passat 2,5 diisel mingi jama!

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
4motion
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 26 Juun 2007, 20:19
Asukoht: Loo

passat 2,5 diisel mingi jama!

Lugemata postitus Postitas 4motion »

Hakkasid p?lema sellised kollased tuled armatuuris siis. Alguses kui masina k?ima panen siis ei ole midagi aga kui natukene t??danud on siis hakkab ESP tuli ja ABS tuli korraga p?lema. Ningi nati ajap?rast hakkab see soojendus ploki ( vist! ) tuli vilkuma.

?kki keegi teab mis viga v?ib olla?

[Muudetud: 1-9-2008 4motion]

Insomnia
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 04 Apr 2005, 17:13
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Insomnia »

Sa m?tled eelsoojendusk??nalde tuld? Mul oli selline juhus 1.9TDI-ga, et esimese mootoripadja polt l?ks pooleks. Mootor liikus nii palju, et nende k??nalde pistik tuli lahti, siis hakkas mul ka vilkuma see. Mul muidugi 96 a passat aga ?kki on abi:P
IGA PÄEV pressin rõõmsa näoga masuuti! :D

xpr
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 05 Juul 2006, 09:22
Auto: Passat B8.5
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas xpr »

Aga kas ABS ja ESP t??tavad sul? Kunagi oli ?hel Audi A6 sama jama, ainult audil vilkus ja karjus punane ! m?rk. Muidu p?lesid ka ABS ja veoj?u kontroll. Viga oli esiratta juures olevas anduris, kivi oli sinna vahele l?inud ja seda v??nanud seal. Kui selle korda tegi, oli k?ik OK

EDIT: Ennem ei n?inud pilt. Kumb sul vilgub, kas ! v?i ~(eels??de) m?rk.

[Muudetud: 1-9-2008 xpr]

darkraver
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 16 Juul 2005, 18:22
Asukoht: Tartu ja Haapsalu

Lugemata postitus Postitas darkraver »

Kas sul eraldi mootorituli ka on? Kui ei, siis n?itab vilkuv eels??tek??nla m?rk, et mootori ajusse on viga salvestunud. Kui abs ja esp tuli hakkasid ennem p?lema, siis on mootori ajus ilmselt viga a'la "loe vigu abs plokist". Ega sul muud varianti pole, kui kuskile diagnosti. Las loevad vead v?lja.
hardstyler

4motion
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 26 Juun 2007, 20:19
Asukoht: Loo

Lugemata postitus Postitas 4motion »

Ega mul muud ?le ei j??nudki kui k?isin diagnostis. Viga oli piduri l?litis, mis on piduri taga ja vajutades saadab signaali igale poole. H?ppasin siis kiirelt Forsist l?bi ja sain kohe uue, mis plekkis mingi 180 eeku. Tagasi diagnosti ja tehti korda nagu poleks midagi olnudki.
Aga jah see vilkuv eels??tek??nla m?rk oli et mootori ajusse on viga salvestunud lihtsalt ja ei midagi enamat.

Lihtne viga mida muidugi ise poleks v?lja suutnud m?elda :)

tommil
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 05 Aug 2009, 19:32
Auto: VW Golf IV Variant 1,9 SDI (v.a. 2002)
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas tommil »

Sorry aastataguse postituse upitamise eest aga hüva nõu ei ole kunagi ülearu.
Auto siis 2002.a VW Golf IV 1.9 SDI ning probleem oli ka selline, et sõites hakkas kollane eelsüüteküünalde ohutuli vilkuma. Igati loogiline oleks, et sellega annab auto teada eeksüüteküünla eluea lõppemisest. Aga EI - tuli välja, et see indikeerib ka piduritulede lüliti riket (pidurituled ei tööta). Seega tasub äärmiselt ettevaatlik olla kui selline ohutuli peaks vilkuma hakkama - taga sõitev sõiduk ei pruugi pidurdust märgata ja ongi õnnetus käes. Minul läks siiski õnneks ja õhtul töölt kodu jõudes võtsin vigase lüliti lahti. Tegemist oli lülitiga, mis pedaali vajutamisel ühendas kaks vooluringi (nelja klemmiga ühenduspesa - on olemas ka kahe klemmiga lüliteid). Tuli välja, et ühe kontakti küljes olev plastmasskida (ei oskadi seda muudmoodi nimetada) oli lihtsalt ära murdunud ning piduripedaalile vajutades ühte vooluringi ei ühendatud. Puhastasin siis kontakti plastjäänustest ning panin kida asemele nööpnõela (selline nõel, millel on ümmargune plastmassist pea). Panin nõela kontaktis olnud august läbi, lõikasin nõela lühemaks ja tinutasin nõela kontakti külge. Ajutiselt peab küll.

Vasta

Mine “Elektroonika”