Täistuled ja makk

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
MuruMuna
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Sept 2010, 10:22
Auto: VW Jetta VI 1.2 TSI 2011
Asukoht: Tallinn

Täistuled ja makk

Lugemata postitus Postitas MuruMuna »

Autoks siis 93. a Vento 1,9 TD ja probleem seisneb selles, et kui sõidu ajal täistuled peale lükkan, siis makk lülitab end korraks välja ja siis sisse tagasi. Ja kui täistuled maha võtan jätab lihtsalt makk korra mingi paar sekundit vahele ja käib edasi. Kas asi võib olla selles suunatulekangis, millelt ka täistuled peale lükkan?

MuruMuna
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Sept 2010, 10:22
Auto: VW Jetta VI 1.2 TSI 2011
Asukoht: Tallinn

Re: Täistuled ja makk

Lugemata postitus Postitas MuruMuna »

Kas tõesti keegi ei oska aidata?

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Täistuled ja makk

Lugemata postitus Postitas Deemu »

Tavaliselt lülitab makk end korraks välja siis, kui autot käivitada, st tarbitakse järsku palju voolu.
Kui Sa täistuled sisse lükkad toimub enam-vähem sama asi, voolutarve kasvab. Osadel autodel on täistuledega nii, et kui täistuled sees ja täistulede kangi pinge all hoida, lähevad kaugtuled eredamalt põlema (voolutarve kasvab).
Äkki tuleks maki voolujuhtmed üle vaadata?

JunZuu1991
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 07 Dets 2009, 19:43
Asukoht:

Re: Täistuled ja makk

Lugemata postitus Postitas JunZuu1991 »

Deemu kirjutas:Tavaliselt lülitab makk end korraks välja siis, kui autot käivitada, st tarbitakse järsku palju voolu.
Kui Sa täistuled sisse lükkad toimub enam-vähem sama asi, voolutarve kasvab. Osadel autodel on täistuledega nii, et kui täistuled sees ja täistulede kangi pinge all hoida, lähevad kaugtuled eredamalt põlema (voolutarve kasvab).
Äkki tuleks maki voolujuhtmed üle vaadata?
konktreetseid näiteid mõnest autost, mil see nii on? :mrgreen:

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Re: Täistuled ja makk

Lugemata postitus Postitas daff »

JunZuu1991 kirjutas:
Deemu kirjutas:Tavaliselt lülitab makk end korraks välja siis, kui autot käivitada, st tarbitakse järsku palju voolu.
Kui Sa täistuled sisse lükkad toimub enam-vähem sama asi, voolutarve kasvab. Osadel autodel on täistuledega nii, et kui täistuled sees ja täistulede kangi pinge all hoida, lähevad kaugtuled eredamalt põlema (voolutarve kasvab).
Äkki tuleks maki voolujuhtmed üle vaadata?
konktreetseid näiteid mõnest autost, mil see nii on? :mrgreen:
Kas küsimus oli näite kohta, et mis autol täistuled eredamalt põlema lähevad, kui kangi all hoida? Vastus oleks suuresti vanal autol ma arvan. Mu B4 Passatil oli nii enne tuledele releede vahele panemist ja mu G3-l on ka nii.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Täistuled ja makk

Lugemata postitus Postitas rako »

Ka minu B4 teeb samamoodi. Kui kangi hoida ( endapoole lülitus asendis ) siis põlevad tuled eredamalt.

Kui teemasse, mina vaataks üle KÕIK maki toitejuhtmed, miinused plussid memoryd jne
Kas on sees ka võim?
Kui võimas aku? kui vana aku?
Kui võimas genekas?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Täistuled ja makk

Lugemata postitus Postitas Deemu »

Minu Golf 3 näiteks H1+H1 esituledega. Soetasin ka omale relee ning plaan vahele aretada.

MuruMuna
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Sept 2010, 10:22
Auto: VW Jetta VI 1.2 TSI 2011
Asukoht: Tallinn

Re: Täistuled ja makk

Lugemata postitus Postitas MuruMuna »

rako kirjutas:Ka minu B4 teeb samamoodi. Kui kangi hoida ( endapoole lülitus asendis ) siis põlevad tuled eredamalt.

Kui teemasse, mina vaataks üle KÕIK maki toitejuhtmed, miinused plussid memoryd jne
Kas on sees ka võim?
Kui võimas aku? kui vana aku?
Kui võimas genekas?
Võimu sees pole, aga akus võib küll asi olla, sest eelmine talv ei tahtnud käima minna ja vanust on ka kõvasti selja taga akul. Makil kõik toitejuhtmed jms korralikult ühendatud, nii et tuleb osta uus aku, mitte oodata -25 ja kellegi akult voolu saada :D

Passat´ski
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 04 Nov 2011, 11:22
Auto: vw passat, 1.9 td, 55kw!
Asukoht:

Re: Täistuled ja makk

Lugemata postitus Postitas Passat´ski »

daff kirjutas:
JunZuu1991 kirjutas:
Deemu kirjutas:Tavaliselt lülitab makk end korraks välja siis, kui autot käivitada, st tarbitakse järsku palju voolu.
Kui Sa täistuled sisse lükkad toimub enam-vähem sama asi, voolutarve kasvab. Osadel autodel on täistuledega nii, et kui täistuled sees ja täistulede kangi pinge all hoida, lähevad kaugtuled eredamalt põlema (voolutarve kasvab).
Äkki tuleks maki voolujuhtmed üle vaadata?
konktreetseid näiteid mõnest autost, mil see nii on? :mrgreen:
Kas küsimus oli näite kohta, et mis autol täistuled eredamalt põlema lähevad, kui kangi all hoida? Vastus oleks suuresti vanal autol ma arvan. Mu B4 Passatil oli nii enne tuledele releede vahele panemist ja mu G3-l on ka nii.

Minu arust pole asi selles et selliselt tegutsedes ei lähe täistuled eredamalt põlema, vaid lihtsalt selle liigutusega aktiveeritaxe ka lisaks tööle pooltuled(kuna lisa valgus vihk vähemalt minu B3-l tekib lähitulede töö alasse)... Teadjamad parandage, kui ma eksin!!!

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Täistuled ja makk

Lugemata postitus Postitas dellu »

Vist siiski muutub, mul Corradol minu arust sama teema. Sellepärast ju veetakse tuledele vool otse akult läbi relee, et saaks korralikult maksimumpinge kätte. Päris mitme kasutaja teemas on seda tehtud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Täistuled ja makk

Lugemata postitus Postitas rako »

Pooltuled ja täistuled põlevad niikuinii B3/B4 golf MK3 GT koos. Sedasi on vaid ühe pirni kahe niidilise süsteemiga.B5 B5.5 kõigil põlevad lähi ja kaugtuled koos.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Täistuled ja makk

Lugemata postitus Postitas R36 »

dellu kirjutas:Vist siiski muutub, mul Corradol minu arust sama teema. Sellepärast ju veetakse tuledele vool otse akult läbi relee, et saaks korralikult maksimumpinge kätte. Päris mitme kasutaja teemas on seda tehtud.
Kui hoida all kaugtule kangi, siis juhitakse vool tuledesse palju lühemat teed pidi kui normaalasendis olles.(Kui vaadata skeemi siis saab aru)
Nüüd on lisaks ka see teema, et kui hoida kangi all siis lisaks kaugtuledede põlevad ka lähituled, seda siis H4 pirnide korral.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Passat´ski
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 04 Nov 2011, 11:22
Auto: vw passat, 1.9 td, 55kw!
Asukoht:

Re: Täistuled ja makk

Lugemata postitus Postitas Passat´ski »

golfi_vend kirjutas:
dellu kirjutas:Vist siiski muutub, mul Corradol minu arust sama teema. Sellepärast ju veetakse tuledele vool otse akult läbi relee, et saaks korralikult maksimumpinge kätte. Päris mitme kasutaja teemas on seda tehtud.
Kui hoida all kaugtule kangi, siis juhitakse vool tuledesse palju lühemat teed pidi kui normaalasendis olles.(Kui vaadata skeemi siis saab aru)
Nüüd on lisaks ka see teema, et kui hoida kangi all siis lisaks kaugtuledede põlevad ka lähituled, seda siis H4 pirnide korral.
Kust sellist skeemi silmata saaks..
Ja ma just seda H4 pirni korral mõtlesingi.. kus mõlemad kytte traadid asetsevad yhes elemendis... :)

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2647
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Täistuled ja makk

Lugemata postitus Postitas argo »

golfi_vend kirjutas:Nüüd on lisaks ka see teema, et kui hoida kangi all siis lisaks kaugtuledede põlevad ka lähituled, seda siis H4 pirnide korral.
See siis G3/Ventol? Mõtlen just, et mul G4 küll põlevad mõlemad, pirnideks on H7.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Täistuled ja makk

Lugemata postitus Postitas R36 »

Golf 4 põlevadki mõlemad, see on normaalne.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Täistuled ja makk

Lugemata postitus Postitas rako »

argo1987 kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Nüüd on lisaks ka see teema, et kui hoida kangi all siis lisaks kaugtuledede põlevad ka lähituled, seda siis H4 pirnide korral.
See siis G3/Ventol? Mõtlen just, et mul G4 küll põlevad mõlemad, pirnideks on H7.
G3 on ju kahte sorti tulesid. GT tuled on eraldi kaug/lähi pirnidega.
G4 on kõik eraldi nagu B4/B5/G3 ( gt )
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Vasta

Mine “Elektroonika”