Diislilisand
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 15 Juul 2010, 17:04
- Telefon: 5250430
- Auto: VW Passat B8
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
Diislilisand
Tere ,kuna talv ees ja hoolid autost ka ,siis otsustasin ,et võiks panna diislilisandit.Kuid siis hakkasin mõtlema ,kas see on väga tark tegu ja kas auto ei või jääda sellest sõltuvusse ja kas ikka aitab nii nagu reklaamivad.Ühesõnaga on siin kellegil kogemusi selles vallas ja oskab midagi soovitada?
-
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 24 Aug 2010, 19:09
- Auto: VW Golf III 1.9 SDI 47 kW 1995
- Asukoht:
Re: Diislilisand
Üldiselt peaks ju talvediisel ka kõiki vajalikke aineid sisaldama, et auto talvel eeskujulikult teeniks?
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Diislilisand
Kui küte korralik, siis ei anna need lisandid suurt midagi.
Enda 2004 aasta väljalaske tööautol sai just 400 000 läbisõitu täis. Pole kunagi mingeid lisandeid saanud, mingeid kaebusi pole olnud ja pole neid ka praegu...
Enda 2004 aasta väljalaske tööautol sai just 400 000 läbisõitu täis. Pole kunagi mingeid lisandeid saanud, mingeid kaebusi pole olnud ja pole neid ka praegu...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5386
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Re: Diislilisand
Tjah, PD mootor võib sellest nii sõltuvusse jääda, et varsti vajad uusi pihusteid.zorro25 kirjutas:Tere ,kuna talv ees ja hoolid autost ka ,siis otsustasin ,et võiks panna diislilisandit.Kuid siis hakkasin mõtlema ,kas see on väga tark tegu ja kas auto ei või jääda sellest sõltuvusse ja kas ikka aitab nii nagu reklaamivad.Ühesõnaga on siin kellegil kogemusi selles vallas ja oskab midagi soovitada?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Re: Diislilisand
igasugu prantslaste diislid jäävad väga kiiresti neist sõltuvusse. tegeld nedne mõistuse pärane kasutamine ka paha ei tee. Endal mul kodus liiter mingit Klen -flo diisli kütus elisandit mille sain eelmine aasta lao ülejäägina... 1 liiter 1 tonni kütuse kohta. seob vett ja õlitab... partner eelmine talv enam peale teist paagitäit tavalise küttega käima ei läinud...
Re: Diislilisand
Karla Autost saad võtta STANADYNE lisandit see on lisand mis on diiselseadme tootjate poolt toodetud ja teiste diiselsüsteemide tootjate poolt heaks kiidetud! Ja see sõltuvuse jutt on kahtlane ?
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Re: Diislilisand
jussike kirjutas:Tjah, PD mootor võib sellest nii sõltuvusse jääda, et varsti vajad uusi pihusteid.zorro25 kirjutas:Tere ,kuna talv ees ja hoolid autost ka ,siis otsustasin ,et võiks panna diislilisandit.Kuid siis hakkasin mõtlema ,kas see on väga tark tegu ja kas auto ei või jääda sellest sõltuvusse ja kas ikka aitab nii nagu reklaamivad.Ühesõnaga on siin kellegil kogemusi selles vallas ja oskab midagi soovitada?
Huvitav, Statoil peaks ju ka mingit nende lisandit oma diisel küttele panema, kas siis paljud auto mootorid ka sellest sõltuvusse jäänud, et mujalt enam kütet ei osteta kui ainult Statoilist
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
- Telefon: 53901498
- Auto: B6 1,9tdi AVF
- Asukoht:
Re: Diislilisand
Jussike võiks PD mootori "narkomaaniks" muutumist tehniliselt lahti seletada ja tuua ka mõne kindlalt tõestatud näite! NB: "Ühe sõbra tuttaval juhtus või naised saunas rääkisid" ei ole tõestatud näide! Jussikese tsitaati lugedes tekib vägisi kartus et ühel hommikul avastan et mu auto on krampides ja nõuab karjudes uut "laksu" lisandit?
Re: Diislilisand
ega seda sõltuvusse jäämist vist vel niiväga seletada ei osatagi. arvamusi erinevaid. Mis puutub aga igasugu hädaabi pihustatavaid eetri baasil asjadest siis neist soovitaks tiba hoiduda. Parem oleks kasutada nt. Break cleanetit kuna see on palju rahulikuma toimega kui eeter. eetri baasilised võivad mootorile teha suht palju pahandust. aga igasugu lisanditest saab siiski hoiduda kui mootor üldiselt korras hoida.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5386
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Re: Diislilisand
Sorry, oleks pidanud siis sõltuvuse jutumärkidesse panema, mõtlesin vähe irooniaga vastata, et milleks solkida niigi solgitud kütust ja ajada liitri hind veel enda jaoks kõrgemaks, eriti kui PD mootoritele ei soovitata midagi juurde lisada, sest on oht need lihtsalt p**sse keerata ja siis ronib juba liitri hind suisa kõrgele lakke, vanakooli masinatesse lase või suure kaarega püksivett lisaks.hartsi kirjutas:Jussike võiks PD mootori "narkomaaniks" muutumist tehniliselt lahti seletada ja tuua ka mõne kindlalt tõestatud näite! NB: "Ühe sõbra tuttaval juhtus või naised saunas rääkisid" ei ole tõestatud näide! Jussikese tsitaati lugedes tekib vägisi kartus et ühel hommikul avastan et mu auto on krampides ja nõuab karjudes uut "laksu" lisandit?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
- Telefon: 53901498
- Auto: B6 1,9tdi AVF
- Asukoht:
Re: Diislilisand
Kui tangid solgitud kütust, leevenda siis tagajärgi. Volkswageni heaksiit on vähemalt ühele lisandile ikka olemas küll! http://www.idparts.com/catalog/product_ ... cts_id=393" onclick="window.open(this.href);return false;jussike kirjutas:Sorry, oleks pidanud siis sõltuvuse jutumärkidesse panema, mõtlesin vähe irooniaga vastata, et milleks solkida niigi solgitud kütust ja ajada liitri hind veel enda jaoks kõrgemaks, eriti kui PD mootoritele ei soovitata midagi juurde lisada, sest on oht need lihtsalt p**sse keerata ja siis ronib juba liitri hind suisa kõrgele lakke, vanakooli masinatesse lase või suure kaarega püksivett lisaks.hartsi kirjutas:Jussike võiks PD mootori "narkomaaniks" muutumist tehniliselt lahti seletada ja tuua ka mõne kindlalt tõestatud näite! NB: "Ühe sõbra tuttaval juhtus või naised saunas rääkisid" ei ole tõestatud näide! Jussikese tsitaati lugedes tekib vägisi kartus et ühel hommikul avastan et mu auto on krampides ja nõuab karjudes uut "laksu" lisandit?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5386
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Re: Diislilisand
What ever. Minugi poolest valage mida iganes sinna paaki, ega keegi keelata saa.
Naerma ajavad lihtsalt need mehed, kes kiitlevad , et said kuskilt ilgelt odavalt kütust ja siis lisavad mingit NASA kallist plöga juurde ning arvavad siis, et said mingi säästu.
Ise veel nii rikas pole, et nurga tagant mingit odavat ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab mis kütust tankida.
Naerma ajavad lihtsalt need mehed, kes kiitlevad , et said kuskilt ilgelt odavalt kütust ja siis lisavad mingit NASA kallist plöga juurde ning arvavad siis, et said mingi säästu.
Ise veel nii rikas pole, et nurga tagant mingit odavat ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab mis kütust tankida.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Re: Diislilisand
Kallid foorumlased, kuulake ometigi jussikese nõuandeid selles teemas.
Milleks küsida nõu, kui nõuandja soovitustega ei arvestata? Kahjuks on see ammu teada tõde, et rumalale mõistust pähe panna ei saa, kui ta seda ise ei taha. Ma ei ütle, et mina olen mingi tegija, A&O või jumal taevas - on minust targemaidki ja kui mõne valdkonna esindaja püüab sellest valdkonnast vähem teadlikele suuniseid jagada, siis võiks ju oma uhkuse kõrvale heita ja nõuandeid kuulda võtta. Ka mina ütlen, et omaalgatuslikult ei ole mõtet lisada mingeid lisandeid tanklates müüdavatele mootorikütustele. Iga inimene peaks tundma huvi selle vastu, mida ta tangib. Kui lähete näiteks kingi/saapaid ostma või viledega televiisorit ostma, ka siis küsite kõikvõimalikke küsimusi ja uurite põhjalikult. Mille ingli [VW Bot: "Keel korda!"] pärast te siis oma auto hoolduse pealt kokku hoiate (ähh, diisel on diisel, bens on bens ja õli on õli - mis vahet seal on, võtan siit, sest siin on kõige odavam)???? Ja hoidke eemale üle idapiiri salakaubana toodavatest mootorikütustest - sealne mootorikütuste kvaliteeditase jääb Euroopa Liidus müüdavatest mootorikütuste kvaliteeditasemest maha ca 20 aastat. Ma tean, et minu jutt siin ei maksa midagi ega jõua teie ajudeni, see jääbki hüüdja hääleks kõrbes.
PS. palun areneme natukene veel ja jätame diislikütuse nimetamise diisliks või naftaks. Diisel on diiselmootor (diisel, diisli), diislikütus on diislikütus.
Milleks küsida nõu, kui nõuandja soovitustega ei arvestata? Kahjuks on see ammu teada tõde, et rumalale mõistust pähe panna ei saa, kui ta seda ise ei taha. Ma ei ütle, et mina olen mingi tegija, A&O või jumal taevas - on minust targemaidki ja kui mõne valdkonna esindaja püüab sellest valdkonnast vähem teadlikele suuniseid jagada, siis võiks ju oma uhkuse kõrvale heita ja nõuandeid kuulda võtta. Ka mina ütlen, et omaalgatuslikult ei ole mõtet lisada mingeid lisandeid tanklates müüdavatele mootorikütustele. Iga inimene peaks tundma huvi selle vastu, mida ta tangib. Kui lähete näiteks kingi/saapaid ostma või viledega televiisorit ostma, ka siis küsite kõikvõimalikke küsimusi ja uurite põhjalikult. Mille ingli [VW Bot: "Keel korda!"] pärast te siis oma auto hoolduse pealt kokku hoiate (ähh, diisel on diisel, bens on bens ja õli on õli - mis vahet seal on, võtan siit, sest siin on kõige odavam)???? Ja hoidke eemale üle idapiiri salakaubana toodavatest mootorikütustest - sealne mootorikütuste kvaliteeditase jääb Euroopa Liidus müüdavatest mootorikütuste kvaliteeditasemest maha ca 20 aastat. Ma tean, et minu jutt siin ei maksa midagi ega jõua teie ajudeni, see jääbki hüüdja hääleks kõrbes.
PS. palun areneme natukene veel ja jätame diislikütuse nimetamise diisliks või naftaks. Diisel on diiselmootor (diisel, diisli), diislikütus on diislikütus.
Viimati muutis GolfKolm, 04 Dets 2010, 16:22, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
- Telefon: 53901498
- Auto: B6 1,9tdi AVF
- Asukoht:
Re: Diislilisand
Eestis müüdava madala väävlisialdusega diiselkütuse plussid ja miinused. Plussid: loodussõbralikum, parem külmkäivitus ja vähem valget tossu kümkäivitusel! Miinused: kõrgem hind, natuke väiksem energia sisaldus ja väiksem määrimisvõime kui toitesüsteemide tootjad soovitavad! Miks ei soovita autotootjad kasutusjuhendites kütuselisaneid? Selle küsimuse vastuseks on sõna vastutus sest suvalisi k-lisandeid lubades on tagajärjed ettearvamatud ja enamasti negatiivsed! Postitan siia ka koopia VW ametlikust bülletäänist mis peaks ümber lükkama tsitaadid nagu: MINA tean, minu arvamus jne.Volkswagen lubab kasutada vähemalt ühte diiselkütuse lisandit, ja mõningatel juhtudel lausa nõudis seda!
Re: Diislilisand
Kui lähemalt vaadata, siis tegemist VW Ameerika dokumendiga aastast 2000. Ameerikas tol ajal ei vastanud ja ka tänapäeval ei vasta seal müüdavad diislikütused oma kvaliteedilt Eestis müüdavate väävlivabade (mitte madala väävlisisaldusega) diislikütuste kvaliteedile. Pealegi, ükski kütus ei ole keskkonnasõbralik, vaid keskkonnasäästlik.
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
- Telefon: 53901498
- Auto: B6 1,9tdi AVF
- Asukoht:
Re: Diislilisand
100% väävlivaba diiselkütust pole olemas! Loe nüüd esimest postitust ja vasta kas Volksvagen lubab kütuselisandeid kasutada või ei? Mina juba ütlesin et vähemalt ühe tootja lisandite kasutamiseks on VW luba olemas.GolfKolm kirjutas:Kui lähemalt vaadata, siis tegemist VW Ameerika dokumendiga aastast 2000. Ameerikas tol ajal ei vastanud ja ka tänapäeval ei vasta seal müüdavad diislikütused oma kvaliteedilt Eestis müüdavate väävlivabade (mitte madala väävlisisaldusega) diislikütuste kvaliteedile. Pealegi, ükski kütus ei ole keskkonnasõbralik, vaid keskkonnasäästlik.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5386
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Re: Diislilisand
Mina lugesin oma kehva inglise keele oskusega välja, et antud lisand on kütuse külmaga geelistumise vastu mõeldud, et siis suvise kütuse kasutamisel miinus kraadidel. Meil on aga juba novembri lõpust alates enamustes tanklates müügil talvine kütus, järelikult POLE meie tingimustes seda staffi vaja, kui sa just nii juhm pole, et talvel kipud suvise kütusega ringi ajama.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Re: Diislilisand
Kui mootorikütus on väävlisisaldusega max 10 mg/kg, siis on see mootorikütus "väävlivaba" (tegemist on selle valdkonna oskuskeelega). Kui mootorikütus on väävlisisaldusega max 50 mg/kg, siis on tegemist madala väävlisisaldusega mootorikütusega. Kui mootorikütuse väävlisisaldus on kõrgem kui 50 mg/kg, siis on tegemist kõrge väävlisisaldusega mootorikütusega. Eestis diislikütustele kehtib EVS-EN 590:2009, mis on eestikeelne versioon Euroopa standardist EN 590:2009. Euroopas koostab selle valdkonna standardeid ja vajadusel muudab olemasolevaid sealne tehniline komitee CEN/TC19, mis standardite koostamisel ja olemasolevate standardite muutmisel arvestab kõikide OEM-de soovituste ja nõuetega. Kõik Euroopa Liidus turustatavad mootorikütused juba sisaldavad vajalikul hulgal vajalikke lisandeid. Nõuetest madalama kvaliteediga mootorikütuseid Euroopa Liidus turustada ei tohigi. Ma näen, et Teie ei taha oma suurest uhkusest üle ega ümber näha, mistõttu ajate oma jonni edasi. Selles valdkonnas puudub Teil vähimgi ettekujutus. Lisaks juhin veelkord tähelepanu - diislikütus on see põlevvedelik, mitte diisel ega nafta ega disla ega diiselküte ega diiselkütus. Ehk jääb meelde ükskord.hartsi kirjutas:100% väävlivaba diiselkütust pole olemas! Loe nüüd esimest postitust ja vasta kas Volksvagen lubab kütuselisandeid kasutada või ei? Mina juba ütlesin et vähemalt ühe tootja lisandite kasutamiseks on VW luba olemas.
Viimati muutis GolfKolm, 05 Dets 2010, 15:34, muudetud 2 korda kokku.