1,8 meh. pritse. ei tööta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
freeser
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
1,8 meh. pritse. ei tööta
Alustan sellega, et ma ei tea mis mootor seal vahele on kas 66kw või 82kw (passis on 66kw) Aga teema selline, auto seisis u 2aastat, sai ta käima pandud ja toimis korralikult. Sõitsin koju ära sellega u 5km + sai veel igalpool proovitud, kuidas mootor töötab jne. Lambist hakkas auto puterdama ja ei tööta enam korralikult. Nüüd aga ei toimi ta enam üldse, sõita ei saa, kohapeal töötab mingi 2-3min ja sureb välja lambist, kui gaasi anda hakkab puterdama. Täna töötas ta mingi 5-7min juba tühikäigul ja nii kui gaasi õrnalt puudutasin suri auto välja. Bensupumpa olen vahetanud, küünlad vahetasin ka ära ja nüüd mõistus munadega tasa. Autoks on passat b2. Kellelgi mõni idee?
-
Kert33Gtr
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: 1,8 meh. pritse. ei tööta
Pakuks, et saab lisaõhku mõne lõdviku vahelt. Kindlakstegemine toimub eeter spreiga. Lekke leiab niiviisi kõige kiiremini (mootori pöörded tõusevad hetkeks kui eetrit satub lekkekohale).
Kui lekked puuduva, siis on vähemalt selge, et lisaõhu saamine on välistatud.
Kert
Kui lekked puuduva, siis on vähemalt selge, et lisaõhu saamine on välistatud.
Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
-
freeser
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: 1,8 meh. pritse. ei tööta
No üks lõdvik oli küll katki ja see sai uus pandud aga ikka sama jama.
-
freeser
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: 1,8 meh. pritse. ei tööta
Proovisin eetriga ja ikka sama teema, auto töötab tükk aega lased algul pöördesse ja toimib tükk aega ja lambist mingiaeg kui tühikäigul edasi töödand sis hakkab pull pihta, lihtsalt sureb ära.
-
Kert33Gtr
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: 1,8 meh. pritse. ei tööta
Kas bensu filter sai vahetatud kui pumpa vahetasid? Kui filter on uus, siis mina uuriks, mis olukorras küünlad on, kui mootor välja surnud. Küünalde värvus peaks kah aimu andma etteande süsteemi olukorrast, tahmased siis liiga rikas segu kui über heledad siis jälle segu lahja. Samas - kas küünlajuhtmed on sul korras st enam vähem võrdsete takistustega?
Kui küünlajuhtmed on korras katsu kontrollida midas see tühikäigu ''kurk'' teeb? Minu siksil on samuti 1.8 volkkari meh pritse ning mulle valmistas peavalu see ingli [VW Bot: "Keel korda!"] tühikäigu vidin. Kord läheb soojaks saades kinni kord mitte. Kui see jääb lahti sooja mootoriga, siis kipuvad ka pöörded kõrgeks minema kuid väljasuremist sel puhul ei juhtunud. Igavene jama oli selle systeemi sättimine.
Juhul kui segu rikas keera sellest pritse peast (päris keskelt) segu lahjemaks. Sinna pead lähenema pika kuuskandiga. Seda ma nüüd ei mäleta, kas oli päripäeva keerates lahjem või vastupidi. Igatahes kui krutid jäta ''0'' koht meelde ja ära üle veerand pöörde korraga tee.
Rikka seguga kippus mul kah tyhikäigul välja surema, sellele eelnes puterdamine ning gaasi andes jõuetus ja kinni poomine.
Ehk on siin nats abi sulle.
Kert
Kui küünlajuhtmed on korras katsu kontrollida midas see tühikäigu ''kurk'' teeb? Minu siksil on samuti 1.8 volkkari meh pritse ning mulle valmistas peavalu see ingli [VW Bot: "Keel korda!"] tühikäigu vidin. Kord läheb soojaks saades kinni kord mitte. Kui see jääb lahti sooja mootoriga, siis kipuvad ka pöörded kõrgeks minema kuid väljasuremist sel puhul ei juhtunud. Igavene jama oli selle systeemi sättimine.
Juhul kui segu rikas keera sellest pritse peast (päris keskelt) segu lahjemaks. Sinna pead lähenema pika kuuskandiga. Seda ma nüüd ei mäleta, kas oli päripäeva keerates lahjem või vastupidi. Igatahes kui krutid jäta ''0'' koht meelde ja ära üle veerand pöörde korraga tee.
Rikka seguga kippus mul kah tyhikäigul välja surema, sellele eelnes puterdamine ning gaasi andes jõuetus ja kinni poomine.
Ehk on siin nats abi sulle.
Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: 1,8 meh. pritse. ei tööta
Kas sel autol on 2 bensiinipumpa ja kui jah siis kas paagisisene etteandepump töötab?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
freeser
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: 1,8 meh. pritse. ei tööta
Paagi sisese vahetasime ära sinna oli pandud see pump mis peaks kõhuall olema. Aga Kert ma uurin seda asja veel, loen homme su jutu uuesti läbi korralikult.GTI kirjutas:Kas sel autol on 2 bensiinipumpa ja kui jah siis kas paagisisene etteandepump töötab?

