Golf III 55 KW TD ei sure v?lja

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 35 korda

Golf III 55 KW TD ei sure v?lja

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Tuhlasin foorumis ringi ja ei leidnud, et kellelgi oleks sama masinaga sama anomaalia olnud. Igatahes autoks Golf III TD 55KW ja anomaalia seisneb selles, et alates eilsest ei taha auto enam v?lja surra:o K?ivitub ilusti, k?ib ka ilusti, aga kui s??te v?lja keerad ja v?tme v?lja v?tad siis ei juhtu midagi- auto k?ib endiselt ilusti edasi. Ka varem on seda paar korda juhtunud, kusjuures eriti soojemate imadega (mis ei pruugi siin mingit seost omada),kuid ?ldiselt aitas see kui talle k?ima j??des t??rtsu gaasipedaali andsid, siis suri ilusti iseenesest v?lja. Aga eile ei aidanud enam seegi ja kusiganes ma autot v?lja suretada tahtsin, seal j?i ta ikka k?ima. Egas poldki muud kui terve p?eva vanakooli diislimehi, et 5. k?ik sisse, pidur ja sidur, ja siis sidur lahti. Aga tahaks ikka asja korda saada, sest ega selline v?lja suretamine auto tervise seisukohalt vist k?ige m?ttekam ei ole.

Ise olen auto elektri ja toites?steemi koha pealt suht v?hik, on kellelgi aimu mis sellist jama p?hjustada v?ib? See mootor peaks ju v?ga lihtne ja labane olema..

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

Vanakooli diislitel oli pumba peal solenoid, mis voolu puudumisel etteande katkestas. Piilu kapoti alla igaks juhuks ja vaata, kui palju sul pumbale juhtmeid l?heb - kui ?ks ainumas, siis ilmselt selle solenoidiga ongi tegu. Vaata, kas vool tuleb peale, kui s??te sisse keerad ja kae perra, kas kaob ?ra, kui v?lja keerad. Kui elekter toimetab, siis on sul ilmselt miskit klapi vahel, et see ei sulgu ?ieti. Too k?is ?ige lihtsalt v?lja, et kontrollida.

See jutt ei pretendeeri absuluutselt t?ele, aga sul v?ib jopata, kui klassikaline pump peal.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

Algselt postitas: uduuurija
Vanakooli diislitel oli pumba peal solenoid, mis voolu puudumisel etteande katkestas. Piilu kapoti alla igaks juhuks ja vaata, kui palju sul pumbale juhtmeid l?heb - kui ?ks ainumas, siis ilmselt selle solenoidiga ongi tegu. Vaata, kas vool tuleb peale, kui s??te sisse keerad ja kae perra, kas kaob ?ra, kui v?lja keerad. Kui elekter toimetab, siis on sul ilmselt miskit klapi vahel, et see ei sulgu ?ieti. Too k?is ?ige lihtsalt v?lja, et kontrollida.

See jutt ei pretendeeri absuluutselt t?ele, aga sul v?ib jopata, kui klassikaline pump peal.
sinu jutt vastab t?ele k?l...sellisel masinal solenoidklapp pumba peal seal kus pihustitele torud v?lja tulevad.

kui s??te v?lja keerad kas pooltuled l?lituvad ?mber parktuledeks? kuna ?kki viga s??telukus hoopis.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 35 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Tuled l?lituvad vastavalt v?tme keeramisele t?pselt nii nagu peavad, ehk siis pargid j??vad p?lema kui autot nii?elda v?lja suretad. Aga mootor j??b k?ima. Kas see t?hendab siis, et s??telukus asi olla ei saa?

PS. pumbale tuleb k?lge 2 pistikut, ?ks peale ja teine ette radiaatoripoolsesse k?lge.

[Muudetud: 28-6-2008 tobimarg]

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 35 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Algselt postitas: uduuurija
Vanakooli diislitel oli pumba peal solenoid, mis voolu puudumisel etteande katkestas. Piilu kapoti alla igaks juhuks ja vaata, kui palju sul pumbale juhtmeid l?heb - kui ?ks ainumas, siis ilmselt selle solenoidiga ongi tegu. Vaata, kas vool tuleb peale, kui s??te sisse keerad ja kae perra, kas kaob ?ra, kui v?lja keerad. Kui elekter toimetab, siis on sul ilmselt miskit klapi vahel, et see ei sulgu ?ieti. Too k?is ?ige lihtsalt v?lja, et kontrollida.

See jutt ei pretendeeri absuluutselt t?ele, aga sul v?ib jopata, kui klassikaline pump peal.
Kuidas selle solenoidklapi sealt k?tte saab ka?

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 35 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

V?tsin pumba pealt solenoidklapi (vist on selline asi seal) pistiku lahti ja auto v?lja ei surnud, j?relikult ei ole asi s??telukus, vaid hoopis solenoidklapp on j??nud avatud asendisse ja k?tuse pealevool ei katke kui ma ?igesti aru saan.

J?rgmine k?simus: kui ma selle solenoidklapi sealt pumba pealt mutriv?tmega maha keeran, siis mis mind seal sees ootab? Ega sealt midagi v?lja ei lenda kohe, a?la vedrud ja v?rgid?

3way
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Dets 2005, 01:54
Auto: VW GOLF IV TDI
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas 3way »

Minu teada peaks see olema magnetklapp mitte solenoidklapp.

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

Algselt postitas: tobimarg
V?tsin pumba pealt solenoidklapi (vist on selline asi seal) pistiku lahti ja auto v?lja ei surnud, j?relikult ei ole asi s??telukus, vaid hoopis solenoidklapp on j??nud avatud asendisse ja k?tuse pealevool ei katke kui ma ?igesti aru saan.

J?rgmine k?simus: kui ma selle solenoidklapi sealt pumba pealt mutriv?tmega maha keeran, siis mis mind seal sees ootab? Ega sealt midagi v?lja ei lenda kohe, a?la vedrud ja v?rgid?
Nendel, mida omal ajal lammutatud sai, tuli m?his koos korpusega ?ra ja klapp koos vedruga eraldus omaette ?hikuteks. Pauguga pilbasteks ei lennanud midagi.

solenoid ongi elektomagnetklapp - ?ra n?ri t?hti.

3way
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Dets 2005, 01:54
Auto: VW GOLF IV TDI
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas 3way »

Algselt postitas: uduuurija
Algselt postitas: tobimarg
V?tsin pumba pealt solenoidklapi (vist on selline asi seal) pistiku lahti ja auto v?lja ei surnud, j?relikult ei ole asi s??telukus, vaid hoopis solenoidklapp on j??nud avatud asendisse ja k?tuse pealevool ei katke kui ma ?igesti aru saan.

J?rgmine k?simus: kui ma selle solenoidklapi sealt pumba pealt mutriv?tmega maha keeran, siis mis mind seal sees ootab? Ega sealt midagi v?lja ei lenda kohe, a?la vedrud ja v?rgid?


Nendel, mida omal ajal lammutatud sai, tuli m?his koos korpusega ?ra ja klapp koos vedruga eraldus omaette ?hikuteks. Pauguga pilbasteks ei lennanud midagi.

solenoid ongi elektomagnetklapp - ?ra n?ri t?hti.
sry ei ole eriti tehnilise s?navaraga tuttav :(

[Muudetud: 28-6-2008 3way]

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 35 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Mis siis muud kui k?ed k?lge ja uurin v?lja mis seal sees paistab. Loodan, et jupp p?ris ?htul ei ole. Ja kui ongi, siis loodetavasti pole tegemist kalli detailiga.

Vasta

Mine “Diislid”