Ei hakka uut teemat tegema kuid mure analoogne kuid auto teine...
Mul selline teema et autoks 97 G3 ning mootoriks 1,6 55kw koodiga AEE. Sellele läheb selline plastist korpusega termostaat:
http://pood.automaailm.ee/est/varuosad/" onclick="window.open(this.href);return false; ... ln16900143. Panin enne asetamist ta potti ning keetsin, et näha kas avaneb, nii kui vesi keema minema minemise märke näitama hakkas, läks ilusti lahti ( tipp tuli välja 20 mm) samuti kui jahtus läks teravik sisse ( 7,8 mm). Seega tundus nagu korras olevat paigaldamiseks, aga nüüd kui paigaldasin siis termostaati flantsi külge sobitades (
http://pood.automaailm.ee/est/varuosad/" onclick="window.open(this.href);return false; ... v10346,ln0) jäi termostaaditeraviku ja flantsi vahele pilu. Seega iga kell voolab sealt miski vesi läbi. Arvasin, et äkki peabki nii olema, kuid praegu igasuguse ilmaga on mõlemad jahutusradika voolikud soojad, seega suur ring on kogu aeg järgi (kuigi katsudes mitte palju) ning mootori temp. maas.
Kas see pilu peabki olema või flants ja termostaat peavad tihedalt koos olema nii, et ühtki tilka enne avamistemeratuuri sealt läbi ei läheks?
Kui ei siis kas keegi on seda termostaadi nõlela maha viilinud, et pilu poleks?
Kas võib mootori üleüldist puterdamist kiirendamise puudumist ka seostada sellega, et mootori temp. pole õige?
Tänud kes vastata viitsib.