Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Raix22
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Juul 2010, 22:47
Auto: Diisel
Asukoht: Tartumaa/Soome

Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu

Lugemata postitus Postitas Raix22 »

Tervist,sai siis ostetud paar päeva tagasi rõhu näidik ja ühendatud see siis kütuse lati ja sisselaske vaakumi toru vahele,nüüd aga näitab rõhunäidik aint vaakumit aga turbo rõhku 0...Küsimus siis selline kas ma ühendasin kella valesti või ongi turbo rõhk null
Viimati muutis Raix22, 28 Aug 2010, 12:00, muudetud 1 kord kokku.

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas spool »

Kui vaakum töötab siis peaks kell õigesti küljes olema. Kontrolli üle turbo ülerõhuklapp ja selle membraan - on tihti juhuseid kus see klapp avatuna kinni kiilub. Kui see töökorras siis asu lõdvikute kontrollimise kallale.

Raix22
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Juul 2010, 22:47
Auto: Diisel
Asukoht: Tartumaa/Soome

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas Raix22 »

Tehke nüüd lollile selgeks kus to klapp on ja milline ta vlja näeb

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas spool »

Pilt

Turbo küljes asub WG membraan, varras ja klapp (asub turbo kuuma koja sees).

Raix22
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Juul 2010, 22:47
Auto: Diisel
Asukoht: Tartumaa/Soome

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas Raix22 »

Nii ja kuidas selle liikumist siis kontrolli?Loll mulje jääb,aga ise ei jaga sellest turbo teemast suht midagi...
Tänud kõigile kes aidata viitstvad

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas spool »

Ei oska öelda kummalt poolt ligi pääsed aga WG membraani otsast võtad vaakumvooliku lahti ja lased kompressoriga surve sisse, peaksid nägema kuidas too varras liigub - siis on kõik korras.

Kui ise väga ei jaga siis torkida pole mõtet, vii auto kellegi kätte kes oskab asja kontrollida.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Tere
Ülerõhuklapi membraani kotrollimiseks soovtaks kasutada järgmist tehnoloogiat:võtta sobiv jupp voolikut,ühendada klapiga ning imedes testida kas peab vaakumit.Kompressorit kasutades peaks olema garanteeritud et rõhk ei ületaks 2 atm.Lisaks suruõhuga testides ei avasta väikest leket.

Turbo remont ja treimine
Tel.56565512

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Teema algataja võiks siiski ka mainida,kas tema valduses on 1,8 TT,või TDI. Ja kui turbo kellast,ühendusest küsite,siis Turbo kell tahab saada Survet,mitte mingit vaakumit. Kasutaja rein,inimese suu(kopsu maht),jääb sellise testimise jaoks nõrgaks. Membraan kas on terve,või katki,vahepealset varjanti pole.

Siim-O
Huviline
Postitusi: 779
Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
Telefon: 53629264
Auto: BMW E36 Convertible
Asukoht: Tartu- Valgjärve
Kontakt:

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas Siim-O »

T6nis2 kirjutas:Teema algataja võiks siiski ka mainida,kas tema valduses on 1,8 TT,või TDI. Ja kui turbo kellast,ühendusest küsite,siis Turbo kell tahab saada Survet,mitte mingit vaakumit. Kasutaja rein,inimese suu(kopsu maht),jääb sellise testimise jaoks nõrgaks. Membraan kas on terve,või katki,vahepealset varjanti pole.
Kui sa vaatad kasutaja profiili siis näed et tegu on 96a vw passat 1.8 T

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Profiil,fiiliks,kuid turbo rõhu näitaja käib siiski surve peal,mitte imemise,vaakumi voolikute kaudu.

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas spool »

T6nis2 kirjutas:Teema algataja võiks siiski ka mainida,kas tema valduses on 1,8 TT,või TDI. Ja kui turbo kellast,ühendusest küsite,siis Turbo kell tahab saada Survet,mitte mingit vaakumit. Kasutaja rein,inimese suu(kopsu maht),jääb sellise testimise jaoks nõrgaks. Membraan kas on terve,või katki,vahepealset varjanti pole.

Rõhukella oled kunagi käes hoidnud üldse? Sulle teadmiseks, et tablool on nii vaakumi kui ka surve osa.
Ja veel teadmiseks - üldiselt rõhukelladega kaasas oleva vooliku läbi suudab inimene suuga imeda üle 1bar vaakumit, puhudes aga vaevalt 0.3bar rõhku. Mõtlemisainet väheke. :)

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas samzik »

Ja tõepoolest alati inimesed ei küsi oma auto kohta, seega võiks siiski täpsustada alati ka auto ja aasta.

Kas sa ütled kassi kohta kass või kõuts ei muuda midagi ju! Oluline on, et see voolik kuhu kell ühendati on ühenduses otse kollektoriga, ilma vahe klappideta, mis vaakumist rõhu poole minnes lukku lööb.Selliseid klappe kasutati näiteks seadmetele mis ei tohtinud ülerõhku saada, aga vaakumit on neil tööks vaja. Nimeta teda siis kasvõi alaülarõhu voolikuks minupoolest.
Viimati muutis samzik, 19 Aug 2010, 15:27, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Raix22
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Juul 2010, 22:47
Auto: Diisel
Asukoht: Tartumaa/Soome

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas Raix22 »

spool kirjutas:Kui vaakum töötab siis peaks kell õigesti küljes olema. Kontrolli üle turbo ülerõhuklapp ja selle membraan - on tihti juhuseid kus see klapp avatuna kinni kiilub. Kui see töökorras siis asu lõdvikute kontrollimise kallale.
Ülerõhu klapp töötab ilusti ja peab ka vaakumit ilusti....Minul mõistus otsas,sest mida pole on rõhk

Raix22
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Juul 2010, 22:47
Auto: Diisel
Asukoht: Tartumaa/Soome

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas Raix22 »

Ja siia kah siis veel kirja et tegu on tõesti 96aa vw passat 1.8t ja mootori tüüp on AEB

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas spool »

Raix22 kirjutas:
spool kirjutas:Kui vaakum töötab siis peaks kell õigesti küljes olema. Kontrolli üle turbo ülerõhuklapp ja selle membraan - on tihti juhuseid kus see klapp avatuna kinni kiilub. Kui see töökorras siis asu lõdvikute kontrollimise kallale.
Ülerõhu klapp töötab ilusti ja peab ka vaakumit ilusti....Minul mõistus otsas,sest mida pole on rõhk
Kuidas auto minekuga on? Kui kiirendamisel mingeid imelikke jõnksutamisi/uimerdamist pole siis peaks turbo vähemalt töökorras olema. Kell on ikka mingi korralik? Proovi kompressoriga järgi kas kella näitab üldse rõhku (igasuguseid praake on olemas). Kui kell ka töötab siis ei jää muud üle kui süsteem survestada kompressoriga, leiad kõige kiiremini lekkekoha üles (kui lekib), kuhugi peab see rõhk ju kaduma. Halvem variant oleks siis kui sul näiteks turbo oleks läbi omadega (üks hullemaid variante näiteks, kui võll on pooleks, kõike on juhtunud)

Edu otsimisel!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Vot viimane vastaja vastab RÕHUST,kuid turbo teemal vaakumi ,,ulme lelledest ,, sõnagi nendega suhelda ei taha.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas samzik »

Kas sul kummi lõdvikuid on mida käega katsuda? Kui on siis kaasi andes peaks need kõvaks minema kui rõhk tekib. Samas ma pole kindel kas seisva mootoriga rõhku üldse üles saab. Lisaks kas autol nö tõmme on veel alles, või tunda, et autol tekib mingist pöördest tõmme...

Tõnis mis sa plõksid, kui midagi asjaliku pole öelda siis ära ütle parem. Kui ütled, siis ütle niipalju selges eesti keeles, et teised aru saaksid mida öelda tahad.
T6nis2 kirjutas:Vot viimane vastaja vastab RÕHUST,kuid turbo teemal vaakumi ,,ulme lelledest ,, sõnagi nendega suhelda ei taha.
PS. siseslaskes on ju enamasti nö vaakum, ehk hõrendus tühikäigul. Alles siis kui turbo hakkab tootma sõites, kaob hõrendus.
Viimati muutis samzik, 23 Aug 2010, 13:52, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Nõnda ütelda vaakum tühikäigul sisse laskes on ainult bensiini mootoritel. Vaakumit (ala hõrendust) diislil ei ole. Ei räägi,kui pakutakse suht ummistunud õhu filtrit.

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas spool »

T6nis2 kirjutas:Nõnda ütelda vaakum tühikäigul sisse laskes on ainult bensiini mootoritel. Vaakumit (ala hõrendust) diislil ei ole. Ei räägi,kui pakutakse suht ummistunud õhu filtrit.
Me kõik teame seda, aitäh :P
Diiselmootoritest pole siin teemas juttu olnudki, kusjuures sina olid esimene kes sõna diisel üldse mainis.
Viimati muutis spool, 23 Aug 2010, 23:44, muudetud 1 kord kokku.

Raix22
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Juul 2010, 22:47
Auto: Diisel
Asukoht: Tartumaa/Soome

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas Raix22 »

Pole siia pikka aega jõudnud.Süsteemi kh survestada pole veel jõudnud,tegelen sellega laupäeval.Tegelt hakkas mind hoopis huvitama et kas N75 kalpp ei või sellist jama teha,üldiselt tundub et 5nda käiguga 110km/h gaas põhja vajutada näitab rõhukell o,1 bar(selle sees siis mõeldud ka seda et +/- o,1 bari peaks lubatud olema)et ehk siis puhub turbo o,2 bari(vähemalt võiks nii arvata)

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Mainigu siis Teema algataja,mis MOOTORIGA tegemist. Nagu foorum oleks naabrimeeste info vahetus arvuti kaudu. Vastus ka kasutajale spool.

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas rewo »

T6nis2 kirjutas:Mainigu siis Teema algataja,mis MOOTORIGA tegemist. Nagu foorum oleks naabrimeeste info vahetus arvuti kaudu. Vastus ka kasutajale spool.
Ole kena ja keri lehte mõned postitused ülepoole, teemaalgataja postitus 19. augustist, kell 15.36 , saad vastuse sulaselges eesti keeles oma küsimusele. Vast ei ole väga üle mõistuse asi.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.

Raix22
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Juul 2010, 22:47
Auto: Diisel
Asukoht: Tartumaa/Soome

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas Raix22 »

T6nis2 kirjutas:Mainigu siis Teema algataja,mis MOOTORIGA tegemist. Nagu foorum oleks naabrimeeste info vahetus arvuti kaudu. Vastus ka kasutajale spool.
Võin ka veel eraldi kirjutada tegu on VW Passati 96aasta 1.8T 110kw AEB tüüpi (bensiini mootoriga)

Raix22
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Juul 2010, 22:47
Auto: Diisel
Asukoht: Tartumaa/Soome

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu

Lugemata postitus Postitas Raix22 »

Nii siis asi kompressoriga kontrollitud/survestatud,mitte ühtegi lekke kohta polnud :? Proovisin ka N75 klappi sinna 12v peale lastes asi toimib,rohkem nagu ise ei oska kontrolli..Mõistus jällegi otsas

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu

Lugemata postitus Postitas samzik »

Kui Tallinna tuled, tule läbi, vaatame korra, äkki näen midagi ja proovi teist manokat näiteks!
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Vasta

Mine “Mootor”