Vento ei võta starterit taha.66kw95a.

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
pritsumees112
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 14 Jaan 2006, 19:51
Asukoht: Tallinn

Vento ei võta starterit taha.66kw95a.

Lugemata postitus Postitas pritsumees112 »

Seoses kylmaga tulnud selline probleem et ei võta starterit taha ainult kapoti all käib mingi klõps ja kõik tänan ette kes aitavad.
66665

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

heheh
sama jama
võta 2 liitrine koka pudel lase tulikuuma vett täis . ning siis tee korgile auk peale ja pritsi kapoti all starteri peale
mingi paar minti soojendad siis hakkab toimima

VeixV
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 16 Juun 2009, 16:23
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas VeixV »

julgeks arvata, et su auto aku on lihtsalt liiga nõrk, andmaks starterile vajalikku powerit.
usu, seda juhtub praegu paljudel autodel:D eriti just vanematel diislitel.
Enda bensakal tegi -30 juures käivitamisel juba alarmi piukse, aga 10 sekine käivitus pani tuksuma mootori:)
huvitav mida teeb selle kraadi juures mootori õlitus jahutussüsteem, õli suht tarretis ja jah. vedelik vist päris tatt pole, aga sinna lähedale küündib..kas keegi teab mõnda klaasivedelikku..mis oleks ka sellistes oludes vedel?

[Muudetud: 25-1-2010 VeixV]

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

no siis ei teeks väga plõksu :)

VeixV
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 16 Juun 2009, 16:23
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas VeixV »

Mafeikin17 kirjutas:no siis ei teeks väga plõksu :)
siis on vist pendiks..harjad kulunud..aga aku tühi siis teeb korra plõks ja vaikus

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

no pmts see loogiline et starter võib külmunud olla .
proovi näiteks nii et kui keerad ja starter peaks järgi võtma kas tuled põleva armaturis kui plõks käib kui põlevad siis arvatvasti on starter kinni jäänd aga kui kuulda on kuidas aku midagi teha ei jõua siis asi vist akus

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

VeixV kirjutas:julgeks arvata, et su auto aku on lihtsalt liiga nõrk, andmaks starterile vajalikku powerit.
usu, seda juhtub praegu paljudel autodel:D eriti just vanematel diislitel.
Enda bensakal tegi -30 juures käivitamisel juba alarmi piukse, aga 10 sekine käivitus pani tuksuma mootori:)
huvitav mida teeb selle kraadi juures mootori õlitus jahutussüsteem, õli suht tarretis ja jah. vedelik vist päris tatt pole, aga sinna lähedale küündib..kas keegi teab mõnda klaasivedelikku..mis oleks ka sellistes oludes vedel?

[Muudetud: 25-1-2010 VeixV]

on ju müüa täitsa klaasipuhastusvedelikku taluvustemperatuuriga -50 või sinnakanti 5L kanister on 10 eeku kallim ka kui tavaline -21 oma
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

VeixV
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 16 Juun 2009, 16:23
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas VeixV »

EliteSoldier kirjutas:
VeixV kirjutas:julgeks arvata, et su auto aku on lihtsalt liiga nõrk, andmaks starterile vajalikku powerit.
usu, seda juhtub praegu paljudel autodel:D eriti just vanematel diislitel.
Enda bensakal tegi -30 juures käivitamisel juba alarmi piukse, aga 10 sekine käivitus pani tuksuma mootori:)
huvitav mida teeb selle kraadi juures mootori õlitus jahutussüsteem, õli suht tarretis ja jah. vedelik vist päris tatt pole, aga sinna lähedale küündib..kas keegi teab mõnda klaasivedelikku..mis oleks ka sellistes oludes vedel?




on ju müüa täitsa klaasipuhastusvedelikku taluvustemperatuuriga -50 või sinnakanti 5L kanister on 10 eeku kallim ka kui tavaline -21 oma

oma silmaga pole veel näinud. Mis seal siis lisatud, kas lihtsalt külmavastane aine kontsentratsioon on kõrgem, kui -20 omal?

[Muudetud: 25-1-2010 VeixV]
[Muudetud: 26-1-2010 VeixV]

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

ma ei süvenenud sellesse, lihtsalt kui autopoes haarasin kanistri siis müüja vihjas et see on 10 eeku kallim, siis vaatasin et oli vist -50 kraadi taluvust, eks jah kontsentr. on teine
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

fg11
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 12 Nov 2005, 21:16
Auto: VW Passat GT 91
Asukoht: otepää - tallinn

Lugemata postitus Postitas fg11 »

Mafeikin17 kirjutas:no siis ei teeks väga plõksu :)
kusjuures mul oli üks hommik sama, et keerasin võtit ja kapoti alt kostus ainult plõks. laadisin aku korralikult täis ja siis vedas käima mootori

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

no ma ostsin tutika aku jõudsin uue akuga koju tegi plõksu ja ei midagi valasin starterile kuuma vett peale ja hakkas tööle

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas raiku »

mida rohkem vett sinna ajad seda rohkem hakkab ta ehk külmuma kah ?
võta starter maha ja puhasta nii palju liikuvosi ära kui aga saad. peaks toimetama hakkama.
viljandi mölamies

Vasta

Mine “Elektroonika”