Golf IV TDI 81KW suri sõidu ajal ära ja enam ei käivitu.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Golf IV TDI 81KW suri sõidu ajal ära ja enam ei käivitu.
Nädalavahetusel sain sellise ebameeldiva üllatuse osaliseks, et mu Golf otsustas keset teed lihtsalt välja surra ja mitte enam käivituda. Juhtus see siis rahulikult umbes 30km/h ühel metsateel sõites. Väiksemast tõusust üles minnes tundsin äkitselt, et mootor ei vea enam ja siis nägin, et tahhokal kukuvad pöörded nulli. Lükkasin käigukasti neutralisse ja veeresin teepervele. Üritasin autot uuesti käivitada- starter vedas kenasti mootorit ringi aga mootor isegi ei lubanud. Sai siis auto nööri otsas koju veetud. Vaatasin hommikul hammasrihma katte alla, rihm on pingul ja terve (kuigi kogu rihma ei näinud, seega ei saa garanteerida, et mõni hammas puudu ei ole), kütus oli ka pealevoolus olemas, õli ja jahutusvedelik normis. Eelsüüte tuli läheb süüte sissekeeramisel põlema, kõik muud vajalikud lambid ka, aga auto ei käivitu, starter veab lihtsalt mootorit ringi.
Külma oli -12c, paagis värske Neste kütus, seega filtri külmumist ei kahtlustaks ja ei taha uskuda, et see nii hetkeliselt auto välja suretab ja rohkem piuksugi ei tee. Kuigi filter vähemalt aasta vahetamata.
On kellelgi sarnast probleemi olnud või on kellelgi ideid kust otsast mida kontrollima hakata? PS. Panin kaabli ka sappa ja imekombel ei näita see mitte kui midagi, mootori veamälu on puhas.
Autoks Golf IV TDI 81KW, automaat, 2000.a.
Külma oli -12c, paagis värske Neste kütus, seega filtri külmumist ei kahtlustaks ja ei taha uskuda, et see nii hetkeliselt auto välja suretab ja rohkem piuksugi ei tee. Kuigi filter vähemalt aasta vahetamata.
On kellelgi sarnast probleemi olnud või on kellelgi ideid kust otsast mida kontrollima hakata? PS. Panin kaabli ka sappa ja imekombel ei näita see mitte kui midagi, mootori veamälu on puhas.
Autoks Golf IV TDI 81KW, automaat, 2000.a.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Esialgu lasin hommikul vana filtri alt tühjaks (ei saanudki aru mis sealt välja tuli, valge ja läbipaistev ta oli, võibolla osaliselt ka vesi) ja üritasin seda uuesti täita, aga eriti palju sinna millegipärast sisse ei mahtunud. Osten pigem jah uue filtri ja üritan selle küttega ära täita, et pump kuivale ei jääks. Aga mõtlen siiski, et kas filter jääb niimoodi hetkeliselt kinni, et üks hetk liigub auto nii nagu peab, ei mingeid probleeme ja teine hetk- surnud. Aga tasub siiski proovimist.
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
Võid proovida pihusteid lahti keerata, vaata kas küttet tuleb peale.Nii kõige kindlam . või siis vana kooli kohaselt eetrit väheke. saab silindrid puhtaks köhida,aga ära palju lase muidu saab uut moodi pauku :)Ja loomulikult võime siin kohe edasi möelda äkki tõmbas alumise hammasrihma käbi paigast ära ja sellest ei käivitu või siis pumba küljes andis solenoidkapp otsad mis küttuse peale jooksu kinni paneb (seda lihdne kontrollida kas testeriga või kuulata süüte sisse keeramisel klõpsu pumba juurest),aga jahm pane uus filter külge põks eetrit ja vaata mis selle peale arvab
Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Ok, esiteks teen siis kindlaks kütuse jõudmise silindritesse. Diisli puhul on asi konkreetne- kui on olemas õhk ja diisel ning kompressioon, siis peab toimuma põlemine. Ja kui ei toimu, siis väga palju variante nagu polegi- kas ikka kuidagi süüde paigast saanud ja pritse ajastus on väga vale või muu mehhaanilist laadi viga.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Vahetasin filtri ära, üritasin sinna niipalju kütet sisse kallata kui võimalik, keerais 3nda pihusti pealt multri lahti ja käivitades tuli toru ja mutri vahelt kütet küll. Ei tea palju seda sealt tulema peab, mingit purskamist küll ei olnud, pigem selline mehine leke. Samuti vaatasin, et pump imes pealevoolu toru enamvähem täis. Auto ei läind aga ikkagi käima ja ei teind piuksugi. Keerasin süüte sisse, võtsin kõrgsurvepumpa mineva pistiku lahti ja kui taas ühendasin siis pumba sees midagi plõksus küll, järelikult sinna ikka elekter jõuab. Siis kui pumba pistiku lahti võtsin lõi eelsüüte tule vilkuma ja WORKSHOP kiri tuli ette, seega ilmus kohe ajusse eeldatavasti veateade ka mis näitab, et aju suhtleb pumbaga vist. Muud tarka küll peale ei oska hakata, tuleb ikka kuhugi asjapulkade (mitte et neid eriti oleks) juurde auto ära vedada ja põhjalikult viga otsima hakata.
[Muudetud: 9-1-2010 tobimarg]
[Muudetud: 9-1-2010 tobimarg]
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
lugesin just ühest teisest foorumist midagi taolise jama kohta
LINK
Loodetavasti ei ole sul selline jama, et pump omadega õhtal, sest sümtomid samad, lisaks leidsin veel teise lehekülje, kus samuti aitas lõpuks pumba vahetus.
[Muudetud: 9-1-2010 copilot]
LINK
Loodetavasti ei ole sul selline jama, et pump omadega õhtal, sest sümtomid samad, lisaks leidsin veel teise lehekülje, kus samuti aitas lõpuks pumba vahetus.
[Muudetud: 9-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Tuli välja, et viga siiski peitus/peitub kütusesüsteemis. Peale seda kui auto oli 3-4 tundi soojas ruumis seisnud käivitus jälle probleemideta. Aga kahjuks sellega asi korda siiski ei saanud. Külmaga väljas sõites tõmbas jälle peale 10 km läbimist jõu kinni ja auto suri välja kui olin teise käiguga kiirendamas. Auto käivitus peale pikka käiamist ja pealevoolutorus oli ohtralt mulle näha. Peale kilomeetri läbimist kordus sama. Peale soojast ruumist väljasõitmist jõudsin lisada Karla Auto diislilisandit ja mahutada paaki veel 5l Neste kütust. Alati olen Nestest tankinud, lisandeid ei ole kasutanud, ei tea mis klimp seal süsteemis siis ringi ujub. Kütusefilter on vahetatud. Auto läks sooja ruumi tagasi ja viga otsitakse. Kevad võiks juba tulla:mad:
[Muudetud: 12-1-2010 tobimarg]
[Muudetud: 12-1-2010 tobimarg]
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Hetkel auto jälle korras. Ei teagi kus viga täpselt peitus, aga lasin välja puurida paagis kütusesaatja sees olevas torus asuva väljajooksu kontollklapi. See on kuni 2002 aasta autodel suht tihe veakoht külmemas kliimas. Alates 2002 seda klappi sinna enam ei topitud ja ongi otseläbi toru. Siiamaani ei ole ühtki probleemi, küte voolab vabalt ja õhumulle on pealejooksus vähem kui varasemal ajal seega selle klapi elimineerist soovitaks soojalt. Kütus ka tagasi vajuma ei hakka, sest uutel ju ka ei vaju millel seda klappi ei ole, seega ta seal üks mõtetu julkar on.
Kui kütusesaatja peal on detaili koodi sees tähed C või D, siis on tegemist vea alti kuni 2002 detailiga, kui koodis on H siis on tegemist Kanadasse ja mujale külmemasse kliimasse toodetud vaiandiga. Ma endal küll ei vaadanud, aga ju ta D oli.
Klapp millest jutt käib siin teemas allpool:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=68872" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui kütusesaatja peal on detaili koodi sees tähed C või D, siis on tegemist vea alti kuni 2002 detailiga, kui koodis on H siis on tegemist Kanadasse ja mujale külmemasse kliimasse toodetud vaiandiga. Ma endal küll ei vaadanud, aga ju ta D oli.
Klapp millest jutt käib siin teemas allpool:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=68872" onclick="window.open(this.href);return false;