Tegemist ,siis 1.9 tdi mootoriga mootorikood peaks olema AHU ja peal k03 turbo mis pole just kõige paremas korras.Olemas on k14 mis on väga heas korras .Kas k03 on tootlikum kui k14 või milline on nende turbode oluline vahe,miks mitte k14 asendada?
See et k03 on kuum osa on väiksem kui k14 seda tean ,aga tootlikust ja muud spetsiifilist ei tea.
k03 vs k14
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: k03 vs k14
K14 on jupi suurema tootlikkusega kui k03. See, kas asendada või mitte, oleneb milleks autot kasutatakse. K03 on moodsam ja väiksem turbo, mis antud mootoril suudab rõhku toota põhimõtteliselt tühikäigust alates, miinuseks seevastu on kõrgemal pöördel ja laaderõhul järsult langev efektiivsus. K14 seevastu nõuab laadima hakkamiseks juba oluliselt rohkem lapatsi vajutamist, aga see-eest võimaldab rohkem.
-
- Veteran
- Postitusi: 1556
- Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
- Telefon: 53331514
- Skype: venekt
- Auto: Liiga palju autosid vist
- Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
- Kontakt:
Re: k03 vs k14
karel87 kirjutas:K14 on jupi suurema tootlikkusega kui k03. See, kas asendada või mitte, oleneb milleks autot kasutatakse. K03 on moodsam ja väiksem turbo, mis antud mootoril suudab rõhku toota põhimõtteliselt tühikäigust alates, miinuseks seevastu on kõrgemal pöördel ja laaderõhul järsult langev efektiivsus. K14 seevastu nõuab laadima hakkamiseks juba oluliselt rohkem lapatsi vajutamist, aga see-eest võimaldab rohkem.
Ja veel parem oleks K24 turbo, mis hakkab tööle ca samal ajal kui K14 ja puhub pikemalt

-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: k03 vs k14
Ei ole ise teisi turbosi proovinud aga minu golfi peal on K24 küll väga nobe.
Vahet pole mis turbo paned aga soovitan proovida oteläbi toru, kas või mõne püti juurest lahti võtta ja proovida. Endal algul oli mingi väike pütt taga aga kui otseläbi toru süsteemi panin siis tundsin, et nagu varem ja kiiremini võtab turbo taha.
Vahet pole mis turbo paned aga soovitan proovida oteläbi toru, kas või mõne püti juurest lahti võtta ja proovida. Endal algul oli mingi väike pütt taga aga kui otseläbi toru süsteemi panin siis tundsin, et nagu varem ja kiiremini võtab turbo taha.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.