oska mulle lollile s?steemi lahti seletada?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Vaatan, et teema ca kuni kuu juba vana, kuid kuna olen uustulnuk ei saand varem s?na sekka.Omal 10a. ventol peal 1.9TDI 66kw.Pealmine osa meh.kaas, alumine orig.Vabanesin k?igist anduritest.?hel joonisel on v.l gaaside juhtimine s.laskesse.Seal panin augud kinni.Kat v?lja.Ei ole siiani (10a) mingeid probleeme olnud.5 k?ik sees.80-120 12,4sek.:)

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

k?ikidel td ja tdi on ?lesurve klapp olemas .Td avaneb 1,0 juures .Tdi 1,2 juures. .

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

ei ole td mootoritel ?lesurve klappi (v?hemalt mitte 55kw`tisel).
kuidas sul see k?rgsurvepumba s?steem lahendatud?
ise korjasin tdi (66kw) pumba sisu td (55kw) pumppa ?mber.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Klapp mis avaneb kui turbo r?hk liiga suur (laseb otse l?bi)on k?igil turbotel.Siin teadvamad ehk annavad skeemi ka.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Pumba jutt. Sisu peab samaks j??ma aga korpusega on probla.Td on v?ll 17mm .Tdi19 mm.Tdi l ka korpusest kaugemale ulatuv ??r. Tuleb leida meh. pump v?lli m??duga 19 mm. Edu ehitamisega .Aga SEE on t?esti vaeva v??rt.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

siis huvitaks mind ise ka et kus mu ?kop?kadel (muide m?lemad 55kw ja td`d) see siuke klapp asub.
olen p?ris palju seda mootorit n?ppind ning pole turbo juurest k?l s??rast klappi leidnud nagu tdi`l

pumbast niipalju veel et olen selle pumba juba kokku korjand kuid see mtdi mootor veel laiali ning ehitusj?rgus et proovima hakata.

aga r??gi mis selle mootori juures parem/halvem peale mehaaniliseks tdi`ks ehitamist.
ise ei poolda seda elektroonikat vana auto juures niipalju ning tuli siis s??rane idee ning v?lismaa foorumites kiideti ka siukest asja.

Vasta

Mine “Diislid”