VR6 mootori erinevused

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
kolb
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:30
Asukoht: Tartu

VR6 mootori erinevused

Lugemata postitus Postitas kolb »

Oleks vaja passatil vahetada mootor, aga ei tea milline sinna sobib.
Neid mootoreid pidi olema kahte tüüpi (uuem) elektronsüütega ja (vanem) jagajaga (endal just hetkel see teine variant ehk siis jagajaga.)
Kas on võimalik paigaldada just selle uuema tüübi mootorit?
Lihtsalt eemaldades see nukvõlliandur ja sinna asemele paigaldada jagaja? Või on nendel mootoritel veel mingeid erinevusi?
Olen ise arusaanud et uuemal lihtsalt plokikaanes mingi eemaldatav (punn, kaas) selle jagaja kohapeal.
Või on uuema mootori paigaldus võimalik ainult koos juhtmestiku vahetusega?
igasugune info selliste vangerduste kohta teretulnud.

airfrance1
Huviline
Postitusi: 925
Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
Asukoht: Tallinn town

Re: VR6 mootori erinevused

Lugemata postitus Postitas airfrance1 »

Arvan, et pead ka uue mootori juhtmestiku panema, mis annaks coilpackile (nn elektronsüütele) voolu. Samas võid ka oma vanalt mootorilt võtta otsakaane, mille küljes on jagaja, samuti nukkvõlli hammasrattad ja need coilpackiga mootorile külge panna. Selleks tuleb aga mõlemal mootoril ketipoolsed otsad lahti lammutada või siis nukad lahti keerata. Lihtsam oleks kui saakdis uue mootoriga ka juhtmestiku kaasa.
Arbuus driver since 2010

neme
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 16 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinna lähistel.

Re: VR6 mootori erinevused

Lugemata postitus Postitas neme »

Kui tahad mootorit vahetada coilpacika siis tuleb kogu teema vahetad nii juhtmestik kui ka käigukast vastav coilpackil on käigukasti korpus teine võrreldes vanema tüübi mootoriga.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7849
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: VR6 mootori erinevused

Lugemata postitus Postitas GTI »

neme kirjutas:Kui tahad mootorit vahetada coilpacika siis tuleb kogu teema vahetad nii juhtmestik kui ka käigukast vastav coilpackil on käigukasti korpus teine võrreldes vanema tüübi mootoriga.
Coilpackiga mootoril on lihtsalt mootori ülemine ketikaas teine et saaks coilpacki kinnitada (4 poldiauku), samuti puudub jagaja mille asemel on nukaandur - käigukast on ikka sama.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”