LAHENDATUD K: Probleem 1.9 TDI 81 kw poob

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Suletud
itimees8
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 26 Veebr 2006, 20:46
Asukoht:

LAHENDATUD K: Probleem 1.9 TDI 81 kw poob

Lugemata postitus Postitas itimees8 »

Probleem selline et mingitel ajahetkedel kaob ?ra j?ud, kiirendusomadused puuduvad ja tippkiirus on 90.
probleem ilmneb tavaliselt siis kui s?ita pikalt v?iksel kiirusel ?htlase k?iguga ja siis kiirendada. umbes paar tundi seismist ja siis k?ib j?lle normaalselt.

milles v?iks olla probleem, mida vaadata v?i kontrollida v?iks?

[Muudetud: 3-6-2009 itimees8]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kas on vaja lausa paar tundi seismist? Proovi vea ilmnemisel lihtsalt korraks (5 min.)mootor seisma j?tta ja siis uuesti mine s?itu. Kui siis mingi aeg on j?lle t?mmet on viga ?hukulu m??tjas. Maksab ca. 1600 kr.-ni.

itimees8
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 26 Veebr 2006, 20:46
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas itimees8 »

siiamaani pole viie-k?mne minutiga midagi muutund, kuskil tunniga asi paranend.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Muutuva geomeetriaga turbol on j?u kadumisel ?ldjuhul p?hjuseks viga turbo juhtimises. Kiirendades l?heb mootor avariireziimi, sest turbo toodab ?ler?hku. Ja ?ler?hku toodab ta sul selle p?rast, et geomeetria labad kiiluvad kinni turbos ja turbo hakkab seet?ttu kiirendades liiga kiiresti p??rlema. Ja kinni kiilub ta seet?ttu, et sa pikalt v?iksel kiirusel ?htlaselt s?idad. Geomeetria tahmab t?is lihtsalt. TDI tahab vahest ikka "hiirte v?lja laskmist" ka.
Mida teha saad on kontrollida ?hukulum??tja lahti?hendamist ja siis s?ita proovimist (nii elimineerid selle vea). Seej?rel v?id kapoti all vaadata kas k?ik vaakumi voolikud tunduvad terved, eelk?ige need mille kaudu turbo juhtimine toimub. Siis v?id proovida k?ega turbo k?ljes geomeetria hooba ragistada ?les alla t?ies liikumisulatuses ja siis lihtsalt auto l?bi k?igi k?ikude korralikult peeneks lasta vahepeal. Aga jah, ?ldiselt v?ga levinud viga.

itimees8
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 26 Veebr 2006, 20:46
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas itimees8 »

Suurim t?nu, aga selline k?simus veel et kas ?hulugeja lahti?hendamine annab effekti ka siis kui aju on avariireziimis v?i onviga sees ja sellel hetkel ei toimi, tuleb korra v?lja suretada?

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Loogiliselt v?ttes on ta avariireziimis niigi tuim ja ?hulugeja lahti?hendamist tunda ei ole. Aga ma ei ole seda ise reaalselt proovinud, seega pead ei anna. Parem oleks seda siiski proovida siis kui ta avariireziimis ei ole. Kui ta muidugi siis tallamisega kohe j?lle avariireziimi ei l?he.

itimees8
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 26 Veebr 2006, 20:46
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas itimees8 »

Lahenduseks oli imelihtne vaakumvoolikute leke, aga liiga ligip??smatus kohas, mis esmapilgul tegi asja avastamise veidi keeruliseks.

Suletud

Mine “Diislid”