VR6 jamab

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

VR6 jamab

Lugemata postitus Postitas marec »

Asi siis selline, et auto oli seisnud mingi aeg, aku t?hjaks l?inud, v?tsin aku maha ja laadisin t?is. Seej?rel sai aku peale pandud ja k?ivitus aga t?hik?igul jamas. Kui siduriga ?ra lahutada, kukkusid p??rded 300 kanti ja j?nksutasid ?les-alla (300-1000 piires) K?ttekulu oli ka ?sna suur. Sai kompu taha pandud ja see ?tles siis ?ht-teist, et B+ supply voltage too high, m??tsin ?le ja t?hik?igul oli 15.7V, samuti n?itas arvuti, et mootori temp oli -49 ja sissev?tu ?hu temp oli -49, oletasin, et ?leliigsest pingest panevad andurid villast. Veel n?itas, et v?nda andur on vigane... vahetasin pingeregulaatori ?ra ja k?ik oli korras, pinge normaalne ja auto l?ks ilusti k?ima, ei jamanud t?hik?igul ja k?ttekulu oli j?lle normis. Aga seda ainult ?heks ?htuks kuni koju s?itsin. J?rgmisel p?eval k?ivitasin auto maja ees ja m??tsin pinget kuna p??rded j?lle jamasid t?hik?igul.. aku pealt m??tes n?itas 14.6V t?hik?igul! Kas see on v?ike ?lepinge v?i normis? J?rgmisel p?eval ei l?inud auto ?ldse k?ima, s??det andes pump tegi h??lt, starteri v?ttis taha k?is ringi aga ei midagi.. vahepeal korraks nagu lubas paar p??ret aga siis suri kohe ?ra. Sai t?mmatud k?ima, t?mmates l?ks ilusti, parklast v?lja j?udes asi juba t??tas.. aga p??rded k?ikusid endiselt. Sel p?eval l?ks ?htul ka auto ilusti k?ima ja m?tsin pingeid ja asju, 14.5V kanti j?id k?ik. T?na siis ei saanud j?lle autot k?ima, proovisin t?mmates ja isegi siis ei l?inud. Hoo pealt panin 3. k?iguga ilusti t??le, p??rded olid 1000 kandis aga gaasi andes ei muutnud midagi. Kuskil sisselaskes midagi ees? Vesi ette k?lmunud v?i midagi? Selline jamamine tekitab ikka korralikku masendust:
Loodan, et keegi oskab aidata.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Tahaks rohkem infot mis VR6 on ?
Aasta , kast ...


Aleksei

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

corrado vr6, 2.9 140kw, 94 aasta, manuaal kast

EDIT: sai kompu taha pandud j?lle ja n?itas viga engine speed sensor, ehk v?nda andur? on kellelgi pakkuda kasutatud v?ndaandurit?

[Muudetud: 5-2-2009 marec]

tattoo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 20 Jaan 2009, 00:25
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas tattoo »

Ma pole k?ll teadja aga tuttav ostis samase corrado ja tal n?itas arvuti,et nukaanduriga miskit lahti.Tal need p??rded k?ll nii ei k?ikunud,?ldse tegelt ei k?ikunud,lihtsalt nagu poos,eks seal on roll ka k??naldes ja filtris ka,omanik mainis.Aga kompu n?itas jah,nii.Seal vist mingi el.v?rk puha,midagi r??giti,et kas pistik lahtine v?i ?ldse tegent ?ra.V?imalik,et sul ka mingi juhtmete kala v?i teab mis,eks niiskus ka vast teeb oma.

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

osa autosid ei l?he ?ldse k?imagi, kui v?nda andur jamab, kui nuka andur jamab siis v?ib veel k?ima minna. v?i ajan ma ise midagi sassi ja toimis vastupidi see v?rk hoopis. aga kui see oli ainuke viga mida kompu n?itas siis tasuks sellest alustada. uut pole vist jah kohe m?tet osta, miski tuhande kanti on vist hind. kui kusagilt proovida saad siis oleks hea.

[Muudetud: 6-2-2009 nephex]

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Endal oleks m?ned variandid:
1. S??telukku p?hi
2. V?ntv?lli p??rete andur
3. V?ljaveninud kett ??

T?psema diagnoosi saamiseks soovitaks p??rduda asjatundjate poole.
Internetti teel auto on raske korda teha.

Aleksei

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

V?ta v?ndaanduri pistik lahti (3-klemmiline, andur asub mootori esik?ljes sisselaske all starteri juures), 1. ja 2. klemmi vahel peab olema takistus 480-1000 oomi, 3. klemm peab olema massi?henduses. 2. ja 3. ning 1. ja 3. klemmi vahel ?hendust ei tohi olla.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

ma olen kuulnud, et osadel hallianduritel ei soovitata takistust m??ta,tea kas see peab n??d paika v?i ei.
kuskilt m?letan ?hmaselt sellist juhust, kust jooksis ka v?nda anduri juhe m??da starterit, v?i oli geneka + juhtme l?hedalt ja see segas signaali. v?nda anduri juhtmel on ?mber mingi varjestus ka vist, mis peaks kaitsma signaali, vaata et sul juhtmed v?ga koos seal ei ole, v?in ka eksida.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Selline mure oli Fordidel v?ga levinud, Vw'l ei ole sellist asja t?hele pannud.

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

Kompu n?itas jah viga G28 vms ehks siis v?nt.. aga kas s??telukup?hi teeb sellist pulli? kui pikalt k?iata, siis m?ni kord nagu tuleks p??rded 500ni ja siis vajub alla tagasi.. ta nagu vahepeal tahaks lubada, aga siis sureb j?lle ?ra.. tean, et sellel autol s??telukup?hi vahetatud kunagi, aga pole kuris kuidas ta siis jamas, kas ?ldse lubas v?i mitte... ja iga kord kui v?tit keerata, siis k?iab starterit (kui starteri taha v?tab, m?ni kord ei taha v?tta, pendiksid kulunud vms..) aga homme siis p??an ?ra m??ta v?nda anduri pistiku.

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

ma millegip?rast ei taha uskuda, et s??telukup?hi sul p??rete jama p?hjustab.

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

v?nda andur pole ka peetis, 499 oomi tuli takistuseks. aga mass j?i kontrollimata kas 3 oli mass.

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

jap, eelnevalt kirjutatud, et 3 klemm peab olema massi?henduses, seda saad "piiksuga" ilusti kontrollida.

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

mm kontrollisin siis nii, et anduri poolsel pistikul ei tulnud kuskilt massi, vastusel aga oli 3 ja 2 massis.. see on liiga palju ?

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

vaata kas sul 2 ja 3 klemmivahel ?hendus on v?i ei, seal ei tohiks olla ?hendust nagu eespool mainitud. piiksuga paned j?lle m?lemi otsa testri otsad ja kuulad. ja 1 ja 3 klemmi vahel ei tohiks ka ?hendust olla.

minuarust on hallianduri t??ks vaja plussi ja massi ja kolmas on siis signaalijuhe millelt aju saab info. kui andur ei saa toidet siis ei saa ta t??tada ka.

[Muudetud: 8-2-2009 nephex]

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

hmm.. ?hes?naga siis m??dan seda pistikupoolt mis peaks sisse tulema.. aga jah 3 ja 2 olid massid, seega peaks nende vahel olema ?hendus.. l?his siis ilmselt? ingli [VW Bot: "Keel korda!"] vr6, nii v?he ruumi ka askeldamiseks :D

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

aga siis ei oleks nagu anduri viga kui seal pool pistikut midagi l?hises on, aga ?kki peabki nii olema, keegi v?iks oma vr6'l kah piiksuga m??ta, mis need 2 ja 3 otsad teevad.

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

keegi v?iks jah m??ta oma v?rri.. oleks v?ga hea teada.. kas 2 on ka mass v?i ei?


Pilt

leidsin siis sellise pildi... joonise j?rgi on B54 v?nda andur.. n?eb et 3 l?heb massi.. aga samas l?heb 2 ja 1 kah, kuid l?bi kriipsjoone.. keegi oskab ?elda mida need kriipsjooned v?ivad t?hendada?

[Muudetud: 9-2-2009 marec]

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

kummaline jah, et massi juhe l?heb nagu teistega kokku, ei tule meelde mis need kriipsud t?hendasid, kas oli ?kki varjestus v?i midagi sellist. keegi elektrik v?iks t?psustada.

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

golf vr6-l on samuti v?nda anduri pistikus keskel mass:\ n??d on m?istus otsas

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

kas anduri pistikus oli mass v?i selles pisitkus mis aju poolt tuleb?
kasutaja GTI vist m?tles anduri poolset pistikut, et sealt peab 3 klemm mass olema. aga minuarust ei saagi seal massi tol hetkel olla, kuna anduri korpus ju plastikust ja see ei saa kere kaudu massi, kui too seal pesas on.

l?heb juba segaseks vaikselt :D

[Muudetud: 11-2-2009 nephex]

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

aju poolt tuli mass, anduri pool polnud massi t?esti... ma arvan, et anduri poolses ei peakski massi olema kui ajupoolsest juba tuleb.. aga t?na ?ritan ?ra vahetada teise anduri vastu, siis selgub ehk midagi..

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

ootan huviga tulemust.

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

nii.. sai siis auto n??ri otsas garaasi vinnatud ja uskuga v?i mitte.. mustam?e tee algusest kuskil vilde tee kandis ?kki panin 4 sisse ja lasin terve tee sellega vedada, mustam?e tee l?puks auto k?is ise omap?i.. vahepeal ?ritasin siduriga ?ra lahutada, suri ?ra.. aga tee l?puks j?i iseseisvalt ka t??le.. kuigi p??rded k?ikusid ikka... sai siis veel veetud kohale praktiliselt ja v?nda andur ?ra vahetatud, tulemus on mitte ****, k?ima l?ks ta p?rast vedamist koguaeg... polnud probleemi, aga k?ttesegu vale, kuna bensuhais r?me ?leval.. ja p?rast v?nda anduri vahetamist p??rded ikka k?ikusid 1000-300 vahel.. t?na hommikul pole j?udnud veel k?ima proovida, aga ma miskip?rast kardan, et ta ei l?he j?lle... mul on tunne, et asi on k?lmas... k?lmaga ta ei j?ua t??le minna.. kuigi ma ei oska arvata, mis andur siis n?kku paneb.. ja aju pistikut ma lahti ka ei saaanud, mootori aju.. kui keegi oskab m?ned n?pun?ited anda.. tahaks proovida kas v?ndaandurist l?heb signaal ajju ikka..

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

seega vana anduriga l?ks t?mmates k?ima?
?kki ei olegi tarvis pistikut lahti teha, data annab vist pistikupoolsete klemmide asetuse ka ?ra. aga turvalisem oleks vist jah vaadata teiseltpoolt ka, kas mingi t?mmatav kl?pats ei stoperda seda pistikut?
aga k?ttesegu m?jutavad lambda ja tempi andur, vist oli m?ni andur veel.
lambda saad testriga ?ra m??ta ja tempi anduri ka. tempi andur sul 4 klemmiga jah? tuleb vist m??ta takistust nende 2 klemmi vahelt, mis asetsevad vasakul pool ?ksteise all, kui hoiad andurit niimodi k?es, et 2 k?rva vaatavad ?lesse poole ja need ?ksikud k?rvad, ?helpool 1 ja teiselpool ka 1, vaatavad ?ks vasakule ja teine paremale, loodan et said aru :P

Vasta

Mine “Mootor”