AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Mida selleks peab tegema, kui see diisel on Bora sisse topitud?

Siiani olen teadnud, pritsenurga või -ajastuse muutmiseks tuleb kütusepumba poldid lahti keerata ja pumba nurka muuta. Kuid sellel mootoril paistavad pumba kinnituspoldid olema sisse keeratud "valelt" ehk hammasrihma poolt. Mingi spagetticoderi juhend väitis, et kogu operatsiooni tuleb alustada parema esitule eemaldamisest. Nõuanded?
Viimati muutis argo, 01 Dets 2012, 03:34, muudetud 3 korda kokku.

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas coollaager »

kui keerad mootori märgid kokku, saad vabalt läbi pumba hammakas olevate aukude nendele poltidele ligi. osadel mootoritel saab hammasratast pumbavõlli suhtes nihutada ilma pumpa ennast näppimata.

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Kas parem esituli tuleb kindlasti eemalda, et õhutoru kätte saada ja rihmaajamile ligi pääseda? Kuidas tuli eest ära käib?

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas coollaager »

Pole küll see diisel Bora kapotialune silme ees aga ei usu eriti, et see väga vajalik on.

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Spagettis http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/V ... 23023121/3" onclick="window.open(this.href);return false; väidetakse, et vähemalt rihma kättesaamiseks on vaja tuli eemaldada. Siit küsimus, kuidas see ära käib? Tänud.

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Sain Bentley manuaali selle auto remondiks http://www.mediafire.com/?wfmdziamn1w" onclick="window.open(this.href);return false;

Selles on kõik vastused olemas, esituli tuleb maha võtta, selleks tuleb ka stange kate maha võtta. "Ilusti" tehtud auto, pole ime, et volkari konstruktoreid idiootdeks nimetatakse. Sain kinnitust.

G6S
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 03 Jaan 2004, 09:24
Asukoht:

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas G6S »

Ole mureta, on hulemaid "pärle". :-D Mina oma1.9tdi mootoriga jne igati rahul.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas R36 »

Minge vaadake suuremootoriliseid audisid, küünalde vahetuseks läheb üle poole tunni, sest nii kitsastes pragudes jne... on.
Kunagi nägin soomes kindlustusplatsil üht audit ja esimene mõte oli, et, kuidas siin mootoril midagi teha saab...-Nagu yks õpetaja ütles, et vaja on teada ainult kahte auku autol - bensiini ja klaasipesu oma.
Ja ega vw-l ainult nii kitsas pole, iga uus auto tuleb järjest kitsamate pragudega.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Mu jutu mõte oli selles, et näiteks BMW-l sama pumba pööramiseks on vaja pumba poolt kinnituspoldid lahti päästa, mitte autot lammutada, et konstruktorite lollusi lahendada. Isegi kui poldid tulnuks panna nii nagu on tehtud, siis õhutoru oleks pidanud osadeks käima nii, et tuld ja stanget poleks vaja demonteerida.

Kodus on võrdluseks bemm olemas, :).
Viimati muutis bora24, 18 Nov 2012, 16:20, muudetud 2 korda kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas copilot »

bora24 kirjutas:Mu jutu mõte oli selles, et näiteks BMW-l sama pumba pööramiseks on vaja pumba poolt kinnituspoldid lahti päästa, mitte autot lammutada, et konstruktorite lollusi lahendada. Isegi kui poldid tulnuks panna nii nagu on tehtud, siis õhutoru oleks pidanud osadeks käima nii, et tuld ja stanget poleks vaja demonteerida.

Kodus on võrdluseks bemm olemas, :).
minul kodus 81kw AHF 1,9 diisel Bora, polnud miskit vaja lammutada, et pritse nurka timmida, ainult hammasrihma kate maha ja ülejäänud nii nagu esimeses postis nimetasid st pumba rihma ratta peal 3 väikest polti lahti ning siis keskmisest suurest keerata nii nagu vaja...vahepeal ainult tulemust kaabliga kontrollida. Eks see kuidas ja miskit oleneb sellest milline konkreetne mootor aiste vahel on ja eks neid inseneride nn "lollusi" on ka teistel tootjatel mitte ainult VAG grupi masinatel. Senimaani oma traktoriga rahul. Ning paljusid asju, mida vaja teha näiteks altpoolt, hõlbustab tõstuki olemasolu...kodus pakkude otsas ja siis all roomates jah üks v teine asi näib paraja aju *ussina kuid mõeldud tegemiseks vastavat tööriista pagasit omades ja see ei tähenda kohe et tegu oleks mingi inseneride "lollusega" kui kodus põlve otsas ei suju ühe v teise asja remont/timmimine nii nagu peaks/sooviks. Samuti osade asjade kiire tegemine eeldab vastavate manualide olemasolu, mitte et peaks ise uuesti hakkama jalgrastast leiutama.

EDIT!!! sry, lugesin algul su esimest posti valesti....lugesin üht aga mõtlesin teist st pumpa ennast ei pea lahti keerama. Kuna tegu VP37 pumbaga siis selleks et asi paika panna keerad pumba rihma ratta pealt 3 polti lahti(vist oli 13mm) ning siis keskmisest(vist oli 22mm) suuresr keerad nii nagu vaja...keerates sõidu suunas ehk kella liikumise suunas keerad varajasemaks, keerates auto pagasniku poole ehk kella liikumisele vastu keerad hilisemaks. ja tee seda millimeetri paari kaupa ning siis uuesti 13mm poldid kinni ning kaabliga kontrolli sest väike muutus tähendab pritse ajastus suurt muutust...endal kogemus oleamas kus esimese hooga läks veidi liiga varajaseks. ei mingit kosmose tehnoloogiat ja lammutamist. EHK said vastuse kuidas muuta...AHF/ALH/AGR pmt samad motod.
Viimati muutis copilot, 18 Nov 2012, 18:17, muudetud 4 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas dellu »

Bora / G4 esistange eemaldamine on ju maks 5 minuti töö, pigem 3 kui tead mida teha. Alt võrgud ära, kaks polti lahti. Pealt grill ära, 3 polti lahti. koopas paar polti lahti ja eest ära tõmmata.
Võrreldes näiteks Escortiga, kus pead kuskilt tala tagant 13 peaga mutreid taga ajama lapsemäng. Audidel suht sama teema. Ainult A4 B5 kohta pidi korra googli lahti tegema aga kui trikk käes, siis samamoodi elulihtne.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas copilot »

dellu kirjutas:Bora / G4 esistange eemaldamine on ju maks 5 minuti töö, pigem 3 kui tead mida teha. Alt võrgud ära, kaks polti lahti. Pealt grill ära, 3 polti lahti. koopas paar polti lahti ja eest ära tõmmata.
Võrreldes näiteks Escortiga, kus pead kuskilt tala tagant 13 peaga mutreid taga ajama lapsemäng. Audidel suht sama teema. Ainult A4 B5 kohta pidi korra googli lahti tegema aga kui trikk käes, siis samamoodi elulihtne.
põle vaja pritse nurga timmimiseks vaja midagi lammutada...minu eelmise posti editis kirjas mis teha vaja. ennem kah siin foorumis see korduvalt läbi käinud kuidas muuta :wink:
Diesel Power KEEPS ME GOING

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Proovin nädala alguses ära, kuid kõik juhendid viitavad õhutoru eemaldamise vajadusele ja selle tõttu tuleb tuli eemaldada ja selle tõttu stange plastik, :).

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas copilot »

Pilt

kui su mootor näeb välja selline nagu sel pildil, siis pole seal midagi vaja lammutada peale mootori katte ning hammasrihma ülemise katte eemaldamist mis käib kiirelt ja lihtsalt. antud juhend vb tähendab märkide paika panemist vms rihma vahetusel kus peab jah lõdvikuid eest võtma kui ei eksi.
Viimati muutis copilot, 18 Nov 2012, 18:40, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Sama jah, eks siis hakkan käsi veristama.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas copilot »

bora24 kirjutas:Sama jah, eks siis hakkan käsi veristama.
http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/N ... P/618430/2

Niih siin siis kah vähe ametlikum õpetus, kus nõutakse küll moment võtit jne jne kuid pmt kui looma jõuga asju ei keera siis pole ei seda võtit vaja ega ka uusi polte(isegi kui on nn strech poldid) ning tulemust kontrollid samamoodi ainult et vag com injection timingu abil. Mina panin peaaegu ülemise joone ligidale st on varajane aga nn lubatud piires, kui läheb liiga varajaseks annab ka veakoodi ning armatuuris hakkab eelsüüte küünalde tuli põlema(esimese raksuga läks liiga varajaseks mul ja andis ka veakoodi ning tule vilkumise armatuuris). Ning käsi ei pea veristama üldse mitte(kui just ei ole mürka mõõtmetes mees :lol: ) :wink: mis muud kui jõudu tööle!
Viimati muutis copilot, 18 Nov 2012, 18:52, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

G6S
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 03 Jaan 2004, 09:24
Asukoht:

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas G6S »

Pole seal vaja mingit õhutoru eest võtta. Ruumi piisavalt. Mootorikate maha, rihmakate maha ja täitsa norm tegutseda. Jah, muidugi on siis VEELmõnusam tegutseda, kui õhutoru eest võtta, aga mõttetu töö. Ja õhutoru saab ka ilma tuld eemaldamata ilusti kätte. Alles tegelesin selle teemaga. Olgu, mul küll golf4, aga ei tohiks nii palju erineda.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas copilot »

G6S kirjutas:Pole seal vaja mingit õhutoru eest võtta. Ruumi piisavalt. Mootorikate maha, rihmakate maha ja täitsa norm tegutseda. Jah, muidugi on siis VEELmõnusam tegutseda, kui õhutoru eest võtta, aga mõttetu töö. Ja õhutoru saab ka ilma tuld eemaldamata ilusti kätte. Alles tegelesin selle teemaga. Olgu, mul küll golf4, aga ei tohiks nii palju erineda.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt
G4 selle töö tegemisel pmt sama jah st ruumi sama palju.
Diesel Power KEEPS ME GOING

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Sain tehtud, õhutoru võtsin EGR-i klapi juurest lahti, katte maha ja paari ürituse järel oli pritse ajastus paika seatud. Asi käis tunduvalt lihtsamini, kui olin alguses arvanud. Tänud kaasamõtlejatele.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas copilot »

siis hästi kui said asja. Nüüd käivitus parem kah?kus ta ennem oli ja kuhu sai nüüd?ehk räägid miks üldse vaja teha oli?
Diesel Power KEEPS ME GOING

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Pritse ajastus oli http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/a ... timing.gif" onclick="window.open(this.href);return false; alumise (sinise) joone juures. Ma ei saa neist ühikutest aru, mitu kraadi ta vale oli, kuid pumpa sai veidi varasemaks nihutatud.

Enne külmalt käivtumise järel veid plödises, nüüd näis, kas midagi ka muutus. Minekus erilist vahet polnud, uimane nagu 66 kW ikka, :).

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas copilot »

bora24 kirjutas:Pritse ajastus oli http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/a ... timing.gif" onclick="window.open(this.href);return false; alumise (sinise) joone juures. Ma ei saa neist ühikutest aru, mitu kraadi ta vale oli, kuid pumpa sai veidi varasemaks nihutatud.

Enne külmalt käivtumise järel veid plödises, nüüd näis, kas midagi ka muutus. Minekus erilist vahet polnud, uimane nagu 66 kW ikka, :).
see juba hakkas kippuma liialt hiliseks jah...preagu ei anna vb tunda aga -10c v -15 juures küll peaks vahe märgatav olema. ise endal oli isegi alla selle sinise joone ning -10c juures oli veidi kehva st paugult polnud. sai siis ülemise joone ligidale ja ka -5c juures on paugu pill ilma eelsüüdet ootamatagi.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

Ma nüüd ei tea kuidas Boral aga G4 AGR mootoriga küll mingit tuld ei tule eest võtta et seda turbo toru eest võtta.Ja kui on olnud rihmavahetus siis saab ka kullinokkadega selle tule juurest klambri lahti.Olen palju kordi süüdet reguleerinud ja ei ole näinud vajadust rihmakatte eemaldamiseks turbo toru ära võtta, saab ka ilma.Aga kui keegi tahab läbi esitule või minupärast kasvõi läbi sumpsitoru süüdet regullida siis andke aga saavutustest teada :D
Viimati muutis Priidik333, 21 Nov 2012, 00:00, muudetud 1 kord kokku.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Muig, keegi reguleerib diislil süüdet. Kui juba t'sisemalt jutustada, siis kirjutasin ju, et asi käis hulga lihtsamalt, kui tehase juhendid hirmutasid.
Viimati muutis bora24, 20 Nov 2012, 23:54, muudetud 1 kord kokku.

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: AGR diisel. Vaja reguleerida pritseajastust

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

bora24 kirjutas:Muig, keegi reguleerib diislil süüdet. Kui juba t'sisemalt jutustada, siis kirjutasin ju, et asi käis hulga lihtsamalt, kui tehase juhendid hirmutasid.
Loodan et need kes autoremondist midagi taipavad said ikka minust aru,aga Sina bora24 võta seda kui pritseajastuse reguleerimist.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

Vasta

Mine “Diislid”