Vw Passat 1995a 1,9 td 55kw

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Al101
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 20 Mär 2008, 11:40
Auto: 21a vana diisel peldik, aga sõidab ustavalt.
Asukoht: väikelinnas

Vw Passat 1995a 1,9 td 55kw

Lugemata postitus Postitas Al101 »

Tere, k?simus siis sellise diisel passati kohta.
1,9 td 55kw/1,9 td 66kw.
Mis nende mootorite kohta r??gite, kannatavad ostmist, kuidas seisukord turul nendega on?(pean silmas eelk?ige tehnilist seiskorda ja l?bis?ite reaalseid)

kiljotiin
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 11 Veebr 2006, 15:04
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas kiljotiin »

endal 1.9tdi 66kw ja olen v?ga rahul
k?tekulu v?ike ja ?lalpidamis kulud pole ka hirmsad

mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn

Lugemata postitus Postitas mclx »

66kw on erksama minekuga ja v?tab v?hem k?tet, hea mootor on. 55kw on ses suhtes t??kindlam, et sel pole niipalju elektroonikat kui 66kw, aga noh mis selle elektroonikaga ikka nii v?ga juhtub ja kui juhtubki siis ?ldjuhul on need vead diagnostikaga tuvastatavad. mina valiks ikagi selle 66kw. l?bis?itudest pole nii vana auto puhul eestist ostes muidugi m?tet r??kida kui sel mingit v?ga kindlat allikat taga pole.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 35 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

V?ta 66KW TDI, ?ial 55kw mootoril on l?inud juba v?nda otsa kiil, turbo ja veel nipet-n?pet. 66KW on ka alati v?imalus, et v?ib minna pump v?i turb0 aga so what. Sinnamaani saad v?hemalt ?konoomselt ja s?rtsakalt minna anda.

Tom_K
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 02 Sept 2008, 20:33
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Tom_K »

v?nda otsa kiil l?heb sellep?rast, et k?bi tuleb lahti. t??pviga. keermeliimiga kinni ja asi vask. mul 55kw, k?bi on keermeliimiga kinni, aga turbo nahkas... 8,5k uus :D

reino11
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
Telefon: 53330121
Auto: VW Passat 1,9TD syncro
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas reino11 »

minu 55kw passati keskmine k?tuse kulu 5,6l 100le,
huvitav mis selle turboga juhtuda saab kui korralikult hooldad autot?
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Eks see keskmine k?tusekulu ole vaieldav. Linnal ja linnal on vahe (Tallinna kesklinn vs V?ru)
66kw pidavat lollikindlam olema. K?ll ei juhtu t?esti midagi, kui ajapikku hooldad ja kontrollid.
Osta mis tahes mootoriga auto, ilma hooldamiseta ei pea ?kski l?pmatuseni vastu. ;)
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

madtongue
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 30 Mär 2005, 00:06
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas madtongue »

Algselt postitas: reino11
minu 55kw passati keskmine k?tuse kulu 5,6l 100le,
huvitav mis selle turboga juhtuda saab kui korralikult hooldad autot?
Turboga ei juhtugi midagi kui autot korralikult ja regulaarselt hooldada ja ?igesti kasutada. Kui s?ita korralike ?lidega, k?ituda turbomootoriga nii nagu peab, siis s?idab turbo ka auto eluea. USA-s oli ?ks Saab 1,6 milli kilomeetrit l?bi s?itnud ja autol oli veel peal originaalturbo, mis oli t?iesti t??korras.
Ökoraider

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas riio »

K?ik on kinni kasutajas endas...Minul pole ei kiile ega turbosid l?inud ja masin peres 10 aastat ja k?tte kulu j??b linnas (tallinna linn) tavaliselt 6-6.5 liitri kanti ja keskmine alati olnud 5-5.5 liitrit. ?li vahetan iga 7500 pealt nagu nii vanal diislil soovitavad suurimad ?li firmad. Ise s?idan enam jaolt 1 v?i kahekesi aga ?ldiselt kolan m??da metsi ja vean ka kaupa j?rel k?ruga. Minu arust sellest vastupidavamat mootorit polegi volksu insenerid v?lja m?elnud. Aga jah eks arvamusi ole seinast seina. Ainuke asi mis h?irib on see, et rooste hakkab kergelt k?lge aga see ka vanusest tingitud. Ise olen 100% rahul ja see on ka p?hjus miks ta peres nii kaua olnud on;)

Martin48
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 12 Veebr 2007, 03:48
Auto: MB C220 CDI
Asukoht: Tallinn/Kärdla/Järva-Jaani/Norra

Lugemata postitus Postitas Martin48 »

1993. aasta detsembris tehasest v?lja veerenud isend, minu k?es alates selle aasta jaanuarist. Praeguseks l?bi s?idetud ca 60 000. Ja ei kurda suurt miskit, kuigi t?si, olen vahetanud tal k?igukasti (peale ostu j?i oma lolluse t?ttu kasti ?li tase/olek kontrollimata, mille t?ttu kast kokku jooksis), s?gisel l?ks vahetusse ka k?rgsurvepump (selles tunnen ka enda s??d, sest p?ev enne seda, kui pump t??lepingu l?petas, sai auto l?ppkiirus j?rgi proovitud).
Mingeid vigu nagu ette ei tule... Peale ostu sai rooliotsad ?ra vahetatud, kaks korda olen esimesi piduriklotse vahetanud, korra ka tagumisi klotse, rattalaagritel on ring peal, tagasilla puksid vajavad hetkel vahetust ja l?hiajal ka l?hevad vahetusse! Rooste teeb paarist kohast muret (tagaluugi ??r just) kuid see ka ok sellises vanuses auto kohta minu meelest.
?hes?naga kui v?hegi silmad lahti suudad hoida ja korraliku isendi leiad, siis saad palju muretuid kilomeetreid! Jupid odavad, kui mutriv?ti k?es p?sib, siis eriti soodne veel! :D Pole muud muret, kui s?ida ja kalla vahel! :P
Enda masinal pidevalt k?ru j?rgi, palju ka Tlna vahel s?itmist ja keskmine on n?ks ?le 6l per 100km hetkel! ;D Kui autol ei ole veel, siis soovitan 15" velje koos korraliku rehviga alla osta, siis masinal ka korralik l?bivus! ;)

Vasta

Mine “Diislid”