Vento ei võta starterit taha.66kw95a.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 14 Jaan 2006, 19:51
- Asukoht: Tallinn
Vento ei võta starterit taha.66kw95a.
Seoses kylmaga tulnud selline probleem et ei võta starterit taha ainult kapoti all käib mingi klõps ja kõik tänan ette kes aitavad.
66665
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
julgeks arvata, et su auto aku on lihtsalt liiga nõrk, andmaks starterile vajalikku powerit.
usu, seda juhtub praegu paljudel autodel:D eriti just vanematel diislitel.
Enda bensakal tegi -30 juures käivitamisel juba alarmi piukse, aga 10 sekine käivitus pani tuksuma mootori:)
huvitav mida teeb selle kraadi juures mootori õlitus jahutussüsteem, õli suht tarretis ja jah. vedelik vist päris tatt pole, aga sinna lähedale küündib..kas keegi teab mõnda klaasivedelikku..mis oleks ka sellistes oludes vedel?
[Muudetud: 25-1-2010 VeixV]
usu, seda juhtub praegu paljudel autodel:D eriti just vanematel diislitel.
Enda bensakal tegi -30 juures käivitamisel juba alarmi piukse, aga 10 sekine käivitus pani tuksuma mootori:)
huvitav mida teeb selle kraadi juures mootori õlitus jahutussüsteem, õli suht tarretis ja jah. vedelik vist päris tatt pole, aga sinna lähedale küündib..kas keegi teab mõnda klaasivedelikku..mis oleks ka sellistes oludes vedel?
[Muudetud: 25-1-2010 VeixV]
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
VeixV kirjutas:julgeks arvata, et su auto aku on lihtsalt liiga nõrk, andmaks starterile vajalikku powerit.
usu, seda juhtub praegu paljudel autodel:D eriti just vanematel diislitel.
Enda bensakal tegi -30 juures käivitamisel juba alarmi piukse, aga 10 sekine käivitus pani tuksuma mootori:)
huvitav mida teeb selle kraadi juures mootori õlitus jahutussüsteem, õli suht tarretis ja jah. vedelik vist päris tatt pole, aga sinna lähedale küündib..kas keegi teab mõnda klaasivedelikku..mis oleks ka sellistes oludes vedel?
[Muudetud: 25-1-2010 VeixV]
on ju müüa täitsa klaasipuhastusvedelikku taluvustemperatuuriga -50 või sinnakanti 5L kanister on 10 eeku kallim ka kui tavaline -21 oma
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
[Muudetud: 26-1-2010 VeixV]EliteSoldier kirjutas:VeixV kirjutas:julgeks arvata, et su auto aku on lihtsalt liiga nõrk, andmaks starterile vajalikku powerit.
usu, seda juhtub praegu paljudel autodel:D eriti just vanematel diislitel.
Enda bensakal tegi -30 juures käivitamisel juba alarmi piukse, aga 10 sekine käivitus pani tuksuma mootori:)
huvitav mida teeb selle kraadi juures mootori õlitus jahutussüsteem, õli suht tarretis ja jah. vedelik vist päris tatt pole, aga sinna lähedale küündib..kas keegi teab mõnda klaasivedelikku..mis oleks ka sellistes oludes vedel?
on ju müüa täitsa klaasipuhastusvedelikku taluvustemperatuuriga -50 või sinnakanti 5L kanister on 10 eeku kallim ka kui tavaline -21 oma
oma silmaga pole veel näinud. Mis seal siis lisatud, kas lihtsalt külmavastane aine kontsentratsioon on kõrgem, kui -20 omal?
[Muudetud: 25-1-2010 VeixV]
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi