Passat 1.9 85 kW v?tab ?li!

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

marttiehasalu
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
Asukoht:

Passat 1.9 85 kW v?tab ?li!

Lugemata postitus Postitas marttiehasalu »

2000 km peale lisan 300 ml ?li, v?lja ei tilgu ja "tagant sinist ka ei viska" v?hemalt silmaga ei n?e. Ilmselt see ?li ikka ?ra p?leb, aga kust otsida viga ja millist rohtu selle vastu on??

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Ilmselt ikka turbo kaudu. Vaata l?dvikusse, kas on v?ga ?line?

marttiehasalu
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marttiehasalu »

Lahti ei ole veel v?tnud, aga l?dviku vahelt immitseb kergelt ?li, mis ilmselgelt viitab ka sellele, et l?dvik on seest ?line??? Aga, mis edasi, mis seda p?hjustab, kuidas k?rvaldada?

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Turbol on puksid kulunud ja sealt vahelt immitseb ?li sisselaskesse. K?rvaldada saab sellist nalja turbo remondiga v?i siis teise korraliku turboga. Kuidas puhumisega lood on, turbo teeb veel oma t??d?

marttiehasalu
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marttiehasalu »

Turbo toimib korralikult, probleeme ei ole olnud.

marttiehasalu
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marttiehasalu »

Kas see pukside vahetus ?igustab ennast ja mis selline t?? maksab?

madtongue
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 30 Mär 2005, 00:06
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas madtongue »

TDI-PD mootor, mida on ka sinu mootor, v?ibki vist tehase andmete j?rgi natuke ?li v?tta ja seda ilma, et mingeid k?rvaln?hte esineks. Pumpd??sid lihtsalt on sellise ?litusega, et kuidagi sealt see ?li mootorisse saab ja ?ra p?leb. Minu venna autos (96KW TDI-PD) on kogu-aeg ?likanku pagassis. Harjumise asi:) 300ml 2000km kohta on juba muidugi natuke palju ja p?hjuseid tasub ka mujalt otsida.
Ökoraider

marttiehasalu
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marttiehasalu »

Olen ise ka 96 kW passatiga 9000 km l?binud ja ka sellele tuli pool liitrit lisada. Ilmselt vastab see info t?ele, et need mootorid, ikkagi seda ?li v?tavad( k?ik mootorid v?tavad, ilmselt k?simus kogustes). Mul j??b kripeldama ikkagi k?simus, et kui tegemist on siiski turbo pukside kulumisega, siis kas seda veel p??sta annab? Eeldan, et vastuseks on JAH, ja kui keegi on selle omal nahal l?bi teinud, siis oleksin t?nulik asjaliku info eest!

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Lugemata postitus Postitas rewo »

Algselt postitas: madtongue
TDI-PD mootor, mida on ka sinu mootor, v?ibki vist tehase andmete j?rgi natuke ?li v?tta ja seda ilma, et mingeid k?rvaln?hte esineks. Pumpd??sid lihtsalt on sellise ?litusega, et kuidagi sealt see ?li mootorisse saab ja ?ra p?leb. Minu venna autos (96KW TDI-PD) on kogu-aeg ?likanku pagassis. Harjumise asi:) 300ml 2000km kohta on juba muidugi natuke palju ja p?hjuseid tasub ka mujalt otsida.
Hmm , kas mu passatil on siis midagi viga ... ;D , 15000 -ga langeb ?litase varda peal max 1 mm (hetkel kogu l?bis?it natu ?le 200000 t-nde) . Pakuks ikka , et ei ole see normaalne , et ?lipl?nn kogu aeg kaasas . Kuskil miskit ikka viga .

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 35 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Siinkohal ?eldakse sulle kindlasti, et turbo remont on loterii, sest turbo on selline vidin mis t??tab ekstreemsetes tingimustes ja suurtel kiirustel ja tuleb seet?ttu peale remonti v?ga t?pselt tasakaalustada. M?nel mehel on remonditud turbo s?itnud 1500km,m?nel s?idab t?en?oliselt auto l?puni, nii et nii ja naa, olenevalt siis tegija kvaliteedist. Aga mina m?tlen ikka, et k?i kuskilt turbovendade juurest l?bi (neid siin foorumis soovitatud k?ll kui otsingut kasutad, a'la Kuuli Jaak Tallinnas, Soinaste t?nav Tartus jne) ja lase turbot vaadata enne kui hakkad sinna investeerima. Turbo on k?ll raskesti ligip??setav, aga kui tunnike vaba aega varuda ja t??riistakomplekt olemas on siis saad ka ise k?lma koja k?ljest sisseminema suure l?dviku maha keerata (t?en?oliselt hoiab seda vaid ?ks kruviklamber) ja katsuda kas turbo v?ll annab k?vasti loksuma. Kui annab, siis tuleks pukside vahetus k?ne alla k?ll.

madtongue
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 30 Mär 2005, 00:06
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas madtongue »

Algselt postitas: rewo
Algselt postitas: madtongue
TDI-PD mootor, mida on ka sinu mootor, v?ibki vist tehase andmete j?rgi natuke ?li v?tta ja seda ilma, et mingeid k?rvaln?hte esineks. Pumpd??sid lihtsalt on sellise ?litusega, et kuidagi sealt see ?li mootorisse saab ja ?ra p?leb. Minu venna autos (96KW TDI-PD) on kogu-aeg ?likanku pagassis. Harjumise asi:) 300ml 2000km kohta on juba muidugi natuke palju ja p?hjuseid tasub ka mujalt otsida.
Hmm , kas mu passatil on siis midagi viga ... ;D , 15000 -ga langeb ?litase varda peal max 1 mm (hetkel kogu l?bis?it natu ?le 200000 t-nde) . Pakuks ikka , et ei ole see normaalne , et ?lipl?nn kogu aeg kaasas . Kuskil miskit ikka viga .
Sel juhul oled v?ga korraliku eksemplari otsa sattunud (soovin ?nne), sest paljudel siiski PD-d ?li v?tavad. Eks l?bis?idu suurenedes v?ib ka sind see mure kummitama hakata kuigi ei pruugi.
Ökoraider

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ivar80 »

Mul on olnud 3 TDI-PD mootoriga autot. Esimene passat 85kw ei v?tnud kahe hoolduse vahel mitte ?htegi tilka ?li. Teine, mis oli t?pselt samasuguse mootoriga tahtis 15tuh km kohta saada umbes 800ml ?li. Kolmas millega hetkel liigun on 2,0 ja 103kw. Liigelnud sellega esimestest kilomeetritest alates ja 30tuh km jooksul olen pidanud lisama 700ml ?li.
Tehase poolt on ette antud mingi norm palju ?li kuluda v?ib. Palju see t?pselt oli ei m?leta enam, kuid 300ml 2000km kohta tundub k?ll liiga palju olevat.
V?imalusi kuidas ?li p?lemiskambrisse saatub on mitmeid. K?ige t?en?olisem on aga ikkagi see, et tuleb kas turbo v?i karterituulutuse kaudu. Kui turbo puksid on l?bi, siis v?ib ?li lahkuda ka otse v?ljalaske kaudu.

[Muudetud: 13-10-2008 ivar80]

marttiehasalu
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marttiehasalu »

Igasugustest tuulutustest ?li kadumine langeb ?ra. Sellega peaks siis kaasnema ka mingi visuaalne leke, aga kuna mootorikate on kuiv ja mujalt ka midagi ei tilgu, siis peaks see olema v?listatud.

marttiehasalu
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marttiehasalu »

Reedel l?heb auto diagnostikasse (p?hjuseks pihustid), siis lasen ka turbo ?le kontrollida ja kirjutan ka tulemustest. Seniks ait?h neile, kes kirjutasid!!!

Indrek
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 29 Apr 2005, 07:31
Auto: Golfi risu
Asukoht: Raplamaa

Lugemata postitus Postitas Indrek »

Algselt postitas: madtongue
TDI-PD mootor, mida on ka sinu mootor, v?ibki vist tehase andmete j?rgi natuke ?li v?tta ja seda ilma, et mingeid k?rvaln?hte esineks. Pumpd??sid lihtsalt on sellise ?litusega, et kuidagi sealt see ?li mootorisse saab ja ?ra p?leb. Minu venna autos (96KW TDI-PD) on kogu-aeg ?likanku pagassis. Harjumise asi:) 300ml 2000km kohta on juba muidugi natuke palju ja p?hjuseid tasub ka mujalt otsida.
Ma arvasin ka aprillikuuni nii, kuni turbo lendas. Peale turbo vahetust on ?likulu praktiliselt 0.

EDIT: ?kskord ikkagi tuli 4,5 liitrit ?li v?lja 1km jooksul aga see oli karterip?hja tekkinud augu t?ttu :P

[Muudetud: 13-10-2008 insche]
vanasti olin insche

marttiehasalu
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marttiehasalu »

Kui sul see turbo laiali "lendas" siis oligi hoobilt s?it l?ppenud? Mida see purunemine endast kujutab? Kiilub turbiini korpusesse kinni ja heitgaasid enam v?lja ei p??se ja ongi t??leping l?ppenud?

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ivar80 »

Oleneb mis puruks l?heb. Minul on l?inud puksid, siis kulus t?hik?igul minutiga liiter ?li. Kui j?uad juurde kallata nii palju, siis vast s?idud s?itmata ei j?? :D:D

marttiehasalu
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marttiehasalu »

K?isin diagnostikas autoga, pihustite probleem lahendati ?ra( pihusti tihendid olid l?bi, n??d k?ib mootor ?htlaselt) sellega sai asi korda, aga turbo ja ?li kadumise kohta ei osatud midagi ?elda.

marttiehasalu
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marttiehasalu »

?hes?naga pean mingi muu koha ?les otsima, kus keegi sellele vastust teab. Kui kellegil on kedagi v?i m?nda firmat soovitada, siis v?ib julgelt m?rku anda.

Ax1600
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 29 Dets 2008, 21:02
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Ax1600 »

On normaalne kui masin v?tab 10000km peale kuni 1l ?li (vist isegi auto raamatus kirjas), samas ei ole see reegel. Mul passat 1.9td 2000 ja selle ?litarve j??b v?hemalt minule m?rkamatuks, kuid samas 2004 golfil (bensukas) hoolduste vahel ca 700g ?li ?ra kasutan.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

Ot
aga mingil fiatil oli tehasepoolt lubatud 10000km ja 3l ?li

mireck
Klubiline
Postitusi: 218
Liitunud: 18 Sept 2005, 17:47
Telefon: +358445899766
Auto: Vw touran
Asukoht: tuusula
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mireck »

oma auto mootoril ei ole t?heldanud erilist ?li kulu.tiba v?hemaks oli j??nud nii 12 000 km jooksul aga ei miskit olulist(vw bora 2000.a. 1,9TDI 85kw.)Kuigi jah umbes 1,5 aastat tagasi sai tehtud ka turbo korda st.uued puksid ja k?ike mida vaja.aga ?ks asi j?i mul arusaamatuks-enne remonti hakkas miski p?rast ?li tuluke p?lema,kuigi koik oli normis ja peale turbo remonti ei p?lenud enam.

aivar513
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 25 Jaan 2007, 22:37
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas aivar513 »

Pole k?ll vw aga hoopis galaxy 1,9 TDI 85kw ja samamoodi l?heb vahest ?lim?rgutuli p?lema. Mootori ?litase oli natuke alla max. Sai siis ?li juurde lisatud. Tuli kustus ?ra, ja s?itis ilusti j?rgmise hoolduseni. Miks ?lim?rgutuli p?lema l?ks, kuigi ?litase oli normis? 15000km peale tuleb lisada ?li peaaegu 1l.

marttiehasalu
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marttiehasalu »

:)?likulu probleem sai lahenduse: ilmselt oli probleem pihusti tihendites (eelnevalt k?sitletud teema "passat tdi 85 kw t?mbleb"), peale nende vahetust sai mootorisse ka uus ?li ja peale 6000 km l?bimist pole ?likadu m?rganud, ilmselt p?hjustas mootori eba?htlane t?? ?li sattumise sisselaskekollektorisse. Turbosse sisenev ?hutoru, mis on ?henduses ka karterituulutusega oli seest ?line (enne pihustite remonti) ja mitte kergelt ?line. Kontrollisin ka turbiini - pikil?tk puudus, ilmselt turbo ise ikka korras.


To aivar513: varem oli minu autol sama lugu, aga ?lituli l?ks p?lema siis kui tase langes alla miinimumi (siis hakkab andur t??le) ja see liiter ?li 15 000 km v?ib vist pidada normaalseks, olenevalt auto l?bis?idust ja ?list.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

[

[Muudetud: 8-2-2009 erki1974]

Vasta

Mine “Diislid”