Teema siis selline et panin k?ll uued kaitsmed kuid tahhokas ja salongi soojendusmootor t??le ei hakka. Kus on ?ldse see tahhoka andur, kust saaksin j?rgi kontrollida, kas k?ik juhtmed on ikka ilusti kinni?
Ette t?nades
Mihkel
1986a. Golf 2 GTD
Soojendusmootori sain t??le;Da n??d ikka tahhoka jama. Ei t??ta ja ei tea ka kuidas t??le panna. Vaatasin armatuuri alla et kas k?ik juhtmed on kinni, juhtmed olid kinni aga see tahho peaks sel masinal elektriline olema vist minuarust.
Algselt postitas: VolkswagenGTD
Vaatasin armatuuri alla et kas k?ik juhtmed on kinni, juhtmed olid kinni aga see tahho peaks sel masinal elektriline olema vist minuarust.
Eks ta ole k?igil elektriline - pole kohanudki mehaanilise ajamiga tahhot autodel. Diislil peaks tahho impulss tulema generaatorist, vaata ka see ?le.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
G2-hel. diislil genekast v?ljub tahhoka impulsiks punane musta triibuga juhe. K?ib geneka pessa W. Samas kas ,,peenike,, sinine juhe on samas blokkis (plastmass) kus ?ld toide genekast mootorisse ehk punane j?me?
endal sama jama, et tahhokas ei t??ta, n?idiku ploki taga tundus k?ik ok olevat, et kust v?iks probleemi veel otsida ?
masinaks siis digifant 79kw ning mfa ja ?he pistikuga n?idikuplokk.