K: Vw Golf 3-e käivitumisprobleem.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
- Auto: Golf 7.5
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
K: Vw Golf 3-e käivitumisprobleem.
Täna hommikul autosse istudes ja võtit keerates ei läinud auto käima, armatuuris kõik tuled ja viled hakkavad põlema, aga kui võtit keeran siis ei tee midagi, ei starter ega muud asjad ei tee piuksugi. Ise kahtlustan, et starter on omadega läbi( harjad vms läbi seal) või siis süüteluku põhi on otsa saanud omadega. Millest ma alustama peaksin ja mida peaks esimesena vaatama/tegema, et mitte kohe poodi uute järele tormata?? Oskab keegi ehk nõu anda. Autoks siis 1.8 66kw mootoriga G3 GT. Vaja oleks kiiremas korras masin jälle liiklusesse saada. !!
PS: ehk keegi teab, mis hinnaga uue süüteluku põhja/ starteri saab soetada, juhul, kui kumbki neist läbi on?
Ettetänades
Kriisa
PS: ehk keegi teab, mis hinnaga uue süüteluku põhja/ starteri saab soetada, juhul, kui kumbki neist läbi on?
Ettetänades
Kriisa
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."
-
- Huviline
- Postitusi: 1060
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: K: Vw Golf 3-e käivitumisprobleem.
Proovi kõige lihtsam asi algul ära- kapoti alt liiguta vaikselt starterit ja tõmbereleed ühendavat juhet (üks ainuke must jäme juhe peaks nende vahel olema)ning teine samal ajal proovib võtmest autot käima panna. Kui nii vaikselt juhet liigutades käima läheb, siis kaku starter pärast maha ning puhasta tõmberelee seest ja väljast kõik klemmide pinnad ära
.

Re: K: Vw Golf 3-e käivitumisprobleem.
Sügavalt kahtlen antud soovituses... aga hädas või hirmunud olekus on kõik muidugi pea kõike ehk igat soovitust nõus ise järgi proovimaSiksaator kirjutas:Proovi kõige lihtsam asi algul ära- kapoti alt liiguta vaikselt starterit ja tõmbereleed ühendavat juhet (üks ainuke must jäme juhe peaks nende vahel olema)ning teine samal ajal proovib võtmest autot käima panna. Kui nii vaikselt juhet liigutades käima läheb, siis kaku starter pärast maha ning puhasta tõmberelee seest ja väljast kõik klemmide pinnad ära.

Pigem alusta VAG-COM-st... mida vähem enne näppida seda parem

kui vag-com-st koode ette ei laota siis edasi...
kui armatuuri all kasvõi 1 relee plaksub siis vaata alarm üle --- näiteks, kui on starteri katkestusega vabaturu alarmijubin paigaldatud siis võib see kustunud olla... testimiseks silda süütelukku minev see nn katkestuse koht.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 1060
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: K: Vw Golf 3-e käivitumisprobleem.
Noo igaüks võib kahelda milles tahes aga see igaühe oma asitlauri kirjutas: Sügavalt kahtlen antud soovituses... aga hädas või hirmunud olekus on kõik muidugi pea kõike ehk igat soovitust nõus ise järgi proovima![]()

Lihtsalt pajatasin oma kogemustest ja alati ei pruugi ka kõik probleemid tohutult keerukad olla- minu poolt kirjutatud asja olen kogenud paaril autol (kaks Golf III ning Passat b3)

-
- Moderaator
- Postitusi: 7975
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 86 korda
- Tänatud: 178 korda
Re: K: Vw Golf 3-e käivitumisprobleem.
Ühenda starteri pealt tõmberelee küljest 2 jämedat polti omavahel kokku (kruvikeerajaga vms) - kui starter ellu ärkab, on ta korras. Siis kontrolli testriga, kas tõmberelee külge ühendatud peenemasse juhtmesse (tavaliselt pistikuga tõmbereleega ühendatud) tuleb 12V (s.o. akupinge), kui keegi teine samal ajal starterit salongist keerab. Siis võid sama tõmberelee klemmi külge, kus oli kontrollitav peenem juhe, anda aku pealt otse 12V - vaata kas tõmberelee ärkab ellu. Tõmberelee seest kahjuks mingeid klemme puhastada ei anna (nagu Gaz-24 või 51 vanasti sai
), põhiviga mis teda lõhub on see, et akult tulev + juhtme polt keeratakse liikuma ning see ei anna enam korralikult voolu peale. Starteri kulunud harju saab kontrollida kui salongist starterit andes samal ajal starterile mingi asjaga pihta koputada - üldjuhul kui starter ellu ärkab, siis on harjad läbi.
Hakatuseks vaata, kas aku on ikka laetud või jäid öösel tuled peale.

Hakatuseks vaata, kas aku on ikka laetud või jäid öösel tuled peale.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
- Auto: Golf 7.5
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: K: Vw Golf 3-e käivitumisprobleem.
Aku oli täis, starter korras ja ainus viga mis vaevas oli süütelukupõhi, see sai uus soetatud ja nüüd toimib jälle nagu kellavärk, Suur tänu soovituste eest!
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."