Nii, ma esimest nädalat dislamees:D Ilmateade lubab külmalainet paiguti koguni üle 20 külmakraadi, kas on põhjust muretsemiseks, et küte hangub ära vms. Peaks vist linna minema ja lisandit ostma muidu hakka veel hommikul lõket tegema et vedur ülessoendada:D
eile sai tangitud olereksist 20l enne oli suht tühi. Loodetavast ketrab käima. seda benavärki ka kuulnud aga palju peaks(tohiks) diislile bensiini lisada et motole veel halba eite?
jawarider2 kirjutas:osta plokisoojendus sis mure murtud..lased tunnike vooluvõrgus soojendada ja sis keerat võtit ning käivitad nagu suvel sooja mootorit;)
Ploki soojendus on päris hea asi. Muidugi võiks kõiksugu kütusefiltrid välja vahetada. Starterisse minevate juhtmete klemmid võiks viiliga üle tõmmata ja muidugi akut võiks laadida aega ajalt. Küte vast ei hangu kui ikka talvine on, kuigi osad tanklaketid müüvad vist -18 külmapiiriga diislit. Mina vedasin uue massijuhtme mootori külge(enne oli käigukasti küljes), asi muutus tunduvalt. Vana massijuhtme kadu oli 0,9 volti.
coollaager kirjutas:eile sai tangitud olereksist 20l enne oli suht tühi. Loodetavast ketrab käima. seda benavärki ka kuulnud aga palju peaks(tohiks) diislile bensiini lisada et motole veel halba eite?
nu kui tanklast ostad siis ära lisa. ma eelmine talv lasin vahel suvisega kah ringi ja ära ei külmunud. seni pole veel probleeme olnud.
Aa, mul oli probleem kunagi ühe mersuga mis ei läinud -3-ga käima. panin plokisoojenduse 3-ks tunniks taha kuid mitte midagi. Tuli välja et kondents oli kütusefiltri sisse ära jäätunud ja selle ära ummistanud. Suvega seda kondentsi sinna paaki ikka koguneb.
jawarider2 kirjutas:
kuidas see kütte hangumisega seotud
no ma olen suht kindel et käima läheb ennem kui ilma plokisoojenuseta....kui plokk soe sis küll see hangund küte ka põlema läheb...[/quote]
kui ära hangub siis tõmbab ikka nii põhjalikult filtri kinni et soojast mootorist kasu pole. sõbral eelmine talv sõitva autoga millel oli mootor juba töösoe ja sõitis maanteepeal 30 kilti ära tõmbas järsku filtri täis. filtris oli küte nagu tarretis.
coollaager kirjutas:Kui homme tööle minemata jääb sõiman olereksi olgu päev kinnimakstud:D loodan, et pole vaja sõimata:D
Sama siin:)
ma ei põe ma nagunii töötu võite mind kutsuda kui lükata vaja:smilegrin: praegu paagis 20 L suvist ja eile sai veits 10 liitrit statoili oma peal lastud:)
Kermo! Ära muretse, kõige lihtsam on öö aega ringi sõita! Siis ei juhtu midagi! Eile õhtul märkasin ka sind linnavahel, reedel käisin kekis su autot luuramas, jäin sulle vahele ka kui autos käisid samal ajal.
Ise ka esimest talve diisli pealt liiklemas ja hakkasin ka mõtlema et mis saab kui mingi -25 virutab. Aga lugedes siit sealt siis enna pole vaja mõelda kui -30 ja veel allapoole läheb see temp. Ennem veab ilmselt aku alt vmm.
Kütusefiltrit tasub iga 15 000km tagant ehk siis igal õlivahetusel tühjaks lasta, siis jookseb alt sodi ja filtrisse kogunenud vesi välja. Vahetada tasuks filtrit iga 30 000km tagant, aga eks tühjakslaskmise käigus ole näha mis filtris toimub, kas on must või ei ole.
No täna siis oli ikka näha et ei jõua see pisike 1,9TDi eriti end soojas hoida linnas kulgedes. Samas salongis jahe ka ei hakka. Ökopill ikka, webasto kütab kui vaja:)
täna käivituselga probleeme polnud:thumbup: Ega tuba jah väga soojaks eiläinud. Ainsana aitas siseõhupeal hoidmine sis nagu oli tiba soojem aga aknad kippusid uduseks minema siis:thumbdown:
Endal läks täna suht normaalselt käima. Kripeldama jäi ikkagi kuna auto jääb nüüd paariks päevaks seisma. Käisin siis Riia mnt akukeskuses akut kontrollimas, selgus et veits oleks vaja siiski laadida teist. Homme hommikul lubati helistada, et kuna aku kätte saab. Ajaa varuaku sain kah seniajaks. Igati normaalne koht ja teenindus, soovitan.
Ps: Mul maja ees tõmmati nii mõnigi auto täna käima. Just praegu möllavad väikese seati kallal,eelmine aasta oli tal kah pidevalt jama,jooksis akudega ringi jne.