Golf 3 ei puhu sooja

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Uki
Huviline
Postitusi: 133
Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
Telefon: 5209023
Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
Asukoht: Kuressaare

Golf 3 ei puhu sooja

Lugemata postitus Postitas Uki »

On siis probleem Golf 3'ga. Otsingust samalaadseid probleeme ei leidnud. Nimelt ei puhu sooja salongi, kui mootori pöörded kukuvad alla 2000. Koheselt hakkab külma õhku puhuma. Näidik näitab 90 kraadi, termostaat toimib. Tühikäigupööretel aga vahel vajub ka näidik allapoole, kui ilm on külmemapoolne.
Kas peaks hakkama salongiradikat vahetama?

Nüüd aga täna -20 kraadise külmaga ei tulnud mitte mingist asendist tuppa sooja, peale 50 km maanteesõitu puhus täiesti külma alles. Kapoti all katsusin, termostaatki polnud avanenud. Katsin umbes pool radikast papiga kinni, siis hakkas natuke soojemat õhku tulema, aga 50 km maanteesõidu järel olid aknad endiselt suht härmas.
Kas peaks veel rohkem radikat kinni katma? Või peaks probleem ikka kusagil mujal peituma?

Auto siis Golf 3, 1.8 66kW mootoriga, aastast 91.
German engineering in the house...

Derthin
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
Asukoht: võru
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Derthin »

Üks variant on selline, et veepump jukerdab st käib natuke või hoopis tühjalt ringi. Kas mootori temperatuur ei lähe kõrgeks? Mul on endal sama jama ja ma kahtlustan just veepumpa, jama hakkas pihta peale seda kui vahetasin veepumba (vigane pump uuest peast?!).
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas aht »

usun et termostaat kutu

Uki
Huviline
Postitusi: 133
Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
Telefon: 5209023
Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
Asukoht: Kuressaare

Lugemata postitus Postitas Uki »

Veepump mul endal ka suvel alles vahetatud. Võib tõesti selles viga olla? Mootori temperatuur ei lähe kuidagimoodi kõrgeks ehk siis üle 90. Pigem on kogu aeg madalam.
Ja termostaat ei tohiks kutu olla. Arvasin isegi, et termostaat kogu aeg suurel ringil, aga ülemine lõdvik on kuum, alumine täiesti külm, ehk siis termostaat on kinni.

[Muudetud: 18-12-2009 Uki]
German engineering in the house...

andu39
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 16 Juul 2009, 18:49
Telefon: 58048324
Auto: VW Golf IV 1,9TDI 66kw 99.a;VW Caddy Kasten 1,6D 87.a;VW Passat 1,9Tdi 81kw syncro 99.a
Asukoht: Võru lähedal

Lugemata postitus Postitas andu39 »

Mul oma autol peaaegu sama jama,temperatuur tõuseb ilusti 90-ni,aga tühikäigul puhub külma,pööretel hakkab natuke sooja ka tulema.Enda autol kahtlustan tsirkulatsioonipumpa,ei toimeta nii kui vaja või on päris läbi.
58048324

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kas te selle peale ei tule et sooja,külma juhtiv klapp on varustatud tehase poolt ,,svammiga,, Selle pudenemisega tulebki siiski külma õhku,olenematta sellest,et klapp on kinni. Jutt G3-est.

jantsi
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 20 Juul 2007, 16:44
Auto: vw golf VII variant
Asukoht: Aa küla

Lugemata postitus Postitas jantsi »

Endal olnud G1,G2,G3 ja pole salongi soojaga jama olnud aga sõber kellel 91a. Passat rääkis sama juttu,et sooja-külma klapp oli lahti tulnud svammi tõttu irvakil ja tänu sellele auto tuba külmaks jäänud.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

G1-hega. olid toredad küll need armatuuri servades olevad ventilatsijooni avad. Lasi ainult otse õhku,välis öhku. Tahad sooja salongi, paned klapid kinni mis tuulutavad külje klaase,kuid siis kohe klaasid udutavad,kuid salongi tuleb radika kaudu sooja. Teed klapi lahti,pilt puhas,kuid samapalju külma juures. Jutt G1-ventilatsioonist.

onuke112
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 02 Mär 2006, 21:34
Telefon: 56212567
Auto: VW Corrado 2.0 16V ; Golf II ; Kawasaki ZX6R
Asukoht: Pärnu / Tartu

Lugemata postitus Postitas onuke112 »

T6nis2 kirjutas:Kas te selle peale ei tule et sooja,külma juhtiv klapp on varustatud tehase poolt ,,svammiga,, Selle pudenemisega tulebki siiski külma õhku,olenematta sellest,et klapp on kinni. Jutt G3-est.
:yes: haige on sinna kyll ligi pääseda aga ntx mul oli kah selles samas asjas probleem...

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Ligi pääsemine on tehniline probleem,kuid kuidas lahendasid probleemi klapiga,soojaga? onuke112 ?

Uki
Huviline
Postitusi: 133
Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
Telefon: 5209023
Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
Asukoht: Kuressaare

Lugemata postitus Postitas Uki »

Ja kuidas seda klappi kontrollida saaks?
Aga kas see klapp seletab siis ka seda, et kõrgemate pööretega tuleb sooja veidi?
German engineering in the house...

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Pööretega sooja salongi tulemine seletub ainult sellega et vedeliku ringkäik on madalatel pööretel vilets ja see paraneb ainult mootori kõrgemate pööretega kui veepump käib kiiremini ringi. Soojendusradiaator võib umbes olla või on miskit lahti veepumbaga (tiivik vigane või võlli pealt lahti?)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kõrgemate pööretega mingilmääral ,,vägistad,, kuumust juurde. Klapp G3-el. ei ole tüüp viga,kuid siiski on olemas. Armatuuri alune ,konsooli tagune plastik kere eemaldada,jne. Mõttetu edasi rääkida. Autot ei REMONDI foorumis,kui mingitki nõu antakse. Küsida võid ikkagi.

Derthin
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
Asukoht: võru
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Derthin »

Uki kirjutas:Veepump mul endal ka suvel alles vahetatud. Võib tõesti selles viga olla? Mootori temperatuur ei lähe kuidagimoodi kõrgeks ehk siis üle 90. Pigem on kogu aeg madalam.
Ja termostaat ei tohiks kutu olla. Arvasin isegi, et termostaat kogu aeg suurel ringil, aga ülemine lõdvik on kuum, alumine täiesti külm, ehk siis termostaat on kinni.

[Muudetud: 18-12-2009 Uki]
Kui mootor püsib norm temperatuuril siis pole küll pumba viga jah.
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!

madgreyrat
Huviline
Postitusi: 625
Liitunud: 09 Jaan 2006, 18:06
Telefon: 56215259
Auto: VW Golf 3 GTI 16V, Audi A4 B5 4.2 V8 Quattro
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Lugemata postitus Postitas madgreyrat »

mul oli suht sarnane viga ning lõpuks andis salongiradikas endast ka märku, ehk hakkas lekkima, klaasid läksid rasvaseks jms. vahetasin salongiradika ära ja :thumbup:. algul oli samamoodi et muidu nagu sooja ei puhunud kui pööretega aga nii oli see vähemalt aasta aega :P.
Golf saab valmis siis kui ta valmis on, mitte varem!

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

Salongi radikas hakkab ära väsima . või lekib mul oli sama jama nii

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

täna siis avastasin kui soojendasin autot et ei lähe soojaks vaid tuleb leiget õhku ja puhuri teisel astmel puht külm,läksin sõitma,tuli puhuri teisel astmel leiget,jäin seisma siis oli mootori temperatuur 80 kraadi ja puhuri teisel astmel ikka puhus külma,kuigi radika lõdvikud on mõlemad kuumad samuti ka radikas,veepump on kolm kuud tagasi vahetatud...Kas siis termostaat ei avane???

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas R36 »

tarmi20 kirjutas:täna siis avastasin kui soojendasin autot et ei lähe soojaks vaid tuleb leiget õhku ja puhuri teisel astmel puht külm,läksin sõitma,tuli puhuri teisel astmel leiget,jäin seisma siis oli mootori temperatuur 80 kraadi ja puhuri teisel astmel ikka puhus külma,kuigi radika lõdvikud on mõlemad kuumad samuti ka radikas,veepump on kolm kuud tagasi vahetatud...Kas siis termostaat ei avane???
Kui sa ütled, et mõlemad lõdvikud on kuumad, siis ju avaneb termostaat ilusti. Kontrolli ega jahutusvedeliku vähe pole.

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

golfi_vend kirjutas:
tarmi20 kirjutas:täna siis avastasin kui soojendasin autot et ei lähe soojaks vaid tuleb leiget õhku ja puhuri teisel astmel puht külm,läksin sõitma,tuli puhuri teisel astmel leiget,jäin seisma siis oli mootori temperatuur 80 kraadi ja puhuri teisel astmel ikka puhus külma,kuigi radika lõdvikud on mõlemad kuumad samuti ka radikas,veepump on kolm kuud tagasi vahetatud...Kas siis termostaat ei avane???
Kui sa ütled, et mõlemad lõdvikud on kuumad, siis ju avaneb termostaat ilusti. Kontrolli ega jahutusvedeliku vähe pole.
ei jahutusvedelik on peale remontti normis.

jurka056
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 19 Okt 2005, 13:52
Auto: vw sharan 2,8 aut
Asukoht: Rakvere/Aseri

Lugemata postitus Postitas jurka056 »

nii...mul ka sama jama...panen hommikul auto käima ja ca 20min pärast auto temp on 90 kraadi ja puhurist tuleb põhimõtteliselt külma õhku....vajutan gaasi kuni 2000rpm siis hakkab õhk soojenema ja siis kui gaasi lahti lasen läheb jälle õhk leigeks. Autoks Vw Sharan 2,8 vr6. Oskab midagi soovitada???? kus seal asub salongi radikas??

[Muudetud: 19-12-2009 jurka056]
volkswagen, das Auto :)

Maksim91
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 20 Dets 2009, 09:31
Asukoht: Valga

Lugemata postitus Postitas Maksim91 »

mul endal ka golf 3 cabriol 94a. ja oli üleeelmisel talvel täpselt sama jama et ei puhunud sooja. pärast tuli välja et salongiradikas oli lõhki külmunud. vesi oli läbi salongi võre tulnud ning uputas pool autot ära :S

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

Maksim91 kirjutas:mul endal ka golf 3 cabriol 94a. ja oli üleeelmisel talvel täpselt sama jama et ei puhunud sooja. pärast tuli välja et salongiradikas oli lõhki külmunud. vesi oli läbi salongi võre tulnud ning uputas pool autot ära :S
jah aga mul ei tundu nagu midagi lõhki olema ja ma ei taha uskuda et nii vähese külmaga midagi saab ära külmuda kuna sügisel vahetasin välis radika,veepumba ja tosooli ära:smirk:

Maksim91
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 20 Dets 2009, 09:31
Asukoht: Valga

Lugemata postitus Postitas Maksim91 »

termostaadi viga see küll ei ole kuna väike jahutus ring läheb esimesena läbi mootori ja mootor soojendab selle üles suht kähku. ma pigem arvan et see on salongi radika viga kas on umbes vms.... kuna muud varianti eriti ei saa olla.

selline küsimus ka kas sul tosooli ei lähe kaduma ve?

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

Maksim91 kirjutas:termostaadi viga see küll ei ole kuna väike jahutus ring läheb esimesena läbi mootori ja mootor soojendab selle üles suht kähku. ma pigem arvan et see on salongi radika viga kas on umbes vms.... kuna muud varianti eriti ei saa olla.

selline küsimus ka kas sul tosooli ei lähe kaduma ve?
ei tosool kogu aeg normis!

FireTiger
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 28 Jaan 2009, 20:10
Telefon: 56627796
Auto: Golf IV
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas FireTiger »

Golf 6 on hoopis selline jama, et mootori temp ei tõuse poole tunniga isegi natukene (väljas -10), puhurist tulev õhk on ka külm. Kas võib-olla, et suvine termostaat on pandud Eestist ostetud autole või lihtsalt katkine?

Vasta

Mine “Mootor”