Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Tere. Kiiresti otsides ei leidnud konkreetseid vastuseid aga võib-olla olen kehv otsija. Küsimused siis on:
1)Kas 1.9 81kw AFN mootoril on ka jahutusvedeliku sees eelsüüteküünlad ja kus nad peaksid asuma?
2)Kus kohta käib eelnimetatul mootoril elektriline plokisoendus? Kas saaks ise paigaltatud ilma suurema lammutuseta?
Viimati muutis argo, 23 Mai 2012, 02:24, muudetud 1 kord kokku.

romeoD

Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas romeoD »

1) oleneb autost, kuidas tehasest välja veeres. Golfi puhul võin tuua näite, et paljudel TDI-del on need peal, aga minu omal pole pandud, sest masin toodeti itaaliasse.
e: asuvad nad mootoriplokist välja tuleva jahutusvedeliku lõdviku kyljes. enne kolmikut.(see nii mälu järgi pakutud, kunagi uurisin asja.)
2) defa soojendusplokk läheb juhipoolsele kyljele, 1 silindri juurde. http://www.defa.com/file/737092f0a33/781.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
e2: uurisin asja ja käib ikka lõdviku vahele. pdfi lõpus pildid.
Viimati muutis romeoD, 22 Mai 2012, 20:33, muudetud 2 korda kokku.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3564
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 795 korda
Tänatud: 111 korda

Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

1. Mootori taga tulemüüri ja mootori vahel, on üks flants kus peaks need kolm küünalt olema.
2. Kollektorite all on kolm punni, nendest ühe punni asemele läheb kõige lihtsam otse pistikust eelsoojendus.
http://www.calix.se/consumer/montanvisningar/RE254.pdf
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Kas plokisoojenduse paigaldamiseks sisse ja väljalaske kollektorid on vaja eest ära võtta ning kas see on suur töö? Vabandage kui natuke lollid küsimused aga avastan ise ka alles autosid :D

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas R36 »

Oleneb kuidas ligipääs on. Jahutusvedelik välja muidugi ennem. Vaata üle ja otsusta ise kas saad punnid kätte. Kui ei siis maha.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

golfi_vend kirjutas:Oleneb kuidas ligipääs on. Jahutusvedelik välja muidugi ennem. Vaata üle ja otsusta ise kas saad punnid kätte. Kui ei siis maha.
Ok. Eks siis peab mõni päev uurima. Ning üks küsimus veel: Kas jahutusvedeliku sees olevad küünlad mõjutavad ka auto käivitamist, või ainult aitavad jahutusvedelikul kiiremini soojeneda?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas R36 »

Enamasti mitte, sest mootori eelsüüteküünlad ajavad õhu mootori sees kuumemaks kui jahutusvedeliku omad eales seda teha suudaksid.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3564
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 795 korda
Tänatud: 111 korda

Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Mul head väiksed käed ja ka teistsugused kollektorid. AFN 'iga vist tuleb ikka kollektor maha võtta.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Sai siis millalgi mootorit uuritud ja leidsin, et ikka sellel Passatil ka jahutusflantsis soojendusküünlad sees. Kui kaua muidu auto neid küünlaid taga hoiab? Kas samakaua kui eelsüüteküünlaid (peale käivitamist) või hoiab ka suvel mingiaeg neid taga? Küsin sellepärast, et kas neid on ültse suvel mõtet vahetada? Ning ehk oskaksite soovitada vastupidavaid eelsüüteküünlaid ja jahutusflantsis asuvaid küünlaid? Teeninduses vahetati üle eelmine talv ära ning nüüd eelmine talv juba oli tunda, et küünlad ei tee korralikult tööd, sest mootor hakkas ühe silindriga lubama(nagu alguses kui auto osta sai aga peale küünalde vahetust enam sedasi ei teinud vaid tulid kõik silindrid korraga järgi). Ooh sai päris palju küsimusi aga ehk vaevub keegi vastama :)

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3564
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 795 korda
Tänatud: 111 korda

Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Tagumistel küünaldel kontrolli kas takistus on olemas ja kõigil samasugune. Rakendumis aega ja temperatuuri ei oksa öelda ja ei oska ka enam leida kuskilt.
Suvel nad ei rakendu, kuskilt on kõrva jäänud, et alates -10'st peaks nagu toimima.
Mu mootor saavutas töötemperatuuri 6,5 km/10 min ka -15 kraadi juures peale termostaadi vahetust.
Muidu Calixi juhtmega eelsoojendusega saavutas mootor töötemperatuuri -25 kraadi juures 3 km / viis minutit.
Jaa tuleb arvestada lumerookimis koefitsenti, mootori koormust (66 on rohkem koormatud kui 81) ja ka sõidustiili. :D
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Nii, täna siis hakkasin jahutusflantsi sees olevaid küünlaid testriga uurima ning neile ei tule voolu peale :O Võtsin enne pinge mõõtmist loomulikult temp. anduri lahti ning mootori eelsüüte küünaldele tuli ka ilusti vool peale. Kas ei peagi neile küünaldele vool peale tulema kui ainult süüde sees on ja auto ei käi või on milleski muus viga?

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3564
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 795 korda
Tänatud: 111 korda

Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Siis on kaitse läbi või midagi muud viga juhtmetes.
Mis tuletab meelde, et peaks enda küünlaid ka kontrollima.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas dellu »

Ma pakun et ei pea jah. Nende küünalde tööd juhtis mäletamist mööda aju, vähemalt kui lammutatud sai siis tundus et releest läks juhtimisvoolu kaabel aju kimpu. Usun et aku säästmiseks ei lülitata neid enne teatud tingimusi sisse, seda enam et seistes ju vesi ringi ei käi.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

dellu kirjutas:Ma pakun et ei pea jah. Nende küünalde tööd juhtis mäletamist mööda aju, vähemalt kui lammutatud sai siis tundus et releest läks juhtimisvoolu kaabel aju kimpu. Usun et aku säästmiseks ei lülitata neid enne teatud tingimusi sisse, seda enam et seistes ju vesi ringi ei käi.
Et peaks siis proovima neid käiva mootoriga temp. andur lahti ühendatult? Ega see mootorile midagi tee kui panna praeguste ilmadega lahtise temp. anduriga käima?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Nüüd siis järgmine küsimus: Kui palju peaks olema geneka laadimis pinge? Saab sõidetud pikki otsi (üle 30km) aga aku oli ikka tühja võitu.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas copilot »

14.0 .. 14.4 V ja lähituled töös pööretel 2000 RPM. Alla 14V on tegu alalaadimisega ning üle 14.4V ülelaadimine.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas R36 »

Pinge kyll aga võimsus genekal.r
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

golfi_vend kirjutas:Pinge kyll aga võimsus genekal.r
Tehase genekas 120A ja peal orginaal aku(ostetud vist eelimise omaniku poolt uus orginaal aku) 80ah.
Viimati muutis J.Aru, 23 Dets 2012, 19:40, muudetud 1 kord kokku.

Kristo
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 12 Mai 2010, 16:17
Asukoht:

Re: Vw Passat 1.9 81kw mootori kohta paar küsimust.

Lugemata postitus Postitas Kristo »

dellu kirjutas:Ma pakun et ei pea jah. Nende küünalde tööd juhtis mäletamist mööda aju, vähemalt kui lammutatud sai siis tundus et releest läks juhtimisvoolu kaabel aju kimpu. Usun et aku säästmiseks ei lülitata neid enne teatud tingimusi sisse, seda enam et seistes ju vesi ringi ei käi.
Elsaweb'ist:

Electrical additional heater is activated by control unit for diesel direct injection system -J248 when following conditions occur at the same time:

Ambient or intake manifold air temperature measured (at start of engine) less than 5 °C
Refrigerant temperature less than 70 °C
Engine speed above 800 rpm
Other actuation conditions:

Vasta

Mine “Diislid”