g3 voolukadu??
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
g3 voolukadu??
Tegemist 97a.golf3-ga,19td 55kw: kui auto seisab 1-2 päeva siis läheb aku aeg-ajalt tühjaks,aga mitte alati.samuti läheb armatuuris olev kell aeg-ajalt käivitamise ajal nulli. oskab keegi aidata?
Re: g3 voolukadu??
teed lühikesi otsi ainult või pikemaid ka? Ma prooviks kõigepealt aku täis laadida ja siis vaadata, mis saab
Incomplete Stylz |
Leevikese Kastoms
Leevikese Kastoms
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 11 Aug 2010, 20:36
- Telefon: 5145602
- Auto: VW T4 Multivan
- Asukoht:
Re: g3 voolukadu??
Mul T4 Multivan 3-4 päeva aku tühi ja külmaga viskab kella nulli, suval kui soojad ööd siis ei viska igakord nulli
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
- Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: g3 voolukadu??
Ma ei hakka eelmist teemat ümber kopeerima, aga loe "passati aku" teemast, kuidas mõõta voolutarbimist. Nii saab teada, kas viga akus või autos ja saab edasi uurida.
Re: g3 voolukadu??
Selleks,et armatuuris (g3) käivitamise hetkel ei kaoks kell,ega päeva läbisõidu näitaja,pannakse nende toite ahelasse kondensaator + diood. Kui tekib hetkeline pinge lang,mis muidu nulliks näitajad,siis kondensaator hoiab seda pinget vajaliku aja käivitus hetkel. Diood on selleks,et kondensaator ,,tagurpidi,, tühjaks ei läheks. Seletus- mis kasu on tünnist mille põhjas on auk. Kondensaator on ,,tünn,, mahuti ja diood valvab,et midagi kuskilt ei leki. Minu autol massi eemaldamisel hoiab armatuuris näitajaid veel ca. 45 sek.+ raadio mälu.