Paar päeva tagasi saime esimest korda punase õlitule armatuuril põlema, mis sõidu ajal uuesti ära kustus- mõtlesin, ühekordne probleem. Igaks juhuks kontrollisime õlitaset, mis oli normis (kuigi sellega annaks kollase märgutule). Kuna aga sama tuluke tervitas meid ka järgmisel sõidul, siis see jäi ka hetkel viimaseks ja täna läks auto puksiiril töökotta. Loomulikult lihtne veakoodide lugemine mingit viga ei tuvastanud ja siis said Lootuse garaaži töömehed terve päeva ajusid ragistada ja asja uurida, kuni jõuti järeldusele(esindusega konsulteerides), et õlipump on katki. Pidi 1.6 FSI mootori tüüpviga olema. Mootori õlirõhk tõusis max 1.5ni, nii et ilmeselgelt oli puksiirabi hea investeering.
diagnoosimine on mul ja elukaaslasel veres(tulevased arstid), nii et väga põnev oli algselt auto kõrval olla (no kuni öeldi, et neil võib tunde minna). Meie jaoks praegune 300-400€ väljaminek on hea uudis, kuna kartsime hullemat.
Kirjutasin selle postituse lihtsalt teistele infoks ja teadmiseks, et alati ei tasu uskuda juttu, et vigane andur-halb ilm jms, vaid tuleb usaldada oma sisetunnet (midagi on väga mäda)
Esmakordsed autoomanikud.
