Ventika t?? peale mootori seiskumist.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 02 Dets 2003, 00:18
Asukoht: Ösel

Lugemata postitus Postitas sigaelmar »

See on jah normaalne, et ta p?rast seiskamist ka t??le j??b aga see on juba imelik et ta p?rast seda veel t??le akkab :o
Jooksik...

chemic

Lugemata postitus Postitas chemic »

minu g2 gti 16V p?ristab ka peale s??te v?lja keeramist ~30-40sekundit ja siis j??b vait.. olenevalt palju rallinud olen... ning kui mootor t??tab t?hik?igul m?nda aega, hakkab samuti t??le

sigaelmar
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 02 Dets 2003, 00:18
Asukoht: Ösel

Lugemata postitus Postitas sigaelmar »

Kui t?psem olla, siis olenevalt sellest, kui kuum su mootor seiskamise hetkel on
Jooksik...

karu20
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 02 Juul 2004, 15:00
Telefon: 58055696
Auto: golf4 2.0
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas karu20 »

mudu k?ik norm v?ib isegi kaks korda minna kui mootor v?ga kuum siis radikas oleva veteliku jahutab maha aga plokk veel kuum siis ise sirkulatsiooniga kuum vedelik liigub uuesti ratikasse ja andur paneb selle uuesti t??le. probleem v?ib olle selles et andurid on erinevad ?hed panevad ventika juba 60kraadist teised alles 90-st.Seda kontrolli anduri pealt,eks vaata ?le.;)

karu20
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 02 Juul 2004, 15:00
Telefon: 58055696
Auto: golf4 2.0
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas karu20 »

ega see 60 pole ?ige jutt t?in lihtsalt piltlikud n?ited.:(

motomees
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 02 Aug 2003, 12:30
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas motomees »

Endal olen sama asja t?heldanud. Seda p?hjustab andur, mis asub minu autol klapikambri kaane k?ljes(?likorgi pool) ja see on tavaline jah. ved. andur mis on tavaliselt plokis. Nimitemperatuuri k?ll ei m?leta, aga minul l?heb ka vent ikka p?ris mitu korda j?rgi ja G 3 1.6 teeb ka samamoodi.

Vasta

Mine “Mootor”